Chiptuning electronic si eliminare DPF
04 Sep 2014, 09:53
Inter4ever scrie:Salut, am si eu cateva intrebari:
1. Remaparea sau chipuirea, ce dezavantaje are? Nu afecteaza masina/motorul pe termen lung?
2. Cum pot afla daca turbina are joc? Iti poti da seama dupa cum se aude, sau trebuie desfacuta? Cat m-ar costa o reconditionare daca ar fi cazul?
3. Eu am dezactivat DPF-ul in martie prin cineva recomandat de Sorin (presupun ca toata lumea stie cine este Sorin), insa din cate am inteles eu, operatiunea a constat in eliminarea fizica si montarea unui modul pe ECU (pot sa pun si niste poze in cazul in care nu m-am exprimat corect). Este posibila remaparea in acest caz? Daca da, cat m-ar costa?
Multumesc!
Salut,
1. Remaparea facuta corect nu afecteaza fiabiliatea motorului pe termen scurt/lung. Cresterile de performanta sunt progresive, fara socuri si se simt pe toata plaja de turatie. Am tunat foarte multe modele cu motorizarea 1.6TDCI/HDI 109CP si feedback-ul este pozitiv din toate punctele de vedere.
2. Se desface tubulatura de la admisie (ce intra in turbo) si se verifica jocul in ax si uzura rotorului.
3. Recomandarea mea este sa il anulezi definitiv din calculator si ai scapat de o grija. Protejezi mai bine motorul si turbina dupa aceasta operatiune, se opreste complet managementul de regenerare si erorile generate de filtru de particule si senzori. Sigur, remaparea nu este influentata de emulator.
Te costa 900 lei o crestere de performanta la 1.6TDCi 109CP si pot sa-ti fac o oferta buna pentru ambele operatiuni (anulare dpf si remapare).
Suna-ma la 0751.194.100 daca iei o decizie in acest sens si facem o programare. Pe site
AICI gasesti peste 60 modele Ford Focus 1.6TDCi la care eu am anulat filtrul de particule si am crescut valorile de putere.
04 Sep 2014, 11:20
Doc scrie:Salut,
1. Remaparea facuta corect nu afecteaza fiabiliatea motorului pe termen scurt/lung. Cresterile de performanta sunt progresive, fara socuri si se simt pe toata plaja de turatie. Am tunat foarte multe modele cu motorizarea 1.6TDCI/HDI 109CP si feedback-ul este pozitiv din toate punctele de vedere.
Pai si in cazul acesta, de ce nu se face acest lucru din fabrica? Ce interes ar avea producatorul sa-ti dea un motor cu 109 CP cand ar putea sa ti-l dea cu 131CP?
05 Sep 2014, 11:21
Cred ca s-a mai discutat despre acest lucru si aici pe forum. In proportie de 70-80% am raspunsul la aceasta intrebare, dar ar fi mult povestit si cel mai bine ma poti apela telefonic.
Un rezumat:
1. emisii si cerinte UE
2. taxe
3. marketing
4. costuri
5. functionare cat mai lunga indiferent de conditii (trafic, vreme, sofer etc)
Ca sa revin ontopic: inca un coleg cu Ford Focus 3 1.6TDCI 115CP euro 5 care si-a marit herghelia prin remapare:
Durata de lucru pentru cresterea performantelor la Ford Focus 3 este undeva intre 3-4h. Deci trebuie sa va inarmati cu rabdare pentru a va putea bucura de rezultatul final. Motorul dupa remapare, urca mai repede in ture, cresterea de cuplu si putere se simte de la turatii mici si urca constant spre 4000rpm si raspunsul la pedala este mai prompt.
Lucrarea o gasiti si pe site:
apasa aici. sau aveti posibilitate sa vedeti lucrarile pentru anulare filtru particule la modele Ford:
apasa aici.
05 Sep 2014, 13:06
Exista posibilitatea sa facem si un dyno test inainte si dupa remapare? Daca da, cat ar costa suplimentar/cu totul? Poti sa-mi trimiti si in privat, daca nu vrei sa poluam thread-ul cu mesaje multiple pe acelasi subiect. Multumesc!
15 Sep 2014, 16:37
Anulat EGR.pus tablita si rezolvat si aceasta problema,multumesc Doc,toate cele bune
16 Sep 2014, 08:43
Se poate anula si EGR-ul?!? Asta dupa ce acum vreo 2 ani a trebuit sa dau 1500 de lei pe unul nou?
(
17 Sep 2014, 07:04
Sigur ca se poate anula. Sunt cativa colegi de pe forum care au venit la mine doar pentru aceasta operatiune. Pentru 1.6TDCi 109CP costul anularii EGR ajunge la 250 lei.
Referitor la ce m-ai intrebat anterior, costul total ajunge la 1150 lei si include cele doua operatiuni: remapare si test dyno.
22 Sep 2014, 14:52
Doc scrie:Sigur ca se poate anula. Sunt cativa colegi de pe forum care au venit la mine doar pentru aceasta operatiune. Pentru 1.6TDCi 109CP costul anularii EGR ajunge la 250 lei.
Referitor la ce m-ai intrebat anterior, costul total ajunge la 1150 lei si include cele doua operatiuni: remapare si test dyno.
Multumesc pentru raspuns. In momentul cand fac rost de bani, te contactez.
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 22 Sep 2014, 16:33, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu mai citati mesajul anterior. Raspundeti in topic apasand pe butonul "Raspunde", nu pe cel pe care scrie "Citeaza".
22 Sep 2014, 16:27
Nicio problema. Numarul meu se afla aici si ma poti suna pentru o programare.
26 Sep 2014, 11:39
Sunt fericitul posesor al masinii de mai sus. Si spun fericit datorita lui Doc pentru ca m-a scapat de filtru de particule. Confirm ca masina nu mai are erori de bord, trage mult mai bine si are un consum mai mic. Sfatul meu este sa scapati de DPF cand va da primele batai de cap. Multumesc Doc!
26 Sep 2014, 11:44
Cu placere. Sa inteleg ca merge bine daca nu ai mai dat niciun semn. Eram curios cum simti tu masina acum dupa remapare.
20 Noi 2014, 17:43
A mai ramas o singura zi. Fii pregatit!Atentie! Intr-o singura zi putem sa anulam filtrul de particule la un numar limitat de masini, de aceea te rugam sa faci programarea din timp la unul din numerul de telefon 0751.194.100.
21 Noi 2014, 11:47
Black Friday 2014 - Reducerile au inceput!
Avem pana la 50% reducere la chiptuning si anulare filtru de particule pe modele Ford!Programari: 0751-194.100
21 Noi 2014, 19:48
Inca mai puteti profita de oferta Black Friday 2014 pentru chiptuning. Programul de lucru pentru ziua de maine : 09:00 - 14:00. Programarile se fac telefonic la 0751.194.100.
11 Ian 2015, 20:20
Salutare, o intrebare un colaborator bun in Valcea sau pe aproape pentru a stii sigur daca am nevoie sa elimin filtrul(o diagnosticare buna) sau am o alta problema de nu mai trage masina fara a avea vreo eroare la bord.
conform istoricului masina a avut filtrul schimbat acum 2 ani si aprox 30000km.Masina in cauza este un C-max 1.6 109cp 2009.
Multumesc!
11 Ian 2015, 20:38
Sigur. Am service cu care colaborez in Valcea. Se numeste Autotest si face parte din reteaua AdGarage. Iti trimit datele de contact in PM. Te poate ajuta si cu diagnoza.
12 Ian 2015, 09:51
Multumesc!
12 Ian 2015, 09:58
Cu placere. Suna-l pe Dorin si te ajuta cu placere. Acum 15 min i-am mai trimis un client cu Ford Focus 1.6tdci din Sibiu pentru anularea filtrului de particule.
12 Ian 2015, 11:19
Un alt coleg de forum cu Ford Focus 1.6TDCI si probleme pe filtrul de particule.
Prezentare lucrare anulare si eliminare filtru de particule Ford Focus 1.6TDCi 109cp model 2006.
Erori intalnite pe tester
Citirea datelor din ecu pentru anularea software a filtrului de particule:
Dureaza aproximativ 15 minute citirea softului din calculatorului de injectie Bosch EDC16+
[img]http://www.anularedpf.ro/wordpress/wp-content/uploads/2015/01/Anulare-filtru-de-particule-Ford-Focus-23.jpg/img]
Turbina nu arata prea bine. Prezinta uzura mare in ax si scapa ulei:
Filtrul de particule a fost gaurit de un mecanic la cererea proprietarului. Se poate vedea ca structura fagurelui de ceramica a fost afectata si bucatile din el se pot desprinde foarte usor cu riscul de a infunda evacuarea.
Filtrul de particule taiat este sudat in mediu protejat de argon si instalat pe masina. Acest tip de sudura este stabil in timp nu apar probleme ulterioare de perforare sau scapari de gaze.
Operatiunea s-a realizat in service in aproximativ 3 ore.
Programari se pot face la numarul de telefon 0751.194.100 cu cel putin o zi inainte de realizarea lucrarii.
17 Mar 2015, 22:46
Salut la toata lumea,
Sunt nou pe acest forum, si (ne)fericitul posesor al unui Ford focus 1.6 TDCI 74 kw, 100 ps.
Atunci cand l-am cumparat nu am fost foarte atent la toate detaliile, si am avut neplacuta surpriza sa am un furtun (presiune turbo) taiat. Dupa inlocuirea acestuia mi-a aparut brusc mesajul de eroare, "dpf senzor preasure to high". Din experienta celor care au reconditionat filtrul de particule, operatiunea este satisfacatoare si de durata, sau sa ma orientez spre anularea filtrului de particule. Eu am fost cu masina la mai multe service-uri si nu aveau tester pentru versiunea mea de motorizare, respectiv 74 kw. 100 cp
17 Mar 2015, 23:45
Si pentru a avea o intrebare, jucaria aia folosita la remapare/anulare dpf din soft, are si suport/interfata/versiune w/e pentru Ford Focus 1.6 74kw 100 ps ? ^ ^
18 Mar 2015, 01:31
Ca sa-ti pot raspunde la ultima intrebare, trebuie sa-mi spui ce an de fabricatie are masina ta?
S-a dovedit ca reconditionarea (curatarea) filtrului de particule nu este de durata. Poate depinde de vechimea filtrului de particule, stilul de mers, gradul de colmatare si numarul regenerarilor pe care le-a suportat acesta. Chiar daca am posibilitatea sa ofer si aceasta varianta clientilor, am preferat sa promovez anularea dpf pentru ca s-a dovedit o operatiune de durata cu costuri mult mai mici de intretinere.
Am tras aceste concluzii dupa ce mi-au trecut prin mana sute de masini cu probleme ale filtrului de particule. Unele erau deja la a 2-a sau a 3-a curatare si problemele nu au incetat sa apara. Altele dupa curatare pus si simplu s-au topit. O parte din aceste lucrari le poti gasi pe blogul meu
anularedpf.ro.
18 Mar 2015, 21:12
Salut,
Multumesc pentru raspuns. Masina mea este din anul 2008, modelul facelift (13.08.2008). Vin-ul masinii este cel trecut la profil. Problema mea este ca masina nu este cu o motorizare comuna in ro (sau poate ma insel eu), mai exact 1.6 tdci 74kw 100 ps. Majoritatea sunt 90 ps/109 ps.
18 Mar 2015, 21:15
Posibil este o varianta de Franta sau Belgia unde pentru taxe mai mici, au variante mai mici de putere. Calculatorul nu difera cu nimic de variantele 90/109cp si se poate aplica o crestere de putere fara probleme. Costul unei remapari la motorul 1.6TDCi este de 850 lei.
18 Mar 2015, 21:47
Este luata din Germania si fabricata acolo, cel putin asa spune la decodarea VIN-ului si pe hartiile pe care le am la ea.
25 Mar 2015, 02:32
Cand iei o decizie, te astept cu masina sa vedem despre ce este vorba. Sunt sigur ca putem sa rezolvam cu cresterea de putere la motorul tau.
25 Mar 2015, 20:16
Salut. Imi poti spune te rog un pret pentru remapare la un Ford Focus mk3 motor 1.6 tdci cu 95 de cai. Mentionez ca masina are 161.000 km. Ce versiune recomanzi la acesti km? Multumesc.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.