- scentless
- Incepator
- Mesaje: 67
- Membru din: 20 Iun 2006, 16:24
- Localitate: Bucuresti
OBD Tuning
Topic inchis. Alegeti topicul reactualizat. Va multumesc.
Moderator: Doc
de Doc » 29 Sep 2006, 01:07
In mod normal pretul unei modificari la un astfel de motor este de 350 euro, dar pentru ca este luna septembrie si avem discount-uri la mai multe modele, pretul este de 300 euro.
@scentless: Pana acum nu am avut nicio cerere de acest gen, dar putem incerca un ecotuning ce poate duce la scaderea consumului cu pana la 1l/100km (in general acest lucru este posibil la motoare cu capacitate cilindrica mai mare).
Va tineti de glume?? (aviz moderatorilor) De ce nu m-ati anuntat si pe mine ca ati mutat topicul aici.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
de thunder » 03 Oct 2006, 17:12
Ford Focus I Turnier (FL), 03.2004, 1.8 TDDi 75 CP @ ~110 CP, Marine Blue.
-
thunder - Gold Member
- Mesaje: 928
- Membru din: 18 Aug 2006, 16:07
- Localitate: Timişoara
- Maşina: FF2 FL 2009 - 1.6 TDCi 90 CP
- VIN: SuperMegaUltraRPD
salut
de haryhary » 03 Oct 2006, 20:17
- haryhary
- Member
- Mesaje: 260
- Membru din: 02 Oct 2005, 00:30
- Localitate: bucuresti
Re: salut
de ionutz » 03 Oct 2006, 21:10
haryhary scrie:bai fratilor, daca sunteti asa de tari, ia sa ne demonstrati, noua fordistilor cum putem activa computerul de bord! daca reusiti sa demonstrati asta ...TOT RESPECTUL! in rest remapari stiu multe firme sa faca..si inca unele cu mare renume! Daca vreti sa faceti bani adevarati....eu am lansat o provocare!!!
ce exprimare...in primul rand nu multzi fac ptr ford ce face doc...remapare prin OBD....eu unul am cautat intensiv si am gasit doar la timisoara pe unii care desfac chipul masinii....in al doilea rand...s-a mai discutat pe forum problema cu computerul de bord (foloseste cu incredere functia search"
numai bine
-
ionutz - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 4528
- Membru din: 18 Dec 2004, 20:44
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford
- VIN: WF0EXXGBBEAA11103
de Asgard » 03 Oct 2006, 21:14
Ford Mondeo 2.0 107kw
Ford mondeo 1997 2.0 96kw
ford mondeo 2011 2.0 tdci 163hp
[color=#FF0040]Ochii care nu se vad......te vad!!![/color]
-
Asgard - The Big Taz
- Mesaje: 1395
- Membru din: 28 Iun 2005, 02:03
- Localitate: Buckley North Wales
de Maddogul » 03 Oct 2006, 21:49
Cu Stima
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97
Maddog Garage
-
Maddogul - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5626
- Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
- Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
- Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
- VIN: WF0FXXGAGFRA56025
de Doc » 04 Oct 2006, 01:43
@haryhary: mai bine ai lua exemplul celor de pe daciaclub si reno, care intamplator au facut un computer de bord pentru supernova si solenza.
@thunder: din pacate numerele de telefon ale clientilor nostri sunt confidentiale si fara acordul lor nu putem sa le punem la dispozitia nimanui.
Avem interfata speciala pentru rescrirea softului la FORD, dar pana si aceasta are un numar limitat de motoare tunabile prin OBD. Cele care nu merg prin mufa de diagnoza se pot modifica prin mufa BDM (motoare dupa 2003) sau prin rescrierea epromului.
@asgard: din cate imi aduc eu aminte trebuia sa ne vedem pentru a face modificare la una din masinutze.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
salut
de haryhary » 04 Oct 2006, 07:21
- haryhary
- Member
- Mesaje: 260
- Membru din: 02 Oct 2005, 00:30
- Localitate: bucuresti
de thunder » 04 Oct 2006, 14:42
Avand in vedere faptul ca nu-mi poti da datele de contact ale celor care au beneficiat de obdt, imi poti spune, daca iti amintesti, daca rezultatele tuning-ului au avut efectul "wow" pentru posesori ? Te intreb pt ca stiu ca efectul "wow" dupa tuning este mai pregnant la TD-uri cu turbina @ geometrie VARIABILA, iar sincer eu nu am nici o idee ce fel de turbina are tddi-ul meu . In primul post din thread spui ca la motorul meu se ajunge de la 90 la 112 HP / de la 200 Nm la 250 Nm cuplu. Se poate face ceva intermediar ? Gen 105 HP / 230 Nm cuplu ? Multumesc pentru raspunsuri.
Ford Focus I Turnier (FL), 03.2004, 1.8 TDDi 75 CP @ ~110 CP, Marine Blue.
-
thunder - Gold Member
- Mesaje: 928
- Membru din: 18 Aug 2006, 16:07
- Localitate: Timişoara
- Maşina: FF2 FL 2009 - 1.6 TDCi 90 CP
- VIN: SuperMegaUltraRPD
de ddexter » 04 Oct 2006, 14:47
Scuze dar nu fac reclama nimanui!
-
ddexter - 1nsane Member
- Mesaje: 1436
- Membru din: 09 Mar 2006, 17:35
- Localitate: Baia Mare
- Maşina: Ford, Mondeo, 2002, TDDI 1998cm3, 85 kw, 16"
de Doc » 04 Oct 2006, 16:12
thunder scrie:Daca se face prin mufa BDM este un proces mai laborios / complicat / time-consuming ?
Avand in vedere faptul ca nu-mi poti da datele de contact ale celor care au beneficiat de obdt, imi poti spune, daca iti amintesti, daca rezultatele tuning-ului au avut efectul "wow" pentru posesori ? Te intreb pt ca stiu ca efectul "wow" dupa tuning este mai pregnant la TD-uri cu turbina @ geometrie VARIABILA, iar sincer eu nu am nici o idee ce fel de turbina are tddi-ul meu . In primul post din thread spui ca la motorul meu se ajunge de la 90 la 112 HP / de la 200 Nm la 250 Nm cuplu. Se poate face ceva intermediar ? Gen 105 HP / 230 Nm cuplu ? Multumesc pentru raspunsuri.
Mufa BDM se afla in interiorul calculatorului si arate in felul acesta:
Scrierea de fabrica se face prin intermediul acestor contacte, intr-un mod asemanator cu ceea ce se vede in poza. Informatia salvata prin aceasta metoda este completa si oricand se poate reveni la aceasta versiune. Se poate spune ca este un fel de backup.
Efectul de "wow" depinde foarte mult de sofer, de cum isi cunoaste masina. Acest efect deobicei este mai mare la motoare ce au puterii initiale peste 130CP sau dotate cu turbina cu geometrie variabila si intercooler. De altfel putem intalniti o senzatie placuta si la motorul de 1.9TDi 90CP dupa modificare 120CP. Diferenta este foarte vizibila. De altfel si 1.8TDDi modificat are mai multe versiuni de modificare. Fiecare are un efect separat asupra clientului.
Eu de altfel la fiecare versiune pe care mi-o setez pe masina personala am aceste efect, dar dupa un timp devine obisnuint si mereu iti doresti mai mult.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
de thunder » 04 Oct 2006, 16:49
Ford Focus I Turnier (FL), 03.2004, 1.8 TDDi 75 CP @ ~110 CP, Marine Blue.
-
thunder - Gold Member
- Mesaje: 928
- Membru din: 18 Aug 2006, 16:07
- Localitate: Timişoara
- Maşina: FF2 FL 2009 - 1.6 TDCi 90 CP
- VIN: SuperMegaUltraRPD
de Doc » 04 Oct 2006, 20:20
Acum o ora am terminat de modificat un Mondeo 2.0TDCi 115CP an fab 2003. Client multumit si din cate am inteles prezent pe forum. Astept sa posteze cateva impresii dupa modificare.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
de Maddogul » 05 Oct 2006, 08:37
Cat despre Haryhary limbajul poate jigni in caz c anu ai inteles bai fratilor e de maidan si nu cred ca este tolerat de toata lumea si "daca sunteti asha tari , demonstrati-ne noua" ma lasa rece
Cu Stima
Fiesta 1.7I 16v VCT 125 CP Sport '01,
Scorpio BOB 2.9 24V 207Cp '94,
Mondeo MK2 '98 2.0 130Cp '97
Maddog Garage
-
Maddogul - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5626
- Membru din: 23 Iun 2005, 12:06
- Localitate: Prin Romania AKA Bucuresti
- Maşina: Fiesta Mk5 1.7 VCT
- VIN: WF0FXXGAGFRA56025
de Smiley » 05 Oct 2006, 09:43
Pentru cei ce nu frecventeaza forumul respectiv, o sa fac un rezumat: anumiti clienti au avut probleme dupa remapare, unuia chair nu i-a mai pornit masina si a trebuit cumparat un nou ECU. Vina pare a fi a celui care a distribuit softul(Doc era un dealer al acestuia).
in contextul asta, da-ne mai multe detalii despre softul(mapele) folosit. Cine-l face, cum ajunge in romania, ce garantie se ofera.
- Smiley
- Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 5457
- Membru din: 04 Mar 2005, 21:30
- Localitate: Bucuresti
de Doc » 05 Oct 2006, 11:41
Informatiile despre softul folosit sunt oferite in fata clientului. Eu in continuare ofer garantia lucrarii pe care o efectuez cat si softului care ajunge pe masina. Fiecare client i se ofera posibilitatea sa testeze noul soft pe masina timp de 7 zile, iar daca ceva nu este regula sa ne spuna si sa revenim asupra lui. Daca insa modificarile pe care le aducem nu ii ofera nicio schimbare la masina, ii garatam inapoierea banilor si revenirea la original.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
eu tot nu inteleg o chestie..
de verga_Cip » 05 Oct 2006, 11:47
de ce ar "limita" fabrica ... spre exemplu modelul meu la doar 115 cai, cand ar putea sa-i spuna clientului:
FORD Focus.. .cati cai vrei, intre 115 si 140 cai! la alegerea clientului!!
Si eu as zice: da-mi un Focus de 130 cai.. .ca asa vreau eu, imi place cifra asta! Acum, daca as face maparea, chiar 130 cai maxim mi-as pune,....nu m-as duce la 140!... deci cam 5-15 cai in plus!!! deci nu e chiar aiurea alegerea ... :icon_biggrin:
Sa inteleg, din ce am citit, ca se modifica modul in care functioneste calculatorul??? gen OVERCLOCKING la PC???
Pai un procesor "overcloca" cere supra racire... motorul ?? ce cere in plus???
Undeva nu inteleg eu....
Te rog mult, daca nu e prea mult sa ma lamuresti!!! Mii de multumiri!!
Ciprian
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de mariuscociorva » 05 Oct 2006, 12:00
acuma serios vorbind..... pe termen lung nu cred ca da bine la motor.... adica daca ia putere mai mare te intepi mai mult .... o uzezi mai mult.... ca de aia lumea se fereste de maisni tunate....catusi de putin(cu conditia sa nu fie tineri) ca daca o tunezi sii ii maresti calutii... e clar ca mai faci cateva liniute ca tragi de ia ca de nu situ ce... si motrorul al nu mai are viata lunga
- mariuscociorva
- 1nsane Member
- Mesaje: 2321
- Membru din: 14 Aug 2006, 18:58
- Localitate: bacau
de Doc » 05 Oct 2006, 12:11
Nu imi permit acum sa am 2 masini: una de mers in fiecare zi si una de wk la care sa tin ca ochii din cap.
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
salut
de haryhary » 05 Oct 2006, 13:22
- haryhary
- Member
- Mesaje: 260
- Membru din: 02 Oct 2005, 00:30
- Localitate: bucuresti
Re: salut
de verga_Cip » 05 Oct 2006, 13:41
haryhary scrie:Maddogul...ca sa fii sigur ca am vrut sa jignesc trebuie sa sa reiasa din text, clar cuvinte incriminabile! O provocare nu inseamna sa jignesti pe nimeni!!! Eu sunt unul care m-am straduit mult, prin zeci de relatii la reprezentante Ford sa activez com. de bord, asa ca....Ionutz, te sfatuiesc sa FOLOSESTI CU INCREDERE FUNCTIA SERCH, sa vezi de cate ori am postat pe acest subiect.
haryhary scrie:domnule Maddogul...scuzati atunci interventia mea ! Se pare ca ati fost foarte nefericit din cauza exprimarii mele de MAIDAN, dar oare exprimare dv. "Ma lasa rece" nu cumva se aseamana cu limbajul maidanez pe care eu l-am folosit! Pentru ca am incercat sa rezolv problema cu comp. de bord, eram cumva nervos din cauza neputintei mele... de unde si provocarea! Simt eu...sau mi se pare o usoarea aroganta din partea dv?! Oare pentru ca sunteti asa vechi pe forum...?! Cu deosebita stima!
DECI....
Cu mii de scuze ca intervin DAR........
Simple scuze erau de ajuns! Recunoaste ca ai gresit!!! PUNCT!
Cred ca ai fost tratat asa datorita stilului tau defensivo-ofensiv.. .pe de o parte spui ca nu ai vrut sa iasa asa, iar pe cealalta contraataci, ca si cum tot celalalt ar fi de vina.. .ANORMAL!
Simply SORRY si refuz sa cred ca Maddogul nu le accepta...
Asa acum....
BAFTA
PS: Sper sa nu fi deranjat pe nimeni!!!
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
de madymax » 05 Oct 2006, 14:19
S-a cam infierbantat toata lumea pe aici:D .
(ex)2005 Ford Focus II HatckBack 2.0 TDCi 100kw/136CP Ghia Navi
2009 Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi 175CP
-
madymax - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 869
- Membru din: 20 Ian 2006, 02:44
- Localitate: Galati
- Maşina: Focus Hatch 1.8 90CP Trend 2002 / Ford Mondeo Titanium S 2.2TDCi (Chiptuning/DPF off)
salut
de haryhary » 05 Oct 2006, 14:32
- haryhary
- Member
- Mesaje: 260
- Membru din: 02 Oct 2005, 00:30
- Localitate: bucuresti
de Zanga » 05 Oct 2006, 14:43
-
Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
Re: eu tot nu inteleg o chestie..
de verga_Cip » 05 Oct 2006, 15:08
verga_Cip scrie:ma adresez mai degraba lui DOC... mii de scuze, dar .. .sunt blond!!
de ce ar "limita" fabrica ... spre exemplu modelul meu la doar 115 cai, cand ar putea sa-i spuna clientului:
FORD Focus.. .cati cai vrei, intre 115 si 140 cai! la alegerea clientului!!
Si eu as zice: da-mi un Focus de 130 cai.. .ca asa vreau eu, imi place cifra asta! Acum, daca as face maparea, chiar 130 cai maxim mi-as pune,....nu m-as duce la 140!... deci cam 5-15 cai in plus!!! deci nu e chiar aiurea alegerea ... :icon_biggrin:
Sa inteleg, din ce am citit, ca se modifica modul in care functioneste calculatorul??? gen OVERCLOCKING la PC???
Pai un procesor "overcloca" cere supra racire... motorul ?? ce cere in plus???
Undeva nu inteleg eu....
Te rog mult, daca nu e prea mult sa ma lamuresti!!! Mii de multumiri!!
Ciprian
revin la intrebarea mea... cu alte intrebari.... :icon_redface:
Ce face diferenta intre 75 cai si 90 cai la TDDi si intre 101 cai si 115 cai la TDCI...???
nu poate fi doar presiunea de combustibil data injectorului/rampei comune.. .cai ai avea nevoie si de aer... aer dat de turbina.... ori turbina este necontrolabila... adica nu intervine calculatorul sa ii modifice ... viteza...bun, ea este invartita de evacuare, cu cat ma puternica evacuarea, cu atat presiune mai mare la randul ei scoate....
Si daca ar fi presiunea de combustibil, cum se face ca e ami mic consumul...?!!??!
Cum e??? lamuriti-ma si pe mine....
Fa parte din grupul CLUBFORD Bacau
http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=1285
Ex: Ford Focus turnier 1.8 TDCi 85 kW 2003
-
verga_Cip - 1nsane Member
- Mesaje: 12705
- Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
- Localitate: Bacau
- Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005
Re: eu tot nu inteleg o chestie..
de Zanga » 05 Oct 2006, 15:20
verga_Cip scrie:nu poate fi doar presiunea de combustibil data injectorului/rampei comune.. .cai ai avea nevoie si de aer... aer dat de turbina.... ori turbina este necontrolabila... adica nu intervine calculatorul sa ii modifice ... viteza...bun, ea este invartita de evacuare, cu cat ma puternica evacuarea, cu atat presiune mai mare la randul ei scoate....
Gresit (partial), turbina genereaza presiune de aer datorita presiunii gazelor de esapament, dar BOOST-ul propriu zis e controlat de ECU :icon_smile: , gandeste-te ca ai 5000 de ture si iei piciorul de pe acceleratie.....BOOST-ul existent in turbina este evacuat de un waste gate controlat tot de ECU, altfel nu mai aveai frana de motor....
-
Zanga - Gas Guzzler
- Mesaje: 2871
- Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
- Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului
de CatalinKRK » 05 Oct 2006, 17:31
O sa mai revin cu impresii.
- CatalinKRK
- Incepator
- Mesaje: 94
- Membru din: 18 Iul 2006, 18:50
- Localitate: Bucuresti
de Doc » 05 Oct 2006, 22:14
@CatalinKRK: sunt sigur ca vei fi multumit de rezultat si dupa iesirea in afara orasului. De altfel acolo se va vedea marea schimbare.
O seara placuta,
Doc
Contact: Alex - 0751.194.100 Bucuresti. Lista dealeri in tara. | Resoftare DPF Ford Focus 1.6TDCi la doar 700 lei!
Site info chiptuning: www.obdtuning.ro
-
Doc - Partener Oficial
- Mesaje: 1402
- Membru din: 12 Iul 2006, 13:43
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Honda Civic TypeR
Cine este conectat
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori
Cine este conectat
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori