Distribuitor de piese auto si service
25 Mai 2019, 08:28
@paq ai PM.
Cu Stima
29 Mai 2019, 12:27
Salut,
Cand se poate o verificare a sistemului de AC? Nu mai raceste si presupun ca este din cauza freonului. A trecut ceva vreme de la ultima verificare a lui. Care mai sunt costurile pentru asa ceva?
Masina este cea de la profil.
09 Iun 2019, 19:46
Bună ziua,
Deranjez cu intrebari legate de masina din semnătura:
- se poate monta cameră de mers înapoi?
- ce ar implica montaj + activare cruise control + limitator viteza?
Atunci cand am făcut comanda nu am fost inspirat sa le adaug ca optionale (adică eram cu bugetul la limita...).
Atasez o poza cu varianta de Sync.
Mulțumesc anticipat, si mai mult ca sigur ne vom vedea la Râșnov de Zilele Clubului FORD, sa discutăm mai detaliat.
- Fişiere ataşate
-
10 Iun 2019, 06:52
@cozmin da se poate adauga camera de mers inapoi aftermarket prin 2 metode:
1. Cu un cablu adaptor pentru 1 camera, solutie care costa aprox 360 euro cu tot cu activare.
2. Cu un modul care stie maxim 4 camere care costa aprox 850 euro.
Ambele preturi sunt fara camera/camerele.
Pentru restul de activari trebuie vazuta masina.
Cu Stima
10 Iun 2019, 07:32
Multam fain,
Ne vedem la Rasnov sa punem tara la cale (sau masina...)
11 Iun 2019, 10:32
Salut Radu!
Pentru ca am fost si sunt in continuare multumit de serviciile tale, spune-mi te rog un pret pentru:
- amortizoare fata
- si imi mai spuneai de ceva bucse pe fata, scuze ca nu imi aduc aminte, dar cunosti mai bine "problemele" ford-urilor la acest capitol.
Te rog, pret pentru fiecare in parte si deasemenea producatorul lor!
O zi buna!
Gabriel.
11 Iun 2019, 11:27
Aveti PM
Cu Stima
18 Iun 2019, 14:15
Buna ziua,
As dori sa imi faceti o oferta pentru manopera schimb kit ambreiaj FF2 2009 90Cp.
Piesele deja le am in custodie, si anume:
- Kit Ambreiaj Sachs (Volanta, Disc ambreiaj, Placa de ambreiaj, Rulment de presiune, 6 suruburi volanta)
- 6 suruburi placa de ambreiaj
- simering de palier spate
Din ce am inteles, tot ce mai trebuie cumparat sunt 2 simeringuri de planetare si uleiul de cutie, pe care daca se poate sa le achizitionati dvs pentru ca eu nu am reusit sa le gasesc (le vom adauga la pretul manoperei).
Multumesc,
Vlad
18 Iun 2019, 23:17
@vlad ai Pm.
Cu Stima
20 Iun 2019, 02:16
Va salut,
Sunt interesat de un pret pentru urmatoarele: segmentare motor, schimbare distributie, schimbare valva pcv. Precizez ca masina este Ford Focus 1.8 benzina, 2006. Va multumesc.
20 Iun 2019, 10:10
Buna ziua,
Cat ar costa un diagnostic pt mesajul "Engine Malfunction. Service Now." ? Acesta apare la viteze peste 120 km si dispare la repornirea masinii. (Focus 1.6 TDCI 95cp 2013)
Multumesc,
Alex
24 Iun 2019, 22:43
Salut, un pret pentru o revizie completa la un Focus 2 1.6tdci 90cp? Pot veni eu cu piesele de schimb?
De asemenea, as avea nevoie de o constatare generala pentru masina si facut o lista cu piesele care necesita a fi schimbate de urgenta.
Multumesc!
25 Iun 2019, 00:23
Buna ziua,
Detin un Ford Focus MK2, 1.6 TDCi, 90 CP, si ar dori sa-mi spuneti cat ma costa sa inlocuiesc EGR-ul.
Gasesc sa cumpar de la dvs. aceasta supapa? Daca da, o aveti OEM sau aftermarket?
Multumesc!
25 Iun 2019, 06:47
Baieti aveti PM.
Cu Stima
03 Iul 2019, 15:52
Buna ziua! Am o problema enervanta cu fordul focus meu. 1.6 TDCI, 2008. Se opreste aproape mereu cand incerc sa plec de pe loc cu el, se tureaza pana la 1500 ture apoi scade repede chiar daca calc ambreiajul si se opreste motorul. La ultima scanare imi da urmatoarele erori. Porneste fara probleme imediat. Dupa cateva secunde de relanti daca o turez pot sa plec cu ea de pe loc, accelerata nu mai are probleme. Daca credeti ca stiti ce are sau necesita alte investigatii pot sa imi fac o programare la service la dumneavoastra. Sunt din Pitesti si mie un pic greu sa ajung dar fac tot posibilul. Multumesc, chiar si pentru un sfat daca se poate.
==PCM DTC P2458-21===
Cod: P2458 - Durată regenerare filtru de particule diesel
Fault Symptom aditional:
- Semnalul este peste pragul maxim
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Durată regenerare filtru de particule diesel
Acest DTC poate fi determinat de:
Filtru supraîncărcat
Verificaţi următoarele:
Verificaţi dacă senzorul de diferenţă de presiune şi furtunurile sunt intacte şi nerestricţionate.
Asiguraţi-vă că senzorii de temperatură amplasaţi înainte şi după catalizator funcţionează corect.
Verificaţi dacă sistemul de admisie a aerului prezintă scăpări, blocaje şi dacă funcţionează corect.
În cazul reînnoirii DPF sau a oricărora dintre componentele aferente, efectuaţi funcţiile de service DPF din instrumente.
Verificaţi dacă PCM are cea mai recentă calibrare.
Efectuaţi o regenerare manuală a sistemului DPF.
Rulaţi din nou testul pentru a vă asigura că defecţiunea a fost remediată.
===END PCM===
===PCM DTC P0620-24===
Cod: P0620 - Circuit de control al alternatorului
Fault Symptom aditional:
- Nu este nici o modificare in semnal
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Circuit de control al alternatorului
Acest cod de defect se setează atunci când se produc una sau mai multe dintre condiţiile de mai jos.
tensiunea VBATT mai mare sau mai mică decât limitele generatorului
circuit deschis la faza de alimentare a alternatorului
Circuit de control al alternatorului
Acest DTC poate fi determinat de:
Circuit deschis în cablaj sau componentă
Scurtcircuit semnal la VBATT sau vref.
Scurtcircuit la masă
===END PCM===
===PCM DTC P1632-24===
Cod: P1632 - Circuit ieşire alternator inteligent
Fault Symptom aditional:
- Nu este nici o modificare in semnal
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Circuit ieşire alternator inteligent
Verificaţi pentru a determina dacă există o calibrare ulterioară care să abordeze
problema clientului.
Nu actualizaţi PCM în cazul în care calibrarea ulterioară nu vizează problema clientului.
Ştergerea DTC va duce la ştergerea totală DTC din memoria continuă, fiind posibilă reducerea eficienţei diagnosticărilor ulterioare.
dacă a fost programată o calibrare ulterioară ştergeţi codurile de defect DTC din memoria continuă
conduceţi vehiculul pe o şosea, efectuând un ciclu variat de condus, schimbarea regulată a treptelor de viteză determină o scădere a turaţiei motorului RPM, acolo unde este posibil urcaţi şi coborâţi pante.
DTC citite
Sunt DTC în continuare prezente?
Acest DTC poate fi determinat de:
Cablajul
Circuit deschis.
Scurtcircuit la masă
Scurtcircuit la sursă de alimentare
Cauzele posibile sunt:
Inspectaţi conectorii pentru semne de deteriorare, pătrundere a apei, coroziune etc.
Tensiune scăzută acumulator
Tensiune baterie ridicată
Pentru mai multe informaţii referitoare la procedura de diagnosticare, consultaţi secţiunea corespunzătoare a eTIS.
===END PCM===
===PCM DTC P0087-21===
Cod: P0087 - Presiunea în rampa/sistemul de combustibil - prea scăzută
Fault Symptom aditional:
- Semnalul este peste pragul maxim
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Presiunea în rampa/sistemul de combustibil - prea scăzută
Acest DTC poate fi determinat de:
Scurgere de combustibil
Funcţionare necorespunzătoare a supapei limitatoare de presiune.
Inspectaţi conectorii pentru semne de deteriorare, pătrundere a apei, coroziune etc.
Căderi semnificative de presiune în sistemul de combustibil de joasă presiune.
Verificaţi dacă există scăpări de aer în sistemul de combustibil de joasă presiune.
Pentru mai multe informaţii referitoare la procedura de diagnosticare, consultaţi secţiunea corespunzătoare a eTIS.
===END PCM===
===PCM DTC P1181-21===
Cod: P1181 - Sistem de distribuţie combustibil - Ridicat
Fault Symptom aditional:
- Semnalul este peste pragul maxim
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Presiunea în rampa/sistemul de combustibil - prea ridicată
Acest DTC vizează în mod special presiunea combustibilului din sistemul de combustibil de înaltă presiune.
Acest DTC poate fi determinat de:
Presiune de ieşire excesivă de la pompa de înaltă presiune.
===END PCM===
===PCM DTC P1180-21===
Cod: P1180 - Sistem de distribuţie combustibil - Scăzut
Fault Symptom aditional:
- Semnalul este peste pragul maxim
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modulul electronic al transmisiei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Sistem de distribuţie combustibil - Scăzut
Acest DTC poate fi determinat de:
Filtru de combustibil blocat
Conducte de alimentare cu combustibil blocate prin deformare sau măcinare
supapa de control pentru volumul combustibilului se blochează
Injectorul prezintă pierderi
supapă de control al volumului de combustibil suspectă/defectă
Pompă combustibil suspectă.
Pentru mai multe informaţii referitoare la procedura de diagnosticare, consultaţi secţiunea corespunzătoare a eTIS.
===END PCM===
===FACM DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Modul de control al aditivului de combustibil
===END FACM===
===ABS DTC C1306-A0===
Cod: C1306 - Poziţia zero pentru senzorul unghiului volanului nu a fost găsită
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este ON pentru acest tip de eroare
Modul: Sistem de antiblocare a frânei
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Poziţia zero pentru senzorul unghiului volanului nu a fost găsită
Acest cod este setat când senzorul unghiului volanului nu poate stabili poziţia rectilinie.
Acest DTC poate fi determinat de:
Senzorul
Scurtcircuit
Tensiunea de alimentare a senzorului este în afara limitelor.
OC
Conector deteriorat sau contaminat
senzor montat instabil
===END ABS===
===EPS DTC U1900-20===
Cod: U1900 - Mesaj absent pentru turaţia motorului
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Servodirecţie asistată electric
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Defecţiune la magistrala de comunicaţii CAN (mesaje lipsă)
Cauzele posibile sunt:
Mesaj absent pentru turaţia motorului
Date de turaţie a motorului RPM nevalide
Date de viteză a vehiculului nevalide
Verificaţi dacă funcţionează cablajul CAN/reţeaua CAN.
Notă:
DTCs care încep cu „U” sunt erori care apar în timpul comunicării de la modul la modul.
Modulele nu trebuie înlocuite niciodată doar pe baza unui cod 'U'. Aceste coduri nu indică întotdeauna o problemă şi pot fi cauzate de funcţiile normale de diagnosticare, efectuate pe vehicul.
===END EPS===
===IC DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Tablou de bord
===END IC===
===PDM DTC U0202-20===
Cod: U0202 - Comunicare întreruptă cu modulul de control D al uşii
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Unitatea de comandă a uşii pasagerului
===END PDM===
===PDM DTC U1900-20===
Cod: U1900 - Defecţiune la magistrala de comunicaţii CAN
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Unitatea de comandă a uşii pasagerului
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Defecţiune la magistrala de comunicaţii CAN - primire eroare
Notă:
DTCs care încep cu „U” sunt erori care apar în timpul comunicării de la modul la modul.
Modulele nu trebuie înlocuite niciodată doar pe baza unui cod 'U'. Aceste coduri nu indică întotdeauna o problemă şi pot fi cauzate de funcţiile normale de diagnosticare, efectuate pe vehicul.
===END PDM===
===DFDM DTC C198F-20===
Cod: C198F - S-a pierdut comunicarea cu blocul de comutatoare
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Unitatea de comandă a uşii şoferului
===END DFDM===
===DFDM DTC U0201-20===
Cod: U0201 - Comunicare întreruptă cu modulul de control C al uşii
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Unitatea de comandă a uşii şoferului
===END DFDM===
===DFDM DTC U1900-20===
Cod: U1900 - Defecţiune la magistrala de comunicaţii CAN
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Unitatea de comandă a uşii şoferului
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Defecţiune la magistrala de comunicaţii CAN - primire eroare
Notă:
DTCs care încep cu „U” sunt erori care apar în timpul comunicării de la modul la modul.
Modulele nu trebuie înlocuite niciodată doar pe baza unui cod 'U'. Aceste coduri nu indică întotdeauna o problemă şi pot fi cauzate de funcţiile normale de diagnosticare, efectuate pe vehicul.
===END DFDM===
===RCM DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Modulul de control al sistemului de imobilizare
===END RCM===
===PAM DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Modulul sistemului de parcare asistată
===END PAM===
===EATC DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Control automat al temperaturii
===END EATC===
===ACM DTC B2204-20===
Cod: B2204 - Circuit deschis sau scurtcircuit la conexiunea antenei GPS
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modul comandă audio
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Circuit deschis sau scurtcircuit la conexiunea antenei GPS
Verificaţi conexiunile la antena GPS.
===END ACM===
===ACM DTC B2408-60===
Cod: B2408 - Scurtcircuit la cablu difuzor.
Stare:
- Erori DTC existente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modul comandă audio
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Scurtcircuit la cablu difuzor.
===END ACM===
===ACM DTC B1893-20===
Cod: B1893 - Defecţiune la circuit antenă GPS
Stare:
- Erori DTC setate anterior - Inexistente in momentul solicitarii
- Martorul corespunzator este OFF pentru acest tip de eroare
Modul: Modul comandă audio
Diagnosticare Detalii erorii DTC
Defecţiune la circuit antenă GPS
===END ACM===
===GEM DTC ===
Erorile DTC s-au citit cu success, nici o eroare gasita
Modul: Modul electronic general
===END GEM===
03 Iul 2019, 16:07
Salut, pana pe 8 iulie suntem la Zcf.
Ne auzim dupa la un telefon si facem o programare.
Cu Stima
08 Iul 2019, 13:16
salut...o programare pentru schimb lichid de frina si ulei servodirectie?...
10 Iul 2019, 15:33
Salutare Radu,
Ajuta-ma te rog cu cotatii pentru:
- schimbare cablaj injectoare
- schimbare amortizoare fata
- desfundare EGR (eroare in bord probabil trebuie
- curatare DPF
Ford Kuga 2011, 2.0 140 hp Powershift
WF0RXXGCDRAB11419
10 Iul 2019, 20:10
Baietzi avetim Pm
Cu Stima
18 Iul 2019, 11:41
Salutare,
Am rugamintea sa imi transmiteti o oferta de revizie completa ulei , toate filtrele (polen,ulei,aer) pentru masina din semnatura.
Multumesc!
29 Iul 2019, 21:17
Bună seara.
Vă rog să-mi spuneți un preț pentru manoperă distribuție mașină din semnătura. (Ford Focus, an 2013, 1.6 TDCI Econetic, 77kw, 105 cp).
30 Iul 2019, 15:51
Buna ziua,
Rog o oferta inlocuire kit distributie + accesorii si inlocuire simering arbore cotit partea fata.
Kitul de distributie, accesorii si semeringul le am
Ford Focus 2005 1.6 Ti-VCT
05 Aug 2019, 16:19
Salut,
Ce în un focus 1.8 trei, 75 Cp si acum aproximativ o oră, când am plecat de la serviciu pur și simplu s-au oprit în drum
Ce poate fi?
Cum o pot aduce in service pentru constatare?
Mulțumesc!
05 Aug 2019, 17:18
@sandel te rog editeaza ca nu inteleg nimic.
Suntem in concediu pana pe 12 August.
Cu Stima
06 Aug 2019, 06:51
Salut, am un focus 1.8 tddi din 2001, ieri s-au oprit brusc, învârte însă nu pornește.
Ce poate fi, mai ales că mașina a cedat undeva in zona piata Victoriei și este complicat să rămână acolo prea mult timp!
Te rog daca mă poți ajuta cu o idee având în vedere că ești în concediu!
Mulțumesc!!!
06 Aug 2019, 06:52
De 75 cp
Scuze ptr mesajul de ieri, însă autocorect ul telefonului a dus la acel mesaj.
Nu are martori aprinși decât cel de la baterie, însă motorul se învârte!!!
06 Aug 2019, 09:35
Salve, ori pompa de injectie, ori distributia. Nu prea exista solutie local sa o pornesti.
Cu Stima
21 Aug 2019, 17:04
Buna ziua,
O cotatie, va rog, pentru senzori parcare spate (aftermarket) + manopera aferanta.
Masina este un Mondeo MK4 din 2013.
Multumesc,
Valentin Cristian
02 Sep 2019, 10:43
Salut
Am trimis detalii pe PM
Multumesc
02 Sep 2019, 18:19
Salut Radu,
as dori o programare pentru urmatoarele:
1. Martor frana de mana aprins in mers.
- la inceput se stingea in functie de inclinatia rampei sau daca ma "jucam" putin cu maneta, cat sa cupleze/decupleze contactul; acum ramane aprins tot timpul, cu exceptia momentului in care franez tare
- am schimbat in primavara lichidul de frana si sabotii pe spate, lichid de frana e in rezervor, frana de mana tine bine, nici o schimbare in comportamentul franarii.
2. Huruit usor care apare incepand cu 50 km/h, localizat pe partea dreapta; banuiesc ca rulment
3. Zgomot metalic in zona esapamentului, apare la turatii reduse (pornit/oprit/mers incet peste denivelari); dispare daca ating esapamentul sau accelerez usor
Fiesta 1.3 2007 - WF0HXXWPJH7Y79119
Multumesc
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.