Toate subiectele in care nu s-a scris de 3 luni (15.02.2008)
Masini, piese, sisteme audio, totul e de vanzare.
09 Aug 2009, 19:40
sunt si eu un posibil client si am o mica nelumurire pentru care as cere niste explicatzii:
pe site-ul Superchips la capitolul beneficii se specifica motorul va raspunde mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie
insa din graficul atasat corespunzator masinii mele (din semnatura) pot sa vad o imbunatatire reala a puterii abia de pe la 2800 rpm, ceea ce este oarecum contrar cu ceea ce spuneati mai sus. adica ma gandesc ca daca motorul ar raspunde mai prompt la apasarea pedalei de acceleratie, ar trebui ca acest lucru sa se simta imediat cand incepe sa urce in ture, deci si pe intervalul 1000-2000 rpm. de fapt pe aceasta plaja de turatzii are loc demarajul, care tot aud ca se imbunatateste simtitor. sau desigur, am putea pleaca de pe loc cu 3000-3500 rpm, dar daca as dori sa fac asta n-as mai face chip tuning, la acele turatzii e normal sa fie putere. avand in vedere ca eu umblu si prin oras destul de mult, ma intereseaza mai ales comportamentul masinii la turatzii mici/porniri/demaraje.
merci!
31 Aug 2009, 18:49
Raspunsul vine cu intarziere aici, chiar daca am avut discutia pe alte canale de comunicare. Se va vedea o "inviorare" a masinii inca de pe la 1500-1600rpm in cazul motorizarii in discutie. Graficele de pe site sunt un fel de medie a tuturor testelor efectuate pe masini de acel model, resoftate de Superchips.
Ar fi interesant de citit si articolul atasat.
As mai avea niste completari, cu toate ca multe intrebari care se pun de obicei le-am pus deja , cu raspunsurile aferente. Sa luam in discutie cazul consumului care POATE sa scada:
- se dau 2 masini. Aceeasi masa, motoare de cilindree identica, unul cu 130Cp si 330Nm si unul cu 165Cp si 380Nm. Puterile maxime sunt atinse cam la aceeasi turatie, cuplul maxim la prima incepe pe la 1900, la a 2-a pe la 1500. Care credeti ca va consuma mai putin la un
stil normal de condus? Cea care depune mai putin efort sa se puna in miscare. Ba mai mult, mentine un cuplu mare pe o plaja mai larga de turatie a motorului. Am subliniat
la un stil normal de condus pentru ca nu se poate sa fie si consum redus, si "talpa la fund". Se pot inregistra si scaderi ale consumului in conditii normale de mers si de condus. Exista pe de alta parte si resoftarea ECO, care ofera cresteri mai mici ale puterii si cuplului si se pune accent pe optimizarea consumului.
De ce nu face asta producatorul? Tocmai pentru a oferi o gama mai larga de motoare si pentru a acoperi o gama mai larga de clienti. De ce Intel sau AMD nu fac doar procesoare overclockate? Pentru a acoperi aceeasi gama larga de clienti. Asta nu inseamna ca procesoarele lor nu se pot overclocka, unele mai putin, altele mai mult (si, desigur, unele deloc, ca si la masini).
De ce e mai buna o resoftare decat un piggy-box? Pai sa vedem, ce face acea cutie magica? Pacaleste niste senzori pentru a transmite catre ECU date eronate in ideea ca ECU sa "gestioneze" altfel masina. E un fel de trisare, treaba interesanta e ca unele masini mai destepte se "prind" de aceasta trisare si ECU intra in limp mode. Un moment un pic neplacut... Prin resoftare, ECU primeste un "sistem de operare" modificat integral pentru masina in discutie (folosesc termeni din IT care poate sunt mai apropiati tuturor, chiar daca "sistem de operare" in cazul de fata este prea mult). Invata de la zero sa faca ceea ce trebuie sa faca, cu rezultate modificate, fara a exista probleme de compatibilitate soft.
Lumea se intreaba de posibile probleme, dar se uita si la pret. Ieftin si bun inca nu s-a inventat. Softul firmelor consacrate costa mai mult. De ce? Pentru ca exista niste oameni, multi, care fac teste, multe. Si o fac de ani de zile, cu rezultate adevarate pe plan mondial. Si asta costa.
- Fişiere ataşate
-

10 Sep 2009, 15:19
Toamna se numără caii putere. Pentru a ușura căutarea mașinii personale am creat listele atașate, în format Excel și PDF. Aveți modelele Ford ce pot fi resoftate fără intervenție fizică în calculatorul mașinii. Este posibil totuși ca unele modele să nu apară în listă. În acest caz vă rog să folosiți modalitățile de contact clasice (PM sau mail).
Listele conțin următoarele coloane, pentru a vă putea găsi mai ușor modelul Dvs: Marca, Model, Tip motor, Motor (litri), An de fabricație (de la - până la), Putere (CP), Cuplu (Nm), +CP, +Nm, Preț site €, Preț membru forum €, Preț membru Asociație €.
Notă: Valorile de putere și cuplu sunt cele specificate de producător. În tabel, în cazul unor creșteri prea mici sau prea mari s-a luat în calcul valoarea obținută din testele Superchips. Pentru a vedea datele exacte accesați pagina modelului Dvs apăsând în casuța ”Model” la modelul Dvs. Testele Superchips au fost efectuate pe mașini în stare perfectă de funcționare și cu un număr relativ scăzut de km la bord. Se recomandă ca la mașinile mai vechi sau cu mulți km la bord, creșterile să fie mai mici decât cele din tabel. Ne rezervăm dreptul de a refuza mașini cu probleme tehnice sau cu foarte mulți km la bord, chiar dacă dpdv optic se prezintă în stare bună.
Vizitați site-ul pentru a afla mai multe detalii despre procesul de resoftare.
Specificațiile tehnice pot conține erori de operare și pot fi schimbate fără înștiințare prealabilă, neconstituind obligativitate contractuală.
Pentru cei ce nu pot deschide fișierul Excel (recomandat datorită posibilității de a crea filtre de căutare), există un Viewer gratuit de la Microsoft, are 9.9MB si poate fi downloadat de
- Fişiere ataşate
-
Lista resoftari FORD - 1Q TUNING.pdf
- (260.71 KiB) Descărcat de 250 ori
-
Lista resoftari FORD - 1Q TUNING.xls
- (941.5 KiB) Descărcat de 209 ori
06 Oct 2009, 16:13
ma intereseaza si pe mine pt o Fiesta 1.3i 51kW/70CP, an 2006... daca este available si la ce pret.
multumesc anticipat.
p.s.: intreb deoarece pe acea lista apare numai modelul de 60CP............
06 Oct 2009, 16:41
revin si eu

.Ceva pt un mondeo 1.8 benzinar 2004 nu aveti ?ceva in jur de minim 12 cp !!!
06 Oct 2009, 16:45
Cresterile sunt cele din tabel. Sunt cresterile care s-au dovedit sigure pe motoarele si modelele respective, tinand cont si de celelalte componente mecanice ale masinii.
06 Oct 2009, 17:33
La anul, dupa ce o sa merg in decemrie anul asta la prima revizie, o sa fac si eu ceva modificari la masinarie daca o sa-mi permita bugetul de criza.
Viper, ai primit mesajul meu pe pm? Te mai intereseaza o Fiesta pt ai tai?
Daca aveti sugestii pt tuning la a mea masina (Focus 2 facelift an 2008, motor 1998 cm, 145 cai, benzina), va rog sa o faceti.
06 Oct 2009, 17:51
@AndreiC: In mod normal se face, voi trimite intrebarea in UK deoarece nici la ei nu apare decat 1.25 75CP. Pretul la benzina aspirat este 270EURO
pe site, 243 pentru membri forumului si 230 pentru membri Asociatiei.
@ddwrc: am primit, o sa raspund acolo, multumesc. Pentru motorul respectiv o sa intreb mai departe detalii.
07 Oct 2009, 10:24
Revin cu raspunsurile:
- Fiesta se face, o sa apara curand si pe site.
- Focus-ul 2.0 de 145 este in dezvoltare.
22 Oct 2009, 16:58
Salut,ce poti obtine dintr-un TI-VCT 115 cp(benzina)...si cat costa,ms.
22 Oct 2009, 17:46
Buna ziua, aveti atasat fisierul cu datele resoftarii masinii Dvs.
- Fişiere ataşate
-
Resoftare Ford Focus Mk2 1.6 115CP - 1Q TUNING.pdf
- (137.91 KiB) Descărcat de 261 ori
28 Oct 2009, 13:13
405e este pretul final cu tot cu TVA? se emite si factura?
17 Noi 2009, 17:21
salut pt mondeo 4 2.0 tdci ce ofera remaparea?Si de curiozitate puterea declarata e conforma cu realitatea?Ma refer la standard
19 Noi 2009, 13:25
dar pe site e oarecum eronat prezentata cresterea de putere sau mai bine zis nu e complet.Adica daca puterea intiala masurata este de fapt 155 cai inseamna ca ea creste cu 20 de cai si nu cu diferenta dintre 175-140, adica cifrele care sunt pe site-ul romanesc.
Daca fac remaparea si rezulta pe un dinotest ca puterile pe toata plaja de turatie nu prezinta o crestere ce se intampla?
19 Noi 2009, 20:13
Cifrele de pe site sunt pentru a nu bulversa posesorii. Daca va spuneam sa cautati un Mondeo de 150CP in loc de 140, era gresit. In cifre sunt date puterile declarate de constructori. In grafice sunt cele masurate de Superchips pe dyno-urile din dotare, masuratori facute pe mai multe masini din seriile respective. Cresterile sunt fata de valorile date de constructor. Este normal sa fie asa. Asta pentru ca nu toate masinile au exact aceeasi putere si cuplu din fabrica. Nu putem zice ca modelul Dvs are, indiferent de masina, aceiasi 155CP (154BHP).
Exista, poate, posibilitatea ca in unele locuri graficele dinainte si dupa resoftare sa se atinga. Eu unul inca nu am vazut. Cresterea de putere si/sau de cuplu nu este si nu are cum sa fie aceeasi pe toata plaja de turatii. Cine spune asa ceva in reclamele sale, minte. Tocmai de aceea sunt si acele grafice, ca sa se vada cresterile in functie de turatii. Asta nu inseamna ca graficele finale vor fi identice cu cele postate pe site, tocmai deoarece fiecare masina este lucrata individual. Nu se pune un soft "generic" pe un tip de masina. Nu va putem garanta un grafic identic cu cel de pe site. In unele locuri poate avea cresteri mai mari, in altele mai mici. Toti tunerii soft prezinta in cifrele lor valorile maxime ale cresterilor. Noi prezentam si un grafic care va poate face o idee despre cum vor creste puterea si cuplul in functie de turatie.
20 Noi 2009, 13:43
Nu sunt chiar novice in domeniu am mai avut 2 masini modificate una doar softul alta turbina, injectoare etc.Dar nu inteleg cum fiecare masina este lucrata individual adica nu exista un soft unic pt tipul respectiv de motor?ca din cate am citit ar rezulta ca pt fiecare masina se face un soft individual ceea ce nu cred intrucat softul nu este facut pe dinamometru ci este facut prin mufa obd si se rescriu niste parametri timpi de injectie etc Partea asta nu o inteleg cu softul individual.Si in fond pe mine putin ma ajuta ca exista o crestere de 20 de hp masurati la turatie maxima.Ca oricum nu mergi la turatie maxima ..
23 Noi 2009, 17:08
Fiecare masina este logata rolling inainte de citirea softului original. Se testeaza masina respectiva in anumite conditii de turatie si in anumite trepte de viteza. Se fac 2 astfel de citiri / logari care sunt trimise impreuna cu citirea standard a ECU. In functie de aceste valori unul dintre inginerii ce se ocupa de soft customizeaza softul respectiv. Da, nu se face softul pe dyno, dar poate ar trebui stiut ca mirajul dyno nu este nici solutia "ultimativa", nici cea infailibila. Este o diferenta mare intre un test cu masina rolling si unul pe stand, indiferent de racire. Ideal ar fi sa se combine ambele. Aici insa intervine experienta celor de la Superchips UK care au la ora actuala peste 500.000 masini facute in Europa.
25 Noi 2009, 08:40
Imi permit sa te contrazic.
Insa pot spune altceva, fara dyno mirajul puterii ramane un fel de Fata Morgana.
Eu nu contest experienta nimanui insa despre stand dyno cred ca pot spune mai mult si sunt de acord cu tine doar in unele cazuri de dyno care nu au simulare reala. Iar in ce-i priveste pe englezi as fi curios sa le duc masina sa o faca si sunt convins ca ar fi diferenta. Nu e vorba de putere ci de buna functionare.
25 Noi 2009, 09:01
Cred ca ar fi politically correct sa stam fiecare pe topicul sau. Eu nu am intervenit pe topicul Dvs cu nimic, indiferent ca am fost sau nu de acord cu ce scrie acolo.
27 Noi 2009, 06:55
Nu cred ca am atacat cu nimic, ca sa deranjeze.
Fiind un forum public, special destinat acestor tipuri de discutii mi-am permis sa imi exprim parerea punctual.
Nu vad de ce sa deranjeze replica mea, pe care o consider avizata si argumentata.
Mi-ar facea mare placere sa desparti calitatea mea de tuner si parerea personala de initiat in acest domeniu.
Oricum eu te astept pe tine si clientii tai pe dyno, un dyno profi pe care sa poti evoca diferentele, intre masini serie si diversele stagii de soft oferite de voi. Putem sa facem si o intelegere cu un prêt bun pentru voi, eventual un pachet cu masuratoare inante si dupa modificare…
In general, cu mici exceptii, puterile declarate de tuneri la vanzare au fost apropiate de realitate.
17 Dec 2009, 12:55
In perioada 25.12.2009 - 3.01.2010 Superchips UK este in vacanta. Resoftarile se mai pot face pana pe 24.12.2009, programul reintrand in normal pe 4.01.2010.
29 Dec 2009, 23:40
Buna , un prieten vrea de mult sa isi faca resoftare , te intreaba cat este de adevarata chestia cu " scade consumu " si eventualele performante care le poti scoate de pe astea 2 masini : Mercedes-Benz C 220 CDI Esprit 125 cai din 98 euro 3 si BMW 325 TDS tot 98 143 de cai
Ms
03 Ian 2010, 20:08
Salut si La Multi Ani.
Inca o data ma vad nevoit sa clarific partea cu "eventualele performante care le poti scoate". Asa cum am tot spus si o tot spun, eu nu fac nici un soft. Eu sunt dealer Superchips. Toate softurile Superchips se fac in Marea Britanie de inginerii specializati de acolo. Nici un dealer Superchips din RO nu face el cu mana lui vreun soft Superchips.
Apoi, masinile nu se pot resofta prin portul de diagnoza. Voi intreba maine daca se poate face chiptuning pentru ele.
Pentru alte detalii referitoare la consum redus in urma resoftarii se poate accesa atat site-ul superchips.ro cat si site-ul meu care este in semnatura sau in dreapta in lista de parteneri.
03 Ian 2010, 21:01
chiar te rog sa-mi spui ce afli , si la ce performante le aduci
11 Ian 2010, 22:29
Felicitari pentru Fordul initial re-re -resoftat de SKN, ma refer la Focus RS, ulterior pus la punct de SUPERCHIPS(Nadir).
Am testat personal acest Ford pe dyno-ul nostru, marca Mustang si pe langa setarile aberante si lipsa de putere, am observat o functionare periculoasa.
Il asteptam pe Fordul setat de voi la masurat pe dyno.
Daca doriti sa modificati ceva pe dynoul nostru noi va putem asista cu operarea standului, nu este nici o problema ca nu modificam noi. Fiecare cleint are posibilitatea sa faca alegerea dorita.
11 Ian 2010, 22:54
Multumim de apreciere, mai ales ca vine din partea "concurentei"

Ca sa aratam lumii ca nu suntem "inamici", o sa vin si eu la voi cu a mea la teste, dar cand se incalzeste si trec la gume de vara. Poate asa lumea va realiza ca putem si lucra impreuna, clientii urmand sa decida la care firma vor sa isi resofteze masina pornind si de la considerente mai "umane".
11 Ian 2010, 23:14
Eu vad lumea asta ca pe o mare prietenie nu ca pe o concurenta.
Inamici... niciodata!
Oricand vrei esti foarte bine venit la noi, indiferent ca vi cu treaba sau in vizita.
06 Feb 2010, 19:29
salut . pentru masina din semnatura ce s-ar putea face ca nu am gasit-o in lista . si care ar fii pretul . multumesc .
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.