Alte Vehicule

Nu e Ford da . . .asta e . . .

Discutii despre alte vehicule.

Nu e Ford da . . .asta e . . .

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:25

Pun aici o serie de modificari care le-am adus Opelului meu . . .

Asta e o poza cu masina inainte de orice modificare . . . .

Opel Rekord 1700L - 1700 cmc 75 cp
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:42

Asta este singurul forum unde postez povestea reala a acestei masini . . .cu toate modificarile aduse pe parcurs . . . .

Puntea fata:
-------------
Arcuri si amortizoare sport de Volvo

Am incarcat cu sudura axele care tin basculele si apoi le-am rectificat pe diametrul interior al bucsilor de dacia, apoi am luat 0.1 mm din exteriorul bucsii de dacia pt. a se potrivii acolo. Treaba super facuta si fara moarte.

Am reconditionat integral puntea de fata si apoi am montat o pereche de discuri de frana ventilate de Opel Calibra cu etrierii corespunzatori.

Apoi am montat o pereche de jante BBS pe 15"

Motorul
---------
Motorul original a cedat dupa ce l-am chinuit o vara intreaga la curse . . .

Am luat un motor de 2.2L de 115 cp de la un opel senator si m-am pus pe treaba. Am cablat toata instalatia de injectie la mine pe masina si dupa ce am "facut" niste suporti la motor . . .chiar s-a potrivit.

Am scos capacu de tacheti pe care scria 2.2 injection si l-am lasat pe cel original . . . . sa nu stie lumea despre ce motor e vorba :wink: :wink: :wink:

Am demontat ceasul meu de kilometraj si i-am adptat un cititor digital de viteza pentru a furniza informatii computerului de bord ce afiseaza
consumul, viteza medie . . .etc etc etc

Am usurat volanta care din 12 KG mai are doar 8

Am pus motorul cu toata firaraia sus pe masina, am fixat relee, ECU si alte maruntisuri.

In prezent lucrez la serpisori si esapamentul de INOX precum si la puntea spate unde trebuie sa gasesc o metoda sa preiau sarciniile enorme la care or sa fie supuse bucsile de punte. O sa manufacturez bucse din cauciucul care sustine sinele de tramvai . . .este cel mai rezistent material posibil.

In final o sa montez un aruncator de flacari pe care mi l-a cumparat un preten din State si un set de neaone StreetGlow albastre.

In poza e vechiul motor . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:44

puntea si articulatia jos . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:45

observati diferenta . . . .cum sta pe fata care e noua si cum sta spatele . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:46

jantele BBS
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:48

detaliu . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 21:56

Curatenia motorului cel nou . . . .

vibroceh spalat, baie de ulei lustruita, culbutori lustruiti
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:00

instructie cu motoru . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:02

In momentul asta am realizat ca baia motorului de 2.2 nu "cade" pe forma puntii mele. . . . .am vrut sa montam baia de 1.7 dar . . .nici sorbu de ulei si nici joja nu se mai potriveau . . .am combinat cele doua sorburi de ulei si pana la urma am "pacalit-o" sa se potriveasca . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:04

acum in sfarsit motoru incepe sa se "aseze" la locul lui . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:05

inca putin . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:07

all in place . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:12

injectoarele . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:13

rampa asamblata
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:15

regulatorul de relanti . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:17

Galeria de admisie o sa o fabric dintr-o galerie de motor de Opel de 6 cyl. din care o sa tai partea pt. 2 cyl. In acest mod o sa am un 'flow' de aer net superior galeriei motorului.

Injectoarele sunt de Citroen Cx GTi si au un flow aproape dublu fata de cele standard. Teoretic aceste injectoare pot furniza benzina pana la 400 de cai.
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 10 Ian 2005, 22:19

Acum lucrez la esapamente si la sistemul de alimentare. Conductele masinii si iesirea din rezervor nu sunt suficient de mari in diametru deci trebuie schimbate. Totodata trebuie sa adaptez pompa de benzina electrica si regulatorul primar de presiune.
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde KnupZ » 11 Ian 2005, 04:52

...bine lucrat! Chiar ma intrebam....ce modificarii oare are opelu ala :lol: in final am descoperit marele mister :)


p.s care din poza esti? tipu in albastru?
KnupZ
owned
 
Mesaje: 1089
Membru din: 24 Dec 2004, 02:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde Ford_V6 » 11 Ian 2005, 13:00

eu nu sunt in poze . . . . :cry: :cry: eu faceam pozele . . . .

Acum caut o cutie de viteze de Opel Omega Turbo diesel . . . .sa fug si eu la 200 la ora cu 4500 rpm. :lol: :lol: :lol: :lol:

Mai trebuie sa vopsesc masina . . . .neoane. . . .flamethrower . . . .mai am de lucru la ea . . .sper sa o termin vara asta . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde KnupZ » 11 Ian 2005, 14:17

aha...intodeauna e ceva de munca la o masina "veche"...oricum bafta,sper sa iti reuseasca :)
KnupZ
owned
 
Mesaje: 1089
Membru din: 24 Dec 2004, 02:10
Localitate: Bucuresti

Mesajde wizzard » 23 Feb 2005, 20:15

Pentru Ford_V6: Daca stai in Dristor (intre Mihai Bravu si Decebal), inseamna ca am vazut masina ta. Im place foarte mult modelul si parea, de fapt este destul de mare. Aduce a masina americana. Daca mai trec pe acolo o sa ma uit cu atentie la ea. Al cui este service-ul acela?
Avatar utilizator
wizzard
Sierra Fan
 
Mesaje: 186
Membru din: 31 Ian 2005, 00:02
Localitate: Bucuresti/Titan
Maşina: Ford Sierra, 1992, 2.0, 120CP

Mesajde Ford_V6 » 23 Feb 2005, 21:03

nu stau acolo . . .dar aia e masina . . . serivce-ul este al unui prieten . . .masina momentan asteapta cutia de viteze si ambreiajul . . . .
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde tonic » 03 Mar 2005, 18:19

Intr-adevar e super treaba care ai facut-o. cred ca in final va iesi o bomba si te vei concura cu Cristi Stoian cu Opelul lui..ce zici?

Oricum eu nu sunt asa de fan al vitezei si demarajelor, cel putin nu cu masinile care le am in evidenta retromobil. imi plac mai mult plimbarile in liniste si sa admir natura, iar cand merg cu masinile astea merg cu mai multa placere incet ca sa savurez mersul masinii fara zmucituri si sa savurez si privirile admiratoare (de cele mai multe ori) ale pietonilor sau a celorlalti.

Inca o ontrebare: cum ai inregistrat masina ca vehicul istoric la retromobil, ca "hibrid" - parca asa se cheama in termeni de retro....? Stiu ca exista aceasta portita pt. masinile bricolate.
Ford Taunus L 1971
tonic
Ford Freak
 
Mesaje: 101
Membru din: 24 Feb 2005, 12:13
Localitate: Bucharest

Mesajde Ford_V6 » 17 Mar 2005, 01:04

pai cine stie ca e bricolata ? . . . doar pe afara nu se vede nimic ;)

Cristi a preparat si el opelul si nu e nici o problema . . . . motorul este tot din epoca aia, doar injectia nu e de acolo, in rest e ok.
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde Ford_V6 » 17 Mar 2005, 01:08

si mai e o chestiutza . . . daca luam la bani marunti toate masinile din retromobil . . . . ai fii surprins sa vezi cate sunt "bricolate" cu tot felul de repre neoriginale de dacia, lada, skoda etc.....
C O S C A S T cylinder heads forever !
Avatar utilizator
Ford_V6
Clasic Ford Expert
 
Mesaje: 284
Membru din: 08 Ian 2005, 15:50

Mesajde FLICOFLEC » 17 Mar 2005, 09:09

Frumos de tot! bRavo!
"...Un fleac!.....M-au ciuruit!..."
'...Nu credeam ca doare asa..."
"...Pistruiatule...da-i banii astia profesoarei de istorie...si spune-i sa ma ierte ca am uitat sa-i las pe noptiera..."
"...Andrei...ai patit ceva, Andrei?!?..."
FLICOFLEC
Incepator
 
Mesaje: 90
Membru din: 05 Mar 2005, 18:32
Localitate: BUCURESTI

Mesajde Cristian » 11 Aug 2005, 02:05

Ma uimesti cand vad cata pricepere ai.Ai cumva o pregatire de specialitate???Ca sant primul la usa ta in cazul asta, ca am si eu 2 batranici :icon_mrgreen: .
Ford Firebird V6.

Dedic aceasta piesa acelui tip de Cassanova
Care invarte volanul de renault pe dacia nova
Cristian
Member
 
Mesaje: 270
Membru din: 26 Iul 2005, 14:56
Localitate: Bucuresti

...

Mesajde bil » 22 Ian 2006, 23:47

ford V6eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
poate ne intalnim si noi odata ca eu stau f aproape de service-ul ala unde ai masina (daca o mai ai acolo)
trec pe acolo mai mereu si de fiecare data incetinesc sa vad mai apare ceva nou pe acolo (noutati la masini vechi)
bafta
Avatar utilizator
bil
1nsane Member
 
Mesaje: 2124
Membru din: 23 Sep 2005, 22:08
Localitate: Bucuresti

Mesajde dra » 18 Iun 2007, 23:22

si cat a costat transformarea mestere?
broasca testoasa ajunge intotdeauna la destinatie
Avatar utilizator
dra
Gold Member
 
Mesaje: 856
Membru din: 11 Apr 2007, 08:57
Localitate: bv
Maşina: S max 2013, 2.0l, 138 hp, aproape nou la 186000km

Mesajde catalin_gym » 25 Sep 2007, 17:26

Se pare ca am ajuns prea tarziu.nu mai sunt pozele :( :( :(
Avatar utilizator
catalin_gym
1nsane Member
 
Mesaje: 3451
Membru din: 02 Iun 2007, 20:52
Localitate: Resita-Bucuresti
Maşina: Ex:Ford Sierra hatchback, 1.8 Actual: Citroen C4 hatchback


Înapoi la Alte Vehicule

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login