NU am vazut un post foarte complet despre anularea DPF asa ca va povestesc istoria mea!
asa ca rabdare
am scris aici pt ca vad ca e cel mai citit. daca nu e bine va rog sa il mutați.
Am facut in urma cu 1000 km anulare DPF+eliminare EGR+crestere putere stage1 (am fost la reprezentatul din Valcea – Auto Test.Rosan Grup)
Am numai cuvinte de lauda despre service-ul de acolo, profesionalism maxim si totul a fost exact cum am discutat la telefon!
REZULTATE:
1 Sunt din Sibiu, iar pe drumul spre service, Sibiu – Valcea, dimineata la 07.00 trafic lejeer… 4 tiruri pana in Valcea, am avut consum de 4,2 l/100 dar am mers cu masina maxim 90-100km/h pt ca mi sa oprit motorul in mers in urma cu cateva zile din cauza erorilor produse de DPF se pare, asa ca am fost precaut.
Pe drumul de intoarcere la ora 16.00 trafic aglomerat + stat de 8 ori la toate semafoarele de la lucrari am avut consum de 3,8 l/100km, in conditiile in care am depasit tot ce am putut.
Consumul a scazut!.
Masina trage mult mult mai bine, fum nu scoate DELOC!, cel mai bine se simte raspunsul al turatii mici! IN oras a devenit o placere sa o conduci (zici ca am alta masina), il la depasiri la drum intins nu mai vorbesc
2 La Valcea am fost la test drive dupa operatiune si baietii mi-au spus ca ar trebui sa traga mai bine (mie deja mi se parea ca e racheta) – turbina mea a fost reconditionata acum 15000km, si de atunci fluiera cand era in sarcina mare dar in rest nu aveam treaba cu ea (fara fum sau alte probleme). Ieri m-am enervate si mi-am luat alt turbo de la un prieten si vreau sa zic ca aveau perfecta dreptate acum merge mult mult mai bine decat inainte. –deci GRIJA unde le reconditionati!!!
Concluzia mea este ca merita!! Si merita mai ales eliminat DPF-ul inainte sa aveti probleme cu el, probleme care genereaza alte probleme si tot asa.
SIMTOMPE Avute inainte sa anulez DPF:
- Schimbat turbina (prima)
- Nivel crescut ulei (cam 3 cm peste maxim!)
- Lipsa putere (masina ajungea si la 170 dar mai greu)
- Mi sa oprit motorul in mers dupa care a pornit ok!
- Consum sensibil crescut combustibil aprox 0,8 – 1 l/100km in plus fata de acum in oras!!
- Becuri in bord nu am avut in ca aprinse.
- Termocupla pornea cateodata si dupa un drum de 15 km (se intampla rar o data pe luna cam asa)
- Consum rapid de aditiv (am facut cu un plin de aditiv 15000km si acum cand am eliminat DPF mai avem pt aprox 6-7000km) datoara regenerarilor dese impuse de computer
- De fiecare data cand am fost la diagnoza aveam o sumedienie de erori pe computer, acum au disparut toate.
O sa revin dupa ITP, adica in 2017.
Cam atat, sper ca am fost de ajutor colegilor.