Ford BDT

BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Dealer autorizat Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde wador29 » 21 Noi 2012, 17:46

Ar fi culmea sa vii din Galati, pentru revizie, la Bucuresti! Poate daca ar fi gratis, dar si asa, e vorba de ceva drum, dus-intors! Nici eu nu fac reviziile la Slatina (sunt "puii" dealerului din Craiova), ca m-ar costa 800-1000 lei; prefer sa platesc 550 lei, la Valcea, si adaugand motorina pentru 200 km, tot ies mai bine!
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXD
Suzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD
Imagine
Avatar utilizator
wador29
1nsane Member
 
Mesaje: 1686
Membru din: 24 Apr 2010, 21:09
Localitate: Slatina
Maşina: FORD FUSION PLUS 1,6 TDCI 90 CP - 2006 OT 11 KXD
VIN: WF0UXXGAJU6M67318

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 21 Noi 2012, 20:04

Mihai L scrie:Exact aceleasi, daca ajung la unul din service-urile BDT.
(eu le-as fi propus sa faca in fiecare oras, dar nu cred ca m-ar fi luat in seama... =)) )


Are dreptate Mihai L, avantajele sunt aceleasi pentru toti membrii Forumului/Asociatiei, cu conditia sa poata ajunge la Service BDT :D

Multumesc,
Mihai
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde sergiu_paul » 26 Noi 2012, 14:29

Salut Ross, Ti-am dat un mesaj privat ca sa te intreb ceva de service-ul BDT. Astept raspuns, merci.
Avatar utilizator
sergiu_paul
Gold Member
 
Mesaje: 719
Membru din: 30 Aug 2010, 09:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Audi A4

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 04 Dec 2012, 09:09

BDT Ford si Asociatia ClubFORD Romania invita membrii Club Ford Romania sa participe la o competitie prin care pot conduce Noul Ford Ranger in perioada 21 decembrie 2012 – 3 ianuarie 2013.


Cei ce vor sa participe la competitie trebuie sa dea like la pagina BDT Ford (https://www.facebook.com/BDT.Ford) si sa posteze o imagine pe perete cu masina sa si username-ul de pe forumul http://www.clubford.ro. Ulterior pe forum, in acest topic, se va posta aceeaasi imagine precum si linkul catre imaginea de pe https://www.facebook.com/BDT.Ford.

Concursul se va desfasura in 2 etape:

- 29 noiembrie – 12 decembrie 2012 se vor posta imaginile pe pagina de facebook BDT Ford
- 12 decembrie – 20 decembrie 2012 (ora 12.00) vor fi votate imaginile postate intr-un topic special (in cazul in care exista egalitate vor fi solicitate mai multe imagini sau departajarea va fi facuta de un juriu format din membrii BDT Ford si Asociatia ClubFORD Romania)

Castigatorul va fi anuntat pe data de 20 decembrie seara si acesta va primi dreptul de folosire a masinii pentru perioada mentionata mai sus in baza unui contract de pilotaj.

REGULAMENT PARTICIPARE:
- poate participa orice membru al forumului;
- fotografiile trebuie sa nu fie prelucrate sau ajustate;
- fiecare user va putea uploada o singura fotografie;
- votarea se va face sub forma de poll;
- BDT Ford si Asociatia ClubFORD Romania isi rezerva dreptul de a exclude din concurs participantii care nu respecta regulamentul;
- voturile de pe conturi clona sau conturi create special pentru acest concurs vor duce la descalificarea concurentului;
- masina va fi preluata si predata la BDT Ford Bucuresti, cheltuielile pentru preluarea si predarea masinii intra in sarcina cistigatorului;
- costurile de utilizare (combustiblul, lichid parbriz, taxe parcare, etc) pentru perioada utilizarii masinii intra in sarcina cistigatorului.

ATENTIE: postarea imaginii se poate face de pe 29.11.2012 ora 10.00 pina pe 12.12.2012 ora 12.00. Orice postare in afara acestui interval nu va fi luata in considerare.

Detalii: viewtopic.php?f=30&t=82808
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Stavros » 06 Dec 2012, 18:53

si eu la fel ...Joe_Black77. Mai ales cei de la tinichigerie....am fost de 3ori sa imi regleze niste tije ...munca facuta in bataie de joc...ba, mi-au murdarit si fetele de usi...


Sent from  using Tapatalk HD
Avatar utilizator
Stavros
 
Mesaje: 293
Membru din: 12 Aug 2009, 17:07
Localitate: bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde laurashgeo » 17 Dec 2012, 16:49

Buna ziua,
Doresc sa achizitionez un Focus 3 si nu ma pot hotara intre cele doua motoare 1.0l 125 cai si 1.6tdci 95cai.
Scopul meu ar fi sa fac un calcul pentru costurile de utilizare pentru 5 ani sa vedem care ar fi mai economic, incluzand asigurari, taxe si revizii. Daca as putea vedea o lista comparativa cu pretul primelor 5 revizii as putea alege motorul castigator!!
Va multumesc anticipat!
Ex: Ford Fiesta 1.25i 75Cp 2001
Ex: Ford FocusII 1.6 tdci 90Cp 2005
EX: Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp2005
Ford FocusII 1.6 tdci 109Cp 2011
Avatar utilizator
laurashgeo
Gold Member
 
Mesaje: 632
Membru din: 28 Mar 2007, 17:42
Localitate: Bucuresti
VIN: WF0PXXWPDPBC60893

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde AdiC » 05 Ian 2013, 15:30

Pana pe 31.12 reviziile la auto noi erau gratuite: http://www.fordbdt.ro/reviziigratuiteford.html

Ross, vre-o sansa sa avem asa ceva si in 2013? Exista posibilitatea de a achizitiona un Focus nou si asta ar fi un criteriu de departajare.
2008 Ford Fusion 1.4 TDCi
AdiC
 
Mesaje: 543
Membru din: 14 Ian 2005, 11:42
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford
VIN: WF0UXXGAJU8G73542

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 31 Ian 2013, 10:54

Va salut!

Noutati:

La BDT clienţii Ford beneficiază de asistenţă rutieră gratuită pe teritoriul României între revizii la masinile ieşite din perioada de garanţie!

Beneficiarii campaniei:
- Proprietarii de vehicule Ford eligibile aflate în afara perioadei de garanţie, care recurg în mod regulat la BDT Ford pentru efectuarea întreţinerii de rutină. Programul include servicii de asistenţă rutieră disponibile timp de 12 luni sau până la următoarea întreţinere de rutină / revizie periodică, oricare situaţie apare prima

Vehicule eligibile:
- Automobile de pasageri sau vehicule comerciale usoare Ford, comercializate în Europa, (va rog sa consultati website-ul http://www.ford.ro pentru lista completa a masinilor eligibile), fără limită de vârstă sau kilometri, ce efectuează revizia la BDT Ford.

Valabilitatea gratuităţii
- Până la următoarea revizie programată (în conformitate cu specificaţiile constructorului masinii, în funcţie de model) pe teritoriul României


În cazul in care v-aţi inscris în programul Ford Asistenţa 12 veţi befeicia de asistenţă gratuită in caul următoarelor evenimente:

- Pană, inclusiv la pornirea de acasă;

- Accident (inclusiv în faţa casei) - numai tractare până la cel mai apropiat reparator autorizat FORD;

- Furt (inclusiv de acasă) - numai tractare până la cel mai apropiat reparator autorizat FORD;

- Vandalism - numai tractare până la cel mai apropiat reparator autorizat FORD;

- Baterie descărcată;

- Pierdere sau lipsă de combustibil (cauzată de defecţiuni tehnice);

- Avarierea pneurilor (costurile pneurilor vor fi facturate conducătorului auto autorizat);

- Defecte legate de siguranţă ale centurilor de siguranţă, defectarea stergătoarelor de parbriz, a semnalizatoarelor, a farurilor faţă si spate.



Sunt excluse incidentele:

- cauzate de calamităţi naturale, riscuri de război, greve, confiscări, restricţii impuse de autorităţi guvernamentale, interdicţii oficiale, piraterie, efecte ale exploziilor;

- care apar în timpul participării la evenimente si antrenamente sportive cu masini;

- care cauzează prejudicierea încărcăturii sau pierderea profitului;

- care cauzează avarierea remorcii;

- legate de remorcă;

- cauzate de o piesă de schimb sau un accesoriu instalat, dar care nu este autorizat de Ford;

- care apar în timpul utilizării de către un conducător auto neautorizat* sau un conducător auto fără permis de conducere;

*Un conducător auto autorizat va însemna toţi conducătorii auto autorizaţi şi pasagerii autorizaţi până la numărul maxim inclus în specificaţiile producătorului. Sunt exclusi autostopistii.

Detalii suplimentare sunt disponibile pe http://www.fordbdt.ro si la service-urile BDT Ford din Bucuresti, Sos. Virtutii 55-57 si Parintele Galeriu 12-14
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde floreasca » 09 Mar 2013, 09:55

Nu-mi sta in caracter sa fac reclama gratuita dar am fost la BDT Ford din sos. Virtutii Crangasi pentru a-mi rezolva o problema la masina si am avut o surpriza placuta:
Mihai Edroi consultant receptie service,
Mirela Ghiizdavescu director executiv BDT Asigurari,
Alexandru Catalin Popescu consultant receptie service.
Amabili, rapizi si profesionisti. Am simtit ca sunt tratat la fel ca in orice tara europeana civilizata. Toti trei au nota 10 de la un client pretentios de felul lui. Multumesc. Apelati cu incredere la ei.
floreasca
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 28 Aug 2010, 09:06
Maşina: ford 1,6 benzina

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Stavros » 09 Mar 2013, 09:58

pai ce problema aia avut tu de a intervenit directorul executiv? si cand ai fost...ca am fost si eu? ...si toti faceau glume aiurea...


Sent from my iPad using Tapatalk HD
Avatar utilizator
Stavros
 
Mesaje: 293
Membru din: 12 Aug 2009, 17:07
Localitate: bucuresti
Maşina: Ford Focus

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde wador29 » 09 Mar 2013, 11:18

Parca-i si vad, toti la un loc, sa ia aerul clientului! Erau si mecanici, sau erau liberi?! Ar fi bine sa se fi schimbat ceva; personal sper sa nu mai am "placerea" sa apelez acolo, ca poate nu-i gasesc pe oamenii aia foarte amabili, si-l gasesc tot pe gretosul ala de receptioner care m-a "servit" pe mine! Plus ca, nu prea am incredere in produsele care au nevoie de reclama: ori nu se vand, ori nu-s de calitate... E parerea mea, ca experienta de zi cu zi...
Daca totusi s-a schimbat ceva in bine, tot respectul, pentru ca nu-i usor sa te lupti cu mentalitatea omului comod!!! Asta se va vedea cand numarul multumirilor il va depasi pe cel al reclamatiilor...
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXD
Suzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD
Imagine
Avatar utilizator
wador29
1nsane Member
 
Mesaje: 1686
Membru din: 24 Apr 2010, 21:09
Localitate: Slatina
Maşina: FORD FUSION PLUS 1,6 TDCI 90 CP - 2006 OT 11 KXD
VIN: WF0UXXGAJU6M67318

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 11 Mar 2013, 08:29

CE ZICETI DE O PROPUNERE IREZISTIBILĂ?

Înscrie-te în concurs și ai șansa să-ți schimbi mașina actuală cu noul Ford Fiesta.

Pași pentru a-ți valida înscrierea:
1.Completează formularul din pagina următoare: http://www.ford.ro/Hidden/Concurs_Fiesta_D12_FF24.
2.Vino în showroom, în perioada 15-17 martie la Weekend-ul Inovației Ford

Ai șansa să câștigi, prin tragere la sorți, noul Ford Fiesta, în schimbul mașinii tale actuale, care va fi donată de către Ford în scop caritabil.


Citeste regulamentul: http://www.fordbdt.ro/images/stories/20 ... sta_24.pdf
Descopera noul Ford Fiesta: http://www.fordbdt.ro/Masini-Ford/Autot ... iesta.html

Succes!
Fişiere ataşate
FIESTA.gif
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde andiando » 29 Mar 2013, 22:58

Salut! Maine (30.03.2013) voi avea o intrevedere cruciala cu cei de la BDT Virtutii, care va demonstra daca BDT este un partener cinstit şi profesionist în relatia contractuala cu posesorii Ford. Eu personal nu cred acest lucru, dar să lasam viitorul să clarifice acest aspect. O să revin curand cu povestea mea extraordinara şi cu concluziile rezultate in urma vizitei la BDT.
Avatar utilizator
andiando
Incepator
 
Mesaje: 65
Membru din: 26 Iun 2011, 13:12
Localitate: Bucureşti
Maşina: ford fiesta 2006 1,4 tdi 68CP
VIN: WF0HXXGAJH6L66586

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde obresitton » 02 Apr 2013, 18:20

Salut andiando, trebuie sa ajung si eu saptamana viitoare si ma gandeam sa fac revizia tot la BDT de pe VIRTUTII, nu stiu daca ma vor lasa sa stau langa masina, sper sa imi schimbe pe bune filtrele si nu sa se "faca". Cum a fost experienta ta la ei?
Avatar utilizator
obresitton
Incepator
 
Mesaje: 16
Membru din: 20 Mai 2012, 13:49
Maşina: Ford Fiesta 1,25 82cp Titanium 2012
VIN: WF0JXXGAJJCG34407

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde sly » 14 Apr 2013, 21:08

@andiando nu ne mai spui si noua cum a decurs la BDT Virtutii?

a facut cineva lucrari pe CASCO- Omniasig? am nevoie ceva revopsire, parbriz, etc.
Avatar utilizator
sly
Ford Freak
 
Mesaje: 176
Membru din: 29 Iul 2007, 00:09
Maşina: FF2.2 2008, Moondust Silver, sedan, 1.8 TDCI

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Smiley » 15 Apr 2013, 07:17

am facut eu cu vreo 2 ani in urma: schimbat luneta + vopsit o gramada de repere (usi, capota, stalpi, portbagaj - toate zgarieturile si ciobiturile adunate in cativa ani). luneta a fost montata bine (n-am avut nici un fel de problema cu ea de atunci), vopsitul a iesit si el bine, a fost o mica problema la un maner exterior (a trebuit sa revin sa-l monteze corect).
Focus C-Max Ghia 2.0 TDCI
Imagine
Smiley
 
Mesaje: 5457
Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
Localitate: Bucuresti

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 12:30

floreasca scrie:Nu-mi sta in caracter sa fac reclama gratuita dar am fost la BDT Ford din sos. Virtutii Crangasi pentru a-mi rezolva o problema la masina si am avut o surpriza placuta:
Mihai Edroi consultant receptie service,
Mirela Ghiizdavescu director executiv BDT Asigurari,
Alexandru Catalin Popescu consultant receptie service.
Amabili, rapizi si profesionisti. Am simtit ca sunt tratat la fel ca in orice tara europeana civilizata. Toti trei au nota 10 de la un client pretentios de felul lui. Multumesc. Apelati cu incredere la ei.



Hai ca esti tare!!! Pe langa faptul ca toata firma ti-a stat la dispozitie, ai si o memorie de elefant, ca ai retinut numele tuturor!!! De cat timp spuneai ca lucrezi la ei?
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 12:46

Am avut de curand o noua experienta cu profesionistii de la BDT. Si am luat o hotarare: eu, desi stau langa ei, mai merg acolo cu masina poate doar cand vor ramane singurul service din Bucuresti, sau daca descopar ca tata sau mai stiu eu ce ruda lucreaza acolo si imi rezolva problema mocca (sper ca asa se scrie).
Dar sa va povestesc: acum 2 zile sun la ei sa imi fac o programare, vreau sa schimb placutele de frana. Mi se face legatura la service, am sunat pe numarul de pe site, mi se spune "maine la 11". Intreb cat ma costa? Vreo 350 placutele, cu manopera cu tot in jur de 500 lei. Ok, miercuri la 11 sunt acolo cu masina. Ajung acolo, ma preia un domn de la receptie service, ii zic am programare, ma gaseste in calculator, preia masina, intreb cam cat dureaza? Pai daca avem placute pe stoc, o ora, daca nu...Hopa, pai cum asa? Am facut programare, nu era normal sa imi aduceti deja piesele sau sa imi spuneti ca trebuie sa vin peste 5 zile cand le aveti? S-a balbait putin, ca o sa intrebe si imi spune. Am asteptat vreo 20 de minute, in care sincer eu cred ca el a aflat ca nu le au, dar nu pot sa garantez. Imi zice ca sunt pe stoc, ia masina si o baga in service. Astept pe acolo prin zona, vine peste vreo 10 minute la mine si imi spune ca ma costa 750 lei!!! Nu se poate zic, am sunat, mi s-a spus ca ma costa in jur de 500 lei!!! Cine v-a spus asta? Ii povestesc cum am procedat, ba chiar imi aduc aminte ca am mai sunat acum vreo 2 saptamani si eu si sotia, ca nu stiam celalalt, si ni s-a spus acelasi pret. Stiu cam am dat acum vreo luna-doua chiar si un mail, dar nu il mai am din pacate, cand am primit tot un pret in jur de 500 lei (pur si simplu nu am avut timp sa ajung la service). Domnul de la receptie service se duce inauntru ca sa faca investigatii, sa afle cine putea sa imi spuna asa ceva. M-a intrebat ora la care am sunat, pe ce numar si cu cine am vorbit, dar am putut sa ii spun doar ora si numarul, pentru ca persoana cu care am vorbit la telefon nu s-a prezentat (lucru care de altfel eu cred ca ar fi normal pentru cineva care lucreaza cu clientii). Dupa vreo 5-10 minute de panica si de lipsa de raspuns, mi-am cerut masina inapoi si am plecat! Este chestie de principiu si de bun simt, asa consider eu, este vorba totusi de 50% in plus fata de cat au spus initial.
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 12:59

P.S. Acum ceva timp, cred ca in jur de o luna, i-am dat un mesaj prezentantului BDT de pe forum, ross (sau Mihai) si l-am intrebat daca ma poate ajuta cu schimbarea placutelor. Este adevarat ca i-am scris sambata, dar mi-a raspuns ca ne auzim luni. Nu a mai dat nici un semn, probabil a uitat, dar recunosc ca si eu am uitat. Cand mi-am amintit nu am vrut sa ii mai scriu, am zis ca ma descurc singur, pentru ca nici nu stiam sigur cand pot ajunge. Ideea este ca daca o tineti tot asa, veti avea probleme si mai mari decat aveti. Daca angajatii nu stiu sa se prezinte la telefon, daca nu aveti un sistem in care sa se vada cine a facut o programare, cred ca trebuie sa schimbati tot, incepand de la management. Eu sunt doar unul, dar vad ca sunt mai multi nemultumiti, si vorba se duce mai departe repede. Eu ma ocup de business assessment si business development, si ma mira de fiecare data lipsa de reactie a managementului in astfel de cazuri. Un soft de CRM mi se pare imposibil sa nu il aveti, probabil mai trebuiesc puse in aplicare anumite norme de conduita. Sau poate pur si simplu banii nu sunt chiar asa de importanti pentru toata lumea si ii putem refuza oricand, oricum. Criza cred eu ca se simte pentru toata lumea, fie ei clienti sau prestatori de servicii...
Ultima oară modificat de bogdanv pe 29 Apr 2013, 14:28, modificat 1 dată în total.
Motiv: nu mai citati mesajul anterior!!!! exista si un buton edit care este activ pentru a preveni mesajele multiple.
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 13:06

P.P.S. Azi de dimineata am zis sa fac un test, sa vad daca ce s-a intamplat. Am dat un mail catre BDT la ora 9.11 sa cer un pret pentru schimbarea placutelor si o durata de timp pentru operatiune. Este ora 14.02 si inca nu mi s-a raspuns. La ora 11.26 am dat mail catre alt dealer, Tiriac Auto (sper ca ii pot spune numele aici), am primit mail la 13.14 ca ma costa 470 lei cu manopera inclusa.
Ultima oară modificat de bogdanv pe 29 Apr 2013, 14:22, modificat 1 dată în total.
Motiv: nu mai da quote mesajului anterior!
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 13:08

La plecare domnul de la receptie service mi-a spus ca daca gasesc mailul sa i-l trimit si lui, si daca va fi cazul imi vor oferi un discount ca sa mai imi diminueze supararea
Ultima oară modificat de bogdanv pe 29 Apr 2013, 14:25, modificat 1 dată în total.
Motiv: iarasi quote al unui mesaj anterior!!!
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde wador29 » 25 Apr 2013, 13:26

:)) Pe site-ul Ford Romania este o promotie care include si schimbul placutelor si discurilor, pana la 31 mai a.c. Pe ei probabil nu i-a anuntat nimeni, sau practica un tarif mai mare sa mai scoata din paguba a prea putine lucrari... Uite ce inseamna client multumit vs. client nemultumit: ai avut un post de multumire si patru de suparare!!! Ce e intradevar pacat, ca nimeni din conducerea lor nu e deranjata de felul cum procedeaza si sunt vazuti pe (fosti) clienti!?! Fiecare pasare, pe limba ei...
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXD
Suzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD
Imagine
Avatar utilizator
wador29
1nsane Member
 
Mesaje: 1686
Membru din: 24 Apr 2010, 21:09
Localitate: Slatina
Maşina: FORD FUSION PLUS 1,6 TDCI 90 CP - 2006 OT 11 KXD
VIN: WF0UXXGAJU6M67318

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Bagabond » 25 Apr 2013, 14:21

wador29 scrie::)) Pe site-ul Ford Romania este o promotie care include si schimbul placutelor si discurilor, pana la 31 mai a.c. Pe ei probabil nu i-a anuntat nimeni, sau practica un tarif mai mare sa mai scoata din paguba a prea putine lucrari... Uite ce inseamna client multumit vs. client nemultumit: ai avut un post de multumire si patru de suparare!!! Ce e intradevar pacat, ca nimeni din conducerea lor nu e deranjata de felul cum procedeaza si sunt vazuti pe (fosti) clienti!?! Fiecare pasare, pe limba ei...



Pe mine nu ma deranjeaza ca vor mai mult decat altii, asta este problema lor ce preturi stabilesc si vor, pe mine ma deranjeaza felul in care procedeaza, pentru mine este evident ca undeva este o problema, sau poate o strategie, ca sa te atraga acolo si sa te pacaleasca. Chiar am vorbit cu sotia si mi-a confirmat si ea pretul pe care l-au spus la telefon. Daca plecam de acolo si lasam masina si ma trezeam ca am de plata mai mult cu 50%? :) Ce este tare este faptul ca au un panou mare la receptie cu oferta pentru revizie, la Kuga era in jur de 600-650 lei, fara schimbat de placute, dar cu schimbare ulei+toate filtrele necesare+ manopera+tva. Si mie mi-au cerut 750 doar pentru placute...
Bagabond
Incepator
 
Mesaje: 22
Membru din: 05 Mar 2009, 19:15
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Kuga 2008 2l 136 CP Titanium; Mitsubishi Colt 2008 1.3l 90 CP, Ford Focus Trend Ch.League 2006
VIN: 12345678901234567

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde wador29 » 25 Apr 2013, 16:28

Tot pentru aberatii din astea eu continui de 6 ani sa merg pentru revizie 200 km (dus-intors), pentru ca la mine acasa tarifele sunt duble (iar service-ul e gol! din ce-or trai, ei stiu!!!). Ca sa nu se considere reclama sau anti-reclama, nu precizeze nici o denumire aici.
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXD
Suzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD
Imagine
Avatar utilizator
wador29
1nsane Member
 
Mesaje: 1686
Membru din: 24 Apr 2010, 21:09
Localitate: Slatina
Maşina: FORD FUSION PLUS 1,6 TDCI 90 CP - 2006 OT 11 KXD
VIN: WF0UXXGAJU6M67318

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde padrino » 10 Iul 2013, 09:07

Hai sa va relatez si eu o intamplare cu final nefericit la BDT Vest (Virtutii). Posibil cea mai proasta experienta cu un service autorizat de marca de pana acum, alegerea cuvintelor nefiind intamplatoare.

Intr-o zi cu multa ploaie in Bucuresti am avariat 2 anvelope si carenajul rotii dreapta fata intr-o groapa imensa ascunsa sub apa, imposibil de vazut. Rezultat: 1 anvelopa taiata, una cu galma, carenjaj rupt.
Bun, mi-am rezolvat temporar problema astfel incat sa ma pot deplasa cu masina, am mers la asigurator, am deschis dosar de dauna, am luat si o oferta de la o vulcanizare pentru anvelope si cu toate astea mi-am facut programare pentru geometrie roti la BDT Vest, in ideea de a se verifica daca mai sunt si alte stricaciuni pe la articulatii, roti, etc. Trec peste faptul ca am ajuns la 13:25 si la 13:30, cand reprezentatnul service-ului mi-a luat cheile m-a anuntat ca a intrat o alta masina pe rampa de geometrie.... mi s-a reprosat ca am venit la ora fixa la programare =D> . I-am explicat ca am venit cu 5 minute mai devreme, suficient, dovada ca la 13:30 avea cheia in mana si pleca spre masina. Ma rog, am discutat un pic si pana la urma a ajuns si masina mea pe rampa, s-au apucat de lucru la 14:20... avand o anvelopa taiata, aveau nevoie de o roata pe 17" in stare buna pentru efectuarea geometriei. Au imprumutat de la o masina din parcare, aici apreciez ca au fost amabili si au gasit o solutie, desi e jenant ca un service de marca sa nu aiba 1 janta de 17 in stoc.
Problema cea mai mare a fost ca nu au reusit sa-mi faca rost de anvelope intr-un termen rezonabil... Eu eram in concediu (ultima saptamana) si le-am explicat ca as aprecia sa-mi livreze si monteze anvelopele in 2-3 zile maxim, sa pot folosi masina si in afara Bucurestiului.
Nuuuu, ar fi trebuit oricum sa las masina la ei pana primesc acceptul de plata de la asigurator (2-3 zile, dupa cum mi-au spus ei initial, apoi doar 48 de ore, conform obligatiei asiguratorului) sau sa platesc eu lucrarea si sa-mi recuperez banii cand primesc ei acceptul de plata. Oricum ar fi fost, pana a doua zi la ora 13:30 (deci la 24 de ore dupa ce am mers prima oara la ei in service) nu aveau inca o cotatie de pret pentru anvelope!!!!! Adica nu au facut nimic in privinta asta!
Bun, m-am mobilizat eu si le-am comunicat 3 distribuitori care puteau livra anvelopele (2 aveau in stoc si unul putea aduce in 2 zile din afara tarii), nu au fost in stare sa obtina anvelopele nici asa. Motive... au fost destule, mi s-au explicat dupa ce am discutat cu reprezentanta de relatii cu clientii. Degeaba, problema mea tot nu se rezolva.
La finalul zilei mi-am hotarat ca am avut de-a face cu niste incompetenti si niste rau-voitori ("lucrarea" mea cu decontare directa avea minim de adaos din partea lor, adica livrau doar niste piese si le montau, nu era o lucrare banoasa si si-au batut joc de mine, asta a fost concluzia mea), am platit eu geometria si carenajul, am mers la vulcanizarea de unde luasem oferta si am platit anvelopele, au fost livrate si montate in 2 zile! Totul pe banii mei, urmand sa-i recuperez eu, ulterior, de la asigurator.
In felul acesta, insa, am putut pleca in weekend cu masina, era foarte important.

In concluzie, nu mai calc in viata mea pe la BDT Vest, ceea ce recomand si colegilor. Motivul pentru care am ales sa merg la ei a fost ca au reusit sa ma programeze pentru geometrie in aceeasi zi in care am sunat. Desi nu au fost singurii, i-am ales pe ei, intr-un moment de proasta inspiratie.
Avatar utilizator
padrino
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 07 Aug 2009, 10:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 2008 2.5T Titanium X

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 15 Iul 2013, 16:18

Salut Padrino,
Eu eram in concediu in momentul vizitei tale la BDT, dar in urma discutiilor pe care le-am purtat cu colegii mei, incerc sa expun lucrurile asa cum mi s-au relatat in momentul in care am citit postul tau si am cerut lamuriri:

- Pentru orice lucrare efectuata pe asigurare trebuie sa se primeasca acceptul de plata de la Asigurator. Aceasta solicitare se trimite numai dupa ce avariile au fost remediate. Raspunsul se primeste teoretic in 48 ore, dar au fost cazuri in care s-a asteptat si mai mult. Se putea rezolva in termenul dorit de tine numai daca piesele erau pe stoc sau se puteau livra in ziua respectiva pentru a se trimite solicitarea catre asigurator si acesta raspundea in timp util.
- In momentul prezentarii la service (13:30), colegul meu de la Departamentul Daune a constatat ca pe masina este pusa roata de rezerva si nu se poate efectua geometria. Pentru a rezolva totusi problema a solicitat aprobarile necesare pentru a folosi o roata cu aceleasi specificatii de la un alt autoturism. Masina a intrat pe rampa de geometrie cand s-a rezolvat acest aspect.
- Avand in vedere ca te grabeai si ca exista posibilitatea sa fie afectate si jantele, pentru a nu astepta sosirea anvelopelor si montarea lor pe jante, colegii mei au propus demontarea anvelopelor de pe rotile neafectate si montarea lor pe cele pe care erau anvelopele deteriorate. Asta pentru a sti mai repede daca jantele au scapat si sunt ok sau necesita schimbate – caz in care era necesara o reconstatare pe dosarul de dauna deschis si implica din nou asteptarea unui raspuns de la asigurator. Aceasta operatie s-a facut fara costuri suplimentare pentru tine si fara a fi decontate de asigurator.
- Valoarea lucrarii nu are legatura cu interesul pentru aceasta. Daca este o dauna mica se si remediaza in timp scurt, deci este acelasi lucru cu o dauna mai mare care necesita mai mult timp si mai multe resurse pentru remediere. Colegii de la Departamentul Daune ti-au spus ca nu reusesc sa gaseasca anvelopele atat de repede si ca nu pot trimite pentru accept de plata inainte sa le primeasca/schimbe, asa cum voiai tu, dar ca le poti lua tu daca le gasesti si se ocupa ei de trimiterea facturii si a numarului de cont catre asigurator impreuna cu dosarul ca sa nu mai faci un drum pana acolo.
- Din pacate sau din fericire, cand reprezinti o Companie, lucrurile nu sunt atat de simple ca atunci cand esti persoana fizica si nu iti poti permite sa achizitionezi piese de la orice furnizor. Exista furnizori agreati care sunt selectionati in functie de seriozitatea lor in piata. Daca se aduce o anvelopa/piesa de la un furnizor cu care nu ai un istoric si apare un defect dupa x luni iar furnizorul si-a suspendat activitatea... ce faci? Clientul va astepta solutionarea problemei legale cu furnizorul in cauza? Te asigur ca nu si nici nu ar fi corect sa ii ceri acest lucru. Totusi, colegii mei au sunat la furnizorii indicati de tine: cei doi care “aveau in stoc” au zis ca nu aveau de fapt, iar cel care "putea aduce in 2 zile" a comunicat un termen de livrare de 5 zile. Nu iti pot spune de ce au existat aceste neconcordante intre ce ti-au comunicat tie si ce le-au comunicat colegilor mei, dar consider ca si-au dat interesul...

Imi pare rau daca tu consideri ca a fost lipsa de interes din partea colegilor mei si imi cer scuze in numele lor daca este cazul. Nu cred ca a existat rea-vointa si s-a incercat rezolvarea problemei respectandu-se in acelasi timp si procedurile de lucru.

Nu voi continua dezbaterea subiectului, nu caut sa ma contrazic cu nimeni...
Oricand ai nevoie poti apela direct la mine - numarul de telefon este in semnatura.
Multumesc pentru intelegere!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde padrino » 17 Iul 2013, 23:48

Da, multumesc pentru raspuns, desi nu l-am cerut.
Incerc sa raspund, pe puncte:
1. Asta am inteles si este normal sa nu va imput o procedura care apartine asiguratorului... dar faptul ca la 24h de la prezentarea cazului service-ul nu a fost in stare sa obtina o cotatie de pret, cum e? Eu am venit cu factura proforma in mana, o aveam deja!
2. Povesti. Masina a intrat pe rampa in jurul orei 14 si DUPA ce mi-am aratat nemultumirea ca intra o alta masina in lucru in ciuda programarii. Faptul ca nu se poate face geometria cu roata de rezerva s-a constatat dupa ora 14:20 cand a inceput efectiv lucrul la masina. Ma rog, astea sunt detalii, sunt constient ca mai pot aparea intarzieri, etc... nu am facut nici un caz pe tema asta.
3. Da, fara costuri pentru mine, dar asta in conditiile in care nu s-a verificat asa cum ai scris mai jos. DA! S-a propus montarea anvelopelor bune pe jantele implicate in incident si pentru asta am revenit la ora 19:30 la service... a 4 a oara in acea zi. Verificarea s-a facut ochiometric, FARA montarea anvelopelor pe jante! A dura cca 5 minute. Ulterior, o janta a necesitat indreptarea la service-ul de roti si era clar ca nu era chiar ok, dar pentru colegii tai a fost ok. In conditiile astea, ce ar fi trebuit sa platesc?! Simpla verificare, la a 4 a revenire in service pe ziua aia? Adica demontat 1 roata si scos alta din portbagaj? Le-as plati si pe astea, dar intarzierea si nervii provocati cred ca au compensat cu varf si indesat costurile demontarii unei roti, sa fim seriosi.
4. Asa am sperat si eu, ca valoarea lucrarii nu are legatura cand e vorba de un service reprezentanta. Si nu ar trebui sa aiba. Dar daca voi considerati ca pentru a schimba 2 anvelope si o bucata de plastic prinsa in cateva suruburi trebuie sa astept cateva saptamani (cca 2), ca la final sa si las masina in service (asa cum mi s-a comunicat ca se va intampla in perioada in care se va astepta acceptul de plata de la asigurator, minim 2-3 zile), va inselati!
5. De acord doar cu faptul ca nu poti lucra cu oricine, de aceea m-am dus pana la reprezentanta Good Year ca sa aflu unde s-ar putea afla in stoc anvelopele sau cine le-ar putea aduce. Printre furnizorii comunicati s-a numarat si Autosoft... unul din cei mai mari, banuiesc, dar oricum cunoscut. Serios sau nu, nu stiu. Ce stiu este ca am sunat si eu la furnizori si mie mi-au spus ca au, de fapt, anvelopele, iar cel care le aducea in 2 zile si-a amintit de apelul dat de omul vostru... nu mai intru in detalii, dar factura trimisa colegei de la relatii cu clientii arata ca au livrat si montat anvelopele in 2-3 zile (comanda marti seara, tarziu, montate vineri). Raspunsul ca se livreaza in 5 zile este o fabulatie, dupa parerea mea.

Uite care este treaba, pana la urma. Posibil ca aceasta situatie nefericita sa fi fost mult mai neplacuta pentru mine decat pentru voi, accept asta. Eu eram in concediu si am incercat sa rezolv repede, ca sa mai salvez ce se putea din el. Am ales sa merg la service Ford pentru ca asa am fost obisnuit, sa apelez la service-urile de reprezentanta, in speranta ca acolo sunt oameni bine pregatiti si care sunt obligati, macar de producatorul pe care il reprezinta, la o atentie garantata fata de client. Faptul ca eu eram grabit si la voi nu s-a reusit obtinerea unui pret si a unui termen de livrare pentru 2 anvelope in 24 de ore m-a facut sa-mi retrag dosarul, sa platesc totul cu banii mei si sa ma adresez asiguratorului.
Daca 24 de ore este un termen rezonabil pentru a obtine un pret... in conditiile in care eu aveam proforma in mana si am obtinut, telefonic, in mai putin de 1 ora preturi de la 3 furnizori... Asta arata ca pe mine ma interesa MULT mai mult sa-mi rezolv repede problema decat pe voi.
Singura persoana fata de care am un oarecare regret este Stefan, cel de la daune... mi-a lasat impresia ca, cel putin la un moment dat, ar fi vrut sa ma ajute, dar nu prea avea cu cine. Am inteles ca el avea o treaba de facut si ca eu nu eram sigurul client, si ca daca nu este ajutat corespunzator de colegi nu poate face mare lucru singur. In rest...

Pot sa remarc si un singur lucru pozitiv in toata intamplarea asta, la plecarea definitiva de la service mi s-a mutat roata de rezerva de pe axul fata pe axul spate, pentru siguranta. Am apreciat asta, cineva s-a gandit bine si a si actionat. Nu mi-a cerut nimeni sa platesc pentru asta.... (o fi gratuita ironia dar are legatura cu punctul 3 de mai sus).

In final, va doresc sa va imbunatatiti activitatea. Si sa nu uitati ca un client multumit poate mai revine la voi, poate mai aduce si pe altii. Unul nemultumit...
Avatar utilizator
padrino
Incepator
 
Mesaje: 66
Membru din: 07 Aug 2009, 10:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 2008 2.5T Titanium X

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde wador29 » 18 Iul 2013, 04:34

... mai spune de necazul lui si altor 20! E pacat ca de la experienta mea negativa, si intamplatoare, eu fiind atunci in trecere prin Bucuresti, din 2007 si pana acum nu pare sa se fi schimbat nimic in atitudinea fata de client! Eu fac 200 km dus-intors ca sa imi fac reviziile periodice, si asta din cauza tarifelor astronomice practicate de dealerul zonal din orasul meu! Si merita, pentru ca dupa ce trag linie, imi mai raman bani, fata de cat ar trebui sa platesc acasa!
ex - Ford Fusion +, 2006, 1,6 TDCi, 90 cai, sea-gray,ex - OT 11 KXD
Suzuki Vitara, Luxus, 2018, 1,4, boosterjet, 140 cai, prime solar yellow, cu plafon cosmic black pearl, OT 12 KXD
Imagine
Avatar utilizator
wador29
1nsane Member
 
Mesaje: 1686
Membru din: 24 Apr 2010, 21:09
Localitate: Slatina
Maşina: FORD FUSION PLUS 1,6 TDCI 90 CP - 2006 OT 11 KXD
VIN: WF0UXXGAJU6M67318

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde ross » 18 Iul 2013, 08:04

padrino scrie:In final, va doresc sa va imbunatatiti activitatea. Si sa nu uitati ca un client multumit poate mai revine la voi, poate mai aduce si pe altii. Unul nemultumit...


Asta incercam si ne dorim si noi Padrino.
Cu Stefan am discutat si eu cel mai mult problema pentru ca a fost direct implicat.

Daca ai drum prin zona te astept sa stam de vorba la o cafea.
Iti doresc o zi buna!
BDT Ford
Focus MK3
Avatar utilizator
ross
 
Mesaje: 678
Membru din: 07 Noi 2006, 11:16
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford

Re: BDT Ford - dealer & service Ford - Bucuresti

Mesajde Makaronake » 24 Iul 2013, 17:34

Va salut,
Sper ca nu incalc vreo regula intreband aici:
Cat m-ar costa sa schimb distributia la d-voastra (piese + manopera) ? Masina este un Fiesta 1,4 16V (80 CP) din 2002

Multumesc,
Catalin
Avatar utilizator
Makaronake
Incepator
 
Mesaje: 30
Membru din: 15 Iul 2013, 15:11
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta 2010, 1.24 82CP

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Ford BDT

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login