OBD Tuning

Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Chiptuning electronic si eliminare DPF

Moderator: Doc

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde misulica01 » 17 Iul 2017, 14:16

Salut,
Pentru un focus 2 1.6 109 cp îmi poți oferi niște preturi pt :
Diagnoza amănunțită
Dpf + egr off
Menționez ca sunt interesat pentru o programare săptămâna asta, în limita în care ați putea să mă primiți.
Mulțumesc anticipat.
misulica01
Incepator
 
Mesaje: 4
Membru din: 25 Mar 2009, 14:21
Maşina: Ford Focus C-max

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde laurentiul » 13 Aug 2017, 13:37

Doc scrie:Eu zic ca un mod de exploatare in limitele masinii, nu va afecta negativ cresterea de putere. Totul tine de sofer si mai putin de putere. Performanta motorului creste o data cu apasarea pedalei de acceleratie, deci suplimentul de putere nu vine imediat ci in functie de cerintele soferului.

salut din nou doc. sunt laurentiu de pe ford f 2 forum. am facut stage 2 la tine acum un an, ma gandeam sa rezolv chestia cu fumul negru mult la accelerare puternica. m-am maiinteresat si unii zic ca stage doi nu erecomandat la motot ford de 2 litri mototina 136cp pt ca nu duc componentele. altii zic ca nu are voie sa scoata asa mult fum sub nicio forma, asta insemnand ca amestecul de motorina sau aer nu este optimizat. zic ca softul este prestabilit si de asta face asa. un soft bun se face inainte de verificarea parametrilor masinii si a uzurii. da mi un sfat. ai zis sa vin sa las masina 2 3 zile, dar nu pot. stiu ca ulterior am pus si stage 1 si tot asa facea. mabate gandul sa l pun din nou stoc, e f urat sa scoata fum asa
Avatar utilizator
laurentiul
Ford Freak
 
Mesaje: 151
Membru din: 26 Ian 2016, 20:44
Localitate: slatina
Maşina: Ford

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde turbojack » 13 Aug 2017, 14:58

Fum inseamna lipsa aer sau injectoare decalibrate.
Se pune softul original de test , dar cu siguranta fumul va fi la fel. Se verifica tubulaturi admisie si functionare turbina . Daca sunt in regula si MAP in boost e ok , se trece la etapa urmatoare cu verificarea pe banc a injectoarelor. Nu eliminarea DPF e cauza fumului , ci probleme de motor , iar asta nu se rezolva in 5 minute . Un termen de 2-3 zile pentru investigatii si rezolvare este unul minimal.
Cresterea de putere se poate face pana la 180 cp , fara probleme pentru motor .
Avatar utilizator
turbojack
1nsane Member
 
Mesaje: 5246
Membru din: 15 Mai 2011, 12:03
Localitate: CJ

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde wiliamcl » 31 Aug 2017, 11:54

Un pret pt remapare la un mondeo 3 tddi 115 cai ? In zona cluj napoca sau alba iulia ? Se poate duce safe la 145 cai ? Prin data de 20 luna asta as face modificarea daca e un pret bun.
Masini detinute :
Ford Mondeo Mk1 1996 1.6i 16v
Ford Mondeo mk3 2002 2.0 TDDI 115cai
Acutuala : Ford Mondeo Mk4 2.0 TDCI 140 Cai
wiliamcl
Incepator
 
Mesaje: 40
Membru din: 25 Sep 2013, 19:45
Localitate: Alba Iulia
Maşina: Ford Mondeo MK4 10/2010 Trend+

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde laurstef » 04 Sep 2017, 21:06

Buna seara!

Am si eu o babuta obosita (masina din semnatura: TDDi,90cai, 2001, D5BA) si as vrea sa stiu daca mai pot face ceva pentru ea, pt ca abia se taraie, la un pret cat mai aproape de valoarea ei de acum.
De asemenea, as dori o parere sincera daca mai merita sau nu cheltuiala, sau de banii respectivi mai bine ii cumpar piese de schimb.
Multumesc anticipat si scuze daca am fost in vreun "anumit fel"
NIHIL SINE DEO!
Avatar utilizator
laurstef
Incepator
 
Mesaje: 62
Membru din: 09 Oct 2009, 14:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Tournier, 2001, 2.0 TDDI, 66kw
VIN: WF0WXXGBBW1C37925

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde deville131 » 20 Sep 2017, 22:26

Salut,
Te rog sa-mi spui sincer daca se merita o remapare pentru Fiesta 1.4 16v 80 cp din 2007 si care ar fi costul!
Mersi!
deville131
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 25 Oct 2016, 18:31
Maşina: Ford

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde Doc » 21 Sep 2017, 09:52

wiliamcl scrie:Un pret pt remapare la un mondeo 3 tddi 115 cai ? In zona cluj napoca sau alba iulia ? Se poate duce safe la 145 cai ? Prin data de 20 luna asta as face modificarea daca e un pret bun.


In zona Cluj poti lua legatura cu Turbojack pentru remapare. Tot el iti va comunica si costul operatiunii.

laurstef scrie:Buna seara!

Am si eu o babuta obosita (masina din semnatura: TDDi,90cai, 2001, D5BA) si as vrea sa stiu daca mai pot face ceva pentru ea, pt ca abia se taraie, la un pret cat mai aproape de valoarea ei de acum.
De asemenea, as dori o parere sincera daca mai merita sau nu cheltuiala, sau de banii respectivi mai bine ii cumpar piese de schimb.
Multumesc anticipat si scuze daca am fost in vreun "anumit fel"


Clientii nostri cu aceasta motorizare spun ca se merita o crestere de putere. Iti trimit PM cu oferta de pret.


deville131 scrie:Salut,
Te rog sa-mi spui sincer daca se merita o remapare pentru Fiesta 1.4 16v 80 cp din 2007 si care ar fi costul!
Mersi!


Motorul aspirat are castiguri mai mici decat unul turbo prin resoftare, dar asta nu inseamna ca nu se va simti modificarea de putere. Cresterile se regasesc in plaja de turatii mici si medii, motorul devine mai elastic si raspunsul la pedala este mai prompt. Te costa 450 lei.
Anulare dpf. Ofer servicii de anulare filtru de particule si cresteri de putere (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Anulare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Blog lucrari: www.anularedpf.ro | Site chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1301
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mistubishi Evolution X

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde deville131 » 23 Sep 2017, 17:23

Salut!
Multumesc,Doc pentru raspuns.As dori sa stiu daca, dupa remapare, va trebui sa merg la montatorul instalatiei de gpl pentru un reglaj al instalatiei pentru a prelua noile harti din Ecu-ul masinii.
O zi buna!
deville131
Incepator
 
Mesaje: 13
Membru din: 25 Oct 2016, 18:31
Maşina: Ford

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde dragos08 » 27 Sep 2017, 17:12

Pentru un Focus 2 1.6TDCI 90 cai as dori si eu o oferta pentru anulare EGR si pentru o crestere safe de putere ( in caz ca se incadreaza in buget ) . Multumesc
dragos08
Ford Freak
 
Mesaje: 137
Membru din: 22 Mai 2008, 12:23
Maşina: ford focus 1.6 tdci , 2005 , 66kw , trend

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde Xxl's » 29 Sep 2017, 14:48

"Te rog sa-mi spui sincer daca se merita o remapare pentru Fiesta 1.4 16v 80 cp din 2007 si care ar fi costul!
Mersi![/quote]

Motorul aspirat are castiguri mai mici decat unul turbo prin resoftare, dar asta nu inseamna ca nu se va simti modificarea de putere. Cresterile se regasesc in plaja de turatii mici si medii, motorul devine mai elastic si raspunsul la pedala este mai prompt. Te costa 450 lei.[/quote]"

Salut Doc,
Ma intereseaza si pe mine acesta remapare, numai ca eu am o Fiesta 1.3 8v 70 CP din 2006. Aceasta modificare de putere ar fi valabila si pentru acest motor? Practic m-ar interesa mai mult obtinerea acelei elasticitati si daca este posibil ca motorul sa traga "liniar" mai ales in plaja 1,500 - 3,000 rot/min. Am rugamintea si unui pret.
Cu multumiri!
Xxl's
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 14 Dec 2009, 16:17
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford, Focus ST, 2007, 2521 cmc, 166 KW (226 CP), Sea Grey Metallic, Louis/Ebony Verona Leather

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde dragos08 » 06 Oct 2017, 14:06

Am fost miercuri si am facut anulare EGR si crestere de putere . Multumesc , masina se comporta altfel trage mult mai bine si nu mai are intarziere la accelerare .Sunt foarte multumit de cum se comporta acum masina .
dragos08
Ford Freak
 
Mesaje: 137
Membru din: 22 Mai 2008, 12:23
Maşina: ford focus 1.6 tdci , 2005 , 66kw , trend

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde laurstef » 05 Dec 2017, 17:36

După luptă seculare, care au durat cam vreo 2 luni, mi-am făcut și eu creștere de putere (stage 1) la băbuța din semnătură....evident cu ajutorul celor de la OBD Tuning.
Inițial, am fost la ei cu programare prealabilă și toate cele, mi s-a rescris softul și după aprox 2 ore am plecat liniștit (e un fel de a spune)...
E adevărat că dl Bogdan, care s-a ocupat de mașina mea mi-a spus că are o problemă pe la 2000 de turații iar eu i-m spus că știu despre ce este vorba, însă mă refeream la faptul, cunoscut aproape tuturor posesorilor de Mondeo cu motorizarea pe care o am eu pe mașină (90Cp, TDDi), că de pe la 2000 de turații simți cum intră turbina și are un foarte mic lag în accelerare. Însă dl Bogdan se referea la cu totul altceva, lucru pe care aveam să-l descopăr la drum întins.
Zilele care au urmat am fost mulțumit de cum trăgea mașina prin oraș, de cum urca în turații și cât de ”responsive” era motorul la apăsarea pedalei de accelerație. DAAAR....când am ieșit la drum lung, s-a schimbat total povestea: după 2500 de turații motorul „dădea efectiv în nas”. Avea o mare pauză chiar dacă apăsam pedala până la podea. Dacă insistam, abia pe la 4000 de turații revenea și mă băga efectiv în scaun. Ce să mai...„moarte” curată la depășiri.
Am sunat să mă plâng iar dl Alex, după ce m-a ascultat, a spus că se poate remedia. M-am mai liniștit puțin și am continuat să merg așa cu mașina prin oraș fără să fac abuz de pedală ;)
După alte 3 sau 4 încercări de a ajunge din nou la băieți (programele noastre nu au coincis: când puteam eu, nu puteau ei și invers), am găsit de comun acord o zi în care am ajuns la ei. Mi-au rescris soft-ul original pe mașină, am reieșit cu ea în teste și ce să vezi? Nu mai trăgea nici cum trăgea înainte după 2000 de turații. Concluzia d-lui Bogdan, turbină care necesită recondiționare pt că nu mai funcționează în parametri.
Mi-a căzut cerul în cap. Chiar nu stăteam în loc de 2000 și ceva de lei necesari recondiionării.
Dar nici eu nu m-am lăsat mai prejos. Am sunat și eu la cine se ocupase înainte de întreținerea motorului d.p.d.v. mecanic, persoană care mi-a comunicat că la turbina cu geometrie fixă pe care o am, nu prea are ce să se strice...astfel de turbine nu sunt atât de sensibile ca cele cu geometrie variabilă, iar dacă va crăpa se vede de la o poștă...nu e cazul de nefuncționat în parametri.
Urmează o nouă discuție cu băieții de la OBD Tuning în care le explic ce și cum. Se uită din nou și ei apoi constată că s-au grăbit cu diagnosticul...totuși ar putea fi probleme la actuator....
I-am rugat, am insistat, să mă ajute și mi-au spus să am răbdare.
După încă vreo 2 ore de așteptat, eram deja de vreo 2 ore și jumătate la ei (noroc că ajunsesem dimineață pe la 11:00) timp în care am tot vrut să mă duc să-i întreb de ce durează atât, apare dl. Bogdan cu un zâmbet larg pe față, îmi întinde cheile și îmi spune: „ready to reace”.
Evident că a urmat întrebarea: „ați reușit să îi dați de cap?” Iar răspunsul a fost ceva de genul „după o jumătate de zi de stat călare pe ea, normal că i-am dat de cap.”
„Dar ce a avut?”, am continuat eu? „Ce să aibă.....un furtun de la vacuum care era obturat de un gunoi...de asta nu funcționa turbina în parametri.” Așadar, dl. Bogdan știa el ce știa.
La întrebarea mea logică „cât mă costă toată distracția” mi-au spus să fiu sănătos și să am drumuri bune.

Concluziile:
- băieții sunt fff ok,
- când vă duceți la ei tb. să aveți ceva timp la dispoziție în caz că mai apare „ceva”,
- vă oferă răspunsuri detaliate la întrebări (numai să aibă și ei timp, că-s foarte ocupați),
- știu ce fac,
- sunt muncitori și pasionați în același timp,
- mașina mea parcă are acum un alt motor


RECOMAND DIN TOT SUFLETUL, CU TOATĂ ÎNCREDEREA
NIHIL SINE DEO!
Avatar utilizator
laurstef
Incepator
 
Mesaje: 62
Membru din: 09 Oct 2009, 14:39
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Tournier, 2001, 2.0 TDDI, 66kw
VIN: WF0WXXGBBW1C37925

Re: Chiptuning, diagnoza auto, anulare dpf FORD by OBDTUNING

Mesajde Doc » 05 Dec 2017, 18:07

Salut Laur si ma bucur sa te revad aici cu un feedback in detaliu, dar si de faptul ca am reusit sa gasim problema masinii tale. Nu era singurul Mondeo mk3 resoftat de noi, iar rezultatele pana acum au fost spectaculoase pentru un motor TDDI vechi. Programul incarcat a devenit si pentru noi o problema, dar incercam sa remediem problema asta prin distriburea sarcinilor catre alte service-uri cu care lucram din Bucuresti sau din tara.
Anulare dpf. Ofer servicii de anulare filtru de particule si cresteri de putere (chiptuning) la modele Ford. Topic deschis AICI.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Anulare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Blog lucrari: www.anularedpf.ro | Site chiptuning: www.obdtuning.ro
Avatar utilizator
Doc
 
Mesaje: 1301
Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mistubishi Evolution X

Anterior

Înapoi la OBD Tuning

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Cine este conectat

În total există 1 utilizator conectat :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 1 vizitator (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 1 vizitator

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login