Discutii despre alte vehicule.
13 Feb 2024, 23:09
New Aveo 2012 1.2 benzina in 4 cilindri.
La schimbarea vitezelor, acceleratia, turometrul cade destul de brusc, sunt nevoit sa ajut din acceleratie, altfel schimbarea vitezelor este brusca si ma aleg cu socuri. Nu am mai intampinat o astfel de problema la nici o masina pe benzina. Masina nu da erori si nu manifesta alte probleme. Problema este si pe benzina si pe GPL.
14 Feb 2024, 10:12
Verifica sa nu iti traga aer fals pe undeva
14 Feb 2024, 18:25
Am verificat asta vara, am obturat corpul clapeta si se opreste motorul imediat, nu se aude fasait. Am dat si cu spray pe tubulatura de la clapeta, clapeta, galeria de admisie, nu pare sa traga pe undeva nici in ralanti nici in accelerare.
Maisna are pe galeria de admisie niste clapete care sunt actionate printr-o tija de o supapa electrica ce este legata prin furtun la vacuum cred, parca asa retin. Am observat ca acea tija, la pornirea la rece, uneori oscileaza. Trebuie sa cercetez asta. Ori acea supapa este defecta, ori am probleme cu aerul fals pe undeva si nu reusesc sa depistez. Morul asta este si pe Corsa D.
Multumesc pentru sfaturi, revin daca rezolv ceva. O sa incerc sa postez si pe forumul Opel, cel pentru Chevrolet/Daewoo este mort.
06 Iun 2024, 15:45
Galeria de admisie are flapsuri, folosite pentru a crea un anumit flux de aer si teoretic reducerea consumului. Am dezactivat mecanismul, am desfacut pargia care le actioneaza. Acum nu mai am nici un fel de probleme, nici cu pornirea cand este cald afara, nici in mers la schimbarea vitezelor, turatia nu mai scade brusc si schimbarea vitezelor se face lin. La ralanti nu mai are nici tacanitul care il avea inainte, motorul este silentios si merge rotund.
Acum, ori este defecta valva care comada acele flapsuri, ori flapsurile au o problema mecanica. Voi merge asa o perioada sa vad cum se manifesta consumul.
19 Iun 2024, 15:16
Acele clapete ar trebui anulate, dar trebuie sa te documentezi destul de bine ce ar presupune. Daca e suficient doar sa scoti tija ce tine clapetele si sa le dai afara, sau daca ar fi nevoie de kit de anulare, cu tot felul de dopuri.
Daca sunt de plastic, si incep a avea joc, la un moment dat se vor rupe si vor fi absorbite in motor si-l face praf.
16 Iul 2024, 14:49
Este posibil sa fie vinovata electrovalva ce le actioneaza, nu sunt sigur. Am fost la un service Opel... habar nu avea despre ce este vorba, ei nu repara Chevrolet... doar nu este motorul de pe Corsa D, am sarit peste ei.
O sa incerc sa fac un test cu fum la admisie, sa nu fie vreo problema de etansare pe care nu am descoperit-o. In final voi da jos toata admisia sa vad cum stau flaps-urile alea acolo.
Ce am mai observat, doar la rece, la pornire moare motorul dupa prima cheie si dupa am cateva detonatii/pocnituri, dupa doua trei pedale, functioneaza normal. Doar la prima pornire dupa multe ore de repaus se manifesta.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.