Procedura completa pentru anulare si eliminare filtru de particule Ford Focus 1.6TDCi 109CP. Modelul acesta de Ford Focus a venit pentru anularea filtrului de particule si cresterea performantelor dinamice prin chiptuning. Inainte a de face modificarile pentru cresterile de putere si cuplu, s-a realizat dezactivarea DPF-ului. Dupa cum se observa din poze, masina a venit cu martor avarie motor aprins in bord. La diagnoza am gasit coduri de eroare pe filtrul de particule P2458 si nivel aditiv P242F.
Ultima incercare de regenerare a fost la 157km, confirmata de client printr-o regenerare fortata la un dealer Ford. La nici o saptamana dupa aceasta operatiune facuta la dealerul Ford, martorul de avarie motor s-a reaprins in bord. Dupa aceste incercari de resuscitare a DPF-ului, clientul a luat hotararea sa il elimine complet.
Dupa dezactivarea filtrului de particule din software, codurile de eroare au disparut si martorul avarie motor s-a stins.
Operatiunea de eliminare propriu-zisa a miezului de ceramica din filtrul de particule.
Sudura realizata intr-un mediu protector de argon.
Valorile obtinute inainte si dupa chiptuning Ford Focus 1.6TDCi 109CP
PRE-TUNINGPutere: 80kW / 109CP la 4000 rpm
Cuplu: 240Nm la 1750 rpm
Viteza max: 188 km/h
POST-TUNINGPutere: 96kW / 131CP la 4100 rpm
Cuplu: 295Nm la 1800 rpm
Viteza max: 195 km/h
Durata de lucru: 3h. Procedura dezactivare DPF si remapare: serial OBD.
Aceasta operatiunea se poate realiza in Bucuresti. Pentru programari ma puteti apela la 0751.194.100.