Asta este singurul forum unde postez povestea reala a acestei masini . . .cu toate modificarile aduse pe parcurs . . . .
Puntea fata:
-------------
Arcuri si amortizoare sport de Volvo
Am incarcat cu sudura axele care tin basculele si apoi le-am rectificat pe diametrul interior al bucsilor de dacia, apoi am luat 0.1 mm din exteriorul bucsii de dacia pt. a se potrivii acolo. Treaba super facuta si fara moarte.
Am reconditionat integral puntea de fata si apoi am montat o pereche de discuri de frana ventilate de Opel Calibra cu etrierii corespunzatori.
Apoi am montat o pereche de jante BBS pe 15"
Motorul
---------
Motorul original a cedat dupa ce l-am chinuit o vara intreaga la curse . . .
Am luat un motor de 2.2L de 115 cp de la un opel senator si m-am pus pe treaba. Am cablat toata instalatia de injectie la mine pe masina si dupa ce am "facut" niste suporti la motor . . .chiar s-a potrivit.
Am scos capacu de tacheti pe care scria 2.2 injection si l-am lasat pe cel original . . . . sa nu stie lumea despre ce motor e vorba
Am demontat ceasul meu de kilometraj si i-am adptat un cititor digital de viteza pentru a furniza informatii computerului de bord ce afiseaza
consumul, viteza medie . . .etc etc etc
Am usurat volanta care din 12 KG mai are doar 8
Am pus motorul cu toata firaraia sus pe masina, am fixat relee, ECU si alte maruntisuri.
In prezent lucrez la serpisori si esapamentul de INOX precum si la puntea spate unde trebuie sa gasesc o metoda sa preiau sarciniile enorme la care or sa fie supuse bucsile de punte. O sa manufacturez bucse din cauciucul care sustine sinele de tramvai . . .este cel mai rezistent material posibil.
In final o sa montez un aruncator de flacari pe care mi l-a cumparat un preten din State si un set de neaone StreetGlow albastre.
In poza e vechiul motor . . . .