Axevo

Volanta

Importator şi distribuitor de piese auto

Moderator: AXEVO

Volanta

Mesajde Casiannn » 12 Iul 2016, 16:56

As vrea sa stiu daca as putea pune o volanta cu masa simpla pe focus 2 motor 18 diesel 85kw
Ultima oară modificat de VIPER pe 28 Feb 2017, 16:04, modificat 1 dată în total.
Motiv: volanta (sau volant)
Casiannn
Incepator
 
Mesaje: 2
Membru din: 12 Iul 2016, 16:52
Maşina: Ford

Re: Valanta

Mesajde boppzoli » 28 Feb 2017, 15:28

Exista, la vreo 1300 lei. Si eu mi l-am schimbat de 2 ani de zile ...

Ford Focus Ghia, 2004, 1.8 TDCI, 115 CP
DAiSy (Decentralized Artificial Intelligence System): https://daisy.global/r/boppzoli - mesaj privat, daca doresti ajutor in legatura cu DAISY ;)
Avatar utilizator
boppzoli
1nsane Member
 
Mesaje: 1955
Membru din: 11 Iul 2009, 19:08
Localitate: Cehu Silvaniei
Maşina: Ford Focus MK1 Ghia 1.8 TDCI 115 CP, 2004
VIN: WF0FXXWPDF4A83566

Re: Volanta

Mesajde gil19 » 12 Apr 2017, 21:05

Dragi colegi forumisti, NU mai cereti oferte de piese la axevo.
Sunt patit, deja de doua ori, cu piese cumparate de la ei. Vorbesc de piese de origine, nu AM - discuri de frana, acumulator original Ford.
Pe scurt, acum vreo 2 ani am cumparat pentru masina mea, un Ford Mondeo MK4, discuri de frana si placute de frana, fata si spate de la ei. Toate de origine, repet.
Dupa cateva luni, de rulaj normal, cam 60-70% prin Bucuresti, masina, la franare tremura de zici ca se rupea in doua.
Am fost cu ea la Axevo la constatare si dupa masurari, teste, rugaminti, amenintari cu reclamatii mi-au schimbat un disc de frana, constatand ca era ovalizat. Bineinteles ca eu eram de vina, ca am mers prin balti, ca poate am forjat masina si discurile s-au incins si apoi am intrat cu rotile in apa etc. Totul intr-un mare sicktir din partea lor, a celor din service-ul de la Axevo.
Am plecat, in teste de cateva zile, asa cum am convenit cu ei. Problema persista, nu cu aceeasi intensitate la franare, dar cert este ca la revenirea in service-ul lor au refuzat sa schimbe si cel de-al doilea disc de frana.
Am fost si pentru o a doua parere la un alt service, neutru zic eu, la Autoitalia. Au masurat discurile de frana si mi-au confirmat ce banuiam, ca unul este ovalizat bine de tot.
Am fost, pentru linistea mea si la cel de-al treilea service, la BDT. Aceeasi concluzie, franare defectuasa, cauza - discuri de frana ovalizate.
Bun, prima problema.
In data de 7 ianuarie 2017, masina nu mai porneste. Cauza, acumulator mort.
Fac prostia, desi nu am invatat nimic din povestea de mai sus, sa iau acumulatorul tot de la Axevo.
Acumulator original, pe care scrie mare FORD (si mai mic, intr-un colt - Varta), montat pe masina de firma autorizata, certificat de garantie venit de la Axevo cu sigla Ford pe el, completat cu tot ce trebuie de cei care au montat bateria (dupa ce au testat ce era de testat la montare).
In aceasta dimineata, 12 aprile 2017 (adica dupa 3 luni), am neplacuta surpriza sa nu mai porneasca masina. La apasarea butonului de start, bordul facea ca pomul de craciun, apoi a murit de tot. Clar pentru mine, a murit bateria. Mentionez ca NU am lasat nimic aprins peste noapte, nu am consumatori montati extra, nimic sa duca la descarcarea bateriei.
Sun la Axevo sa le spun despre ce este vorba si-mi zic sa ma duc cu masina acolo sa o testeze. Ups, cum duc eu masina la Axevo, daca nu porneste, la teste??? Nu e treaba lor ce fac, cum fac, dar trebuie sa o duc la ei. OK.
Sun serviciul Asisteanta Ford 12 (bine ca am facut asa ceva) si oamenii amabili, trimit o platforma sa ma ajute.
Vine omul, imi da curent, porneste dupa cateva minute. Imi face acte cu ce s-a intamplat.
Sun la Axevo, le spun ce si cum. OK zic ei, comanda un acumulator la Neste si pana ajung eu cu masina vine si bateria.
Baietii de la vanzari foarte de treaba.
Totul se impute cand ajung acolo, acelasi service (de 2 bani) de la Axevo.
Probabil cu ranchiuna de la treaba cu discurile de frana, vine unul din sefuletii de acolo sa masoare bateria (acelasi de la treaba cu discurile de frana).
Aaaaaa, stai dom'le ca bateria e buna, ia uite aici ce arata aparatul, scrie ca din 700 de amperi a mai ramas, dupa 3 luni, cu 650, ca e in parametrii si ca de fapt dumneta ai o problema la masina, ca ai consumatori care descarca bateria.
Pai cum vine asta, zic eu, dumneata faci testul bateriei, imi spui ca alternatorul este OK, incarca bine, aici nu sunt probleme.
Eu iti spun ca nu am montat nimic pe masina care sa consume bateria peste noapte (cum zice sefutul de service), ca masina este la fel de cand am cumparat-o, cu nimic suplimentar pe ea. Il rog sa masoare si bateria noua, adusa de la Nestle si, surpriza, arata 800 de A. Ups, cam mare diferenta fata de a mea.
Atunci imi zice ca el nu semneaza sa schimbe bateria, ca e buna. OK zic, vreau sa vorbesc cu un sef.
Pana sa ajung eu la discutia cu seful, el da fuguta si-i spune nu stiu ce la seful ce-l mare in birou. Nu-si da seama ca sunt in spatele lui si cand ma vede ii zice sefului, uite-l e aici, asta e.
Ii explic sefului (cred ca este unul din patroni) despre ce e vorba, din punctul meu de vedere.
El se agata de opinia sefutului de la service, ca bateria e buna si ma trimite la un alt service sa fac test de baterie si pentru instalatia electrica a masinii.
OK, fac ce test vreti dvs, va platesc pentru testul instalatie electrice, daca este nevoie, dar haideti sa rezolvam problema.
Aaaa, pai noi nu avem electrician sa faca treaba asta, mergi tu frumos la alt service sa nu mai pierdem acum timpul de pomana si sa ne enervam degeaba.
Uimit, ii spun ca eu nu m-am enervat, ca am venit sa rezolv problema la service-ul lor, nu in alta parte, ca ei mi-ai vandut marfa.
Imi da replica, domne hai ca pierdem vremea, mergi dumneata la ce service vrei, iar de service-ul nostru te rog sa uiti. Noi atat ne pricepem, mai mult nu putem.
Mandru tare de ce spune, il ia pe "NU putem mai mult" in brate si se spala pe maini de problema clientului.
Ii reamintesc si de problema cu discurile si-mi da replica de cascadorii rasului: "aaa pai stai domnule ca aia e de mult, ce treaba mai are".
Ii spun si eu ca, Doamne fereste sa patesc ceva din cauza franelor, ca nu e de bine.
Alta replica din partea lui si mai tare. Nu-i nimic, zice el, ca exista expertize, se fac tot felul de cercetari etc. Cu alte cuvinte, mori fraiere, ca vedem noi la expertiza daca suntem de vina.
Asa ca, dragi colegi forumisti, ""va invit sa cumparati cu mare incredere piese de la Axevo, eventual sa le si montati la ei in service!!!"".
O sa ma adresez si Ford Romania, sa aflu si parerea lor.
Va tin la curent.
MONDEO VIGNALE 4 USI 2.0 HYBRID 187 CP CVT

viewtopic.php?f=15&t=123868

Imagine
Avatar utilizator
gil19
Member
 
Mesaje: 424
Membru din: 31 Mai 2009, 17:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: MONDEO VIGNALE HYBRID


Înapoi la Axevo

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 2 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 2 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1197 pe 04 Aug 2014, 15:23

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 2 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login