Salut,
Revin si eu cu o problema care mi-a lasat un gust amar. Am lasat masina marti (24 mai 2016), toata ziua, la service BDT Vest pentru investigatii in legatura cu o bataie la rotile din fata si vibratii anormale ale motorului. Ora a fost stabilita cu o zi inainte. Persoana de la receptie cu care am vorbit este Alexandru Catalin Popescu, dar vorbit este mult spus, avand in vedere ca in timp ce vorbeam, el continua sa tasteze la calculator raspunzand numai cu "aha" si cam atat. Am trecut cu vederea lipsa de respect si s-a oferit sa facem o tura cu masina sa auda motorul pentru ca banuia ca e o problema la injectoare. Dupa un scurt tur prin cartier, timp in care a incercat sa auda un "rapait" la motor, a ajuns la concluzia ca nu e nimic in neregula si ca vor face o testare mai amanuntita. Cand am revenit seara sa iau masina, mi-a fost comunicat diagnosticul: bataia vine din bascula + pivot la roata dreapta, uzura la caseta de directie si ca poate ar trebui sa facem si o reprogramare a injectoarelor. Am stabilit o perioada cand ai fi ok sa facem reparatiile si am plecat din service. A doua zi, miercuri, in mers, am inceput sa aud acel rapait la care facea referire Alex cu o zi inainte. Mi s-a parut cel putin ciudat sa il aud prima data, exact a doua zi dupa service. L-am sunat si am stabilit sa aduc masina joi la ora 9:30 pentru a face reprogramarea injectoarelor. Am lasat masina joi toata ziua, iar seara la ora 19 cand am ajuns la service, Alex mi-a spus ca mai dureaza aproximativ 20-30 de minute pana e gata. Am asteptat o ora dupa care mi-am pierdut rabdarea si m-am dus sa il intreb care e status-ul. Raspunsul m-a socat de-a dreptul, nu le mergeau serverele Ford
. Dupa o ora de asteptat, daca eu nu ma duceam sa il trag de maneca probabil ca si acum asteptam dupa masina. Este de-a dreptul umilitor comportamentul unor consultanti de receptie de la BDT. Nu pot spune ca sunt toti asa, pentru ca nu ii cunosc pe toti. Insa eu sunt socat ca astfel de oameni ajung sa lucreze cu clienti. Eu voi evita pe viitor acest service si va recomand si voua sa faceti la fel. Precizez ca toate reviziile si interventiile le-am facut la BDT, am garantia Ford 12, iar din diagnosticul lor, bataia la roata este din pivot si bascula, nu din planetara (acoperita de garantie). Asta va ramane de vazut in momentul in care voi merge la alt service. Aveti vreo idee unde pot lasa o sesizare la BDT sau mai bine, cine este managerul consultantilor de la receptie? Poate se vor schimba lucrurile pe viitor. Meanwhile, aveti ceva recomandari pentru alternative?
Date masina: Ford Focus 3, 2011, 1.6 tdci, 115k km
Multumesc,
Marius