Help/Troubleshooting

cateva probleme la fordu meu

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

cateva probleme la fordu meu

Mesajde sorinaccio101 » 09 Dec 2007, 02:34

am niste nelamuriri.sunt mai multe si am sa le punctez pe rand.
in primu rand, e vb de mondeo 2.0 tddi,115cp,am clima...

1.se aburesc geamurile desi merg cu ventilatia pe recirculare.la aburirea parbrizului trebuie sa dau drumu la butonu ala de la clima si ma enerveaza pt ca porneste AC si nu imi convine sa imi manance motorina si 10% din cai...chiar daca pt scurt timp pana se dezabureste dar problema persista si deci trebuie sa pornesc de fiecare data dezaburitoru ala.am observat ca la ventilatie spre parbriz una din cele 2 guri de iesire a aerului,cea de pe partea soferului,pare infundata pt ca nu iese aeru din ea si deci se abureste exact pe unde e nevoie de vizibilitate maxima,adica jumatatea de parbriz a soferului...o fi a mea infundata sau asa au "gandit-o" geniile de la ford motor company?

2.am o problema cu scaunu reglabil electric pe inaltime.e blocat la maxim in sus cred.ticaie instalatia dar nu merge.s-a uitat un baiat sub scaun si mi-a zis ca nu se invarte nush ce pe acolo si ca tre sa dea plasticu jos de sub scaun ca sa vada bine.cine a mai avut problema asta sa se milostiveasca de mine si sa imi spuna cum a rezolvat.

3.stiu ca la ford cam sar sigurantele din cauza,pardon "datorita" drumurilor noastre mirifice :evil: .io mi-am adus masina din germania si acum ca stiu prin ce palma circula acolo imi vine sa imi dau palme cand nu vad vreo groapa prin care o scufund.imediat ce am adu-o acasa am observat ca nu imi mai cobora geamu din dreapta spate.a umblat un alt posesor de mondeo la sigurante si a rezolvat problema.dar a aparut alta probl. care s-a rezolvat "multumita" gropanelor din craiova city(of stupidfuckers and bitches),si anume dupa ce umblase baiatu la sigurante geamurile nu mai urcau singure ci trebuia sa tin apasat butonu.acum dupa noul gropanol doar geamul dreapta spate trebuie urcat tinand apasat butonu.asta e o poveste introductiva,ca sa va pun in tema cu experientele mele cu sigurantele la mondeo meu.acuma problema: nu imi mai merg becurile(luminile) de la marsharrier...stiu ca in germania cand am luat-o mergea tot pe ea.or fi becurile arse totusi?e pos sa se fi ars ambele?ca de asta mi se pare suspect sa se arda ambele deodata si io cred ca e din sigurante sau ceva contacte.cine stie ce o fi,please help!

4.am niste zgarieturi si vreau sa scap de ele.am intrebat la benzinarie de un marker minune despre care am auzit in germania dar vanzatorii au facut ochii cat cepele...voi ce stiti? am citit aici ceva de un kit sau de un spray pe care ti-l incarca nush ce firme de vopseluri auto...nu m-am lamurit,stiti io sunt in craiova si acilea nu sunt oferte ca-n bucarest.vreau sa stiu cum ati facut voi,cum ati facut rost de spray cu vopseaua de nuanta si uzura potrivita,cum ati aplicat si cum v-a iesit.

aveti noroc,nu imi mai vin in minte alte probleme pt ca am citit aici ce ma mai interesa.am intrat bou am iesit vaca asa ca nu mai intreb pt ca fiecare cu parerea lui...
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde adispan » 09 Dec 2007, 03:24

nu am mondeo, dar:
la 1: dezaburirea se face CU AC pornit si FARA recirculare; e adevarat, mananca din cai, creste si consumu, dar alta var nu exista, decit mersu cu bicicleta
la 4: incearca la sectiunea vinzari a forumului
adispan
 
Mesaje: 10608
Membru din: 06 Iul 2006, 20:35
Localitate: Bucuresti
Maşina: FF2 2006 hatch 1.4i 80 CP
VIN: WF03XXGCD36M19528

Mesajde Rainman » 09 Dec 2007, 07:41

1. Iarna e bine sa tii tot timpul ventilatia pe admisie aer de afara (FARA recirculare). Si cu butonul rotit spre dezaburire parbriz. Daca totusi vezi ca se mai abureste putin parbrizul, atunci porneste si AC.
Daca crezi ca este blocat vreunul din traseele climatizarii, incearca sa pornesti ventilatorul la putere maxima macar pentru scurt timp. Inainte de a face asta, fereste ochii. Daca nu ai filtru de polen, e posibil sa se fi strins frunze sau alte mizerii.
La masina dinainte, din cauza de lipsa de filtru de polen, am adaptat o plasa de tintari din sirma exact la admisia aerului, sub grila parbrizului. Nu opreste praful dar macar nu mi-au mai intrat frunze.
Bafta.
Ford Focus '07 1.6 16V hatchback
Ford Fiesta '08 1.4 16V
BMW F650 GS '04

"Tomberoanele goale sunt cele mai zgomotoase"
Avatar utilizator
Rainman
Member
 
Mesaje: 397
Membru din: 04 Iun 2007, 22:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2
VIN: WF05XXGCD57U74924

Mesajde bravetoy » 09 Dec 2007, 14:13

am si eu o masina ca a ta. a mea e wagon, daca iti completezi semnatura cu datele masinii vei primi raspunsuri mai la obiect.
1. la achizitia unei masini sh trebuie sa schimbi consumabilele, iar astea includ si filtrul de polen. eu am facut schimbul asta ieri, dupa ce am circulat in bucuresti cca 7000 km cu filtrul vechi, care era extrem de mizerabil. am petrecut si eu luna oct in germania si acolo da, praful nu se pune pe masini etc. daca umbli la filtru vezi ca pe langa el se mai aduna frunze si alte mizerii.
a/c porneste singur la dezaburire, in functie de temperatura interioara. dezaburirea insa dureaza 2 minute si nu e un capat de tara consumul asociat operatiunii avand in vedere avantajul unei vizibilitati f bune. de asemenea la sectiunea mondeo ai un sticky care se cheama "resetare sistemului de climatizare..." fa si ce scrie acolo, e de bine.
2. scaunul are mecanismul "melc" bulit. ala original e de plastic si se gaseste de vanzare la baietii de la sectiunea vanzari. vezi ca mai multi au avut problema asta - foloseste functia search pe sectiunea mondeo. ca o chestie, vei vedea ca unii s-au descurcat si si-au facut piesa din metal.
3. verifica toate sigurantele, asigura-te ca stau bine la locul lor si ca nu sunt arse. daca gasesti vreuna arsa, inlocuieste-o numai cu alta echivalenta. nu pune valori diferite. la contactele electrice iti recomand sa folosesti spray contact valvoline, se gaseste si pe la metro si pe la unele benzinarii. apoi, pentru functiile gen "inchidere geam" incearca un alt sticky de la sectiunea mondeo: "proceduri utile la reconectarea bateriei". ref la becurile de mers inapoi, vezi sa nu fie vorba in ordine de: siguranta, mufa din cutie, becuri.
astea din urma e putin probabil sa se arda ambele simultan.
4. forcar sau ford_mazda de pe sectiunea vanzari iti pot furniza kitul acela de reparatie la un pret f convenabil, numai intreaba-i si da-le VIN-ul masinii. kit-ul contine un spray de vopsea exact ca si cea a masinii si un alt spray cu lac special, compatibil cu vopseaua. s-ar putea sa fie nevoie si de chit, dar asta numai vopsitorul iti poate spune. oricum nu face reparatia singur ci du-te la un mester bun.
spor la treaba. iti doresc drum bun cu masinuta ta, la cat mai multi kilometri!
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Mesajde sorinaccio101 » 09 Dec 2007, 17:03

ms la toti care ati postat;cine mai doreste sa ma sfatuiasca poate sa posteze aici.

legat de geamuri pe mine ma enerveaza ca se aburesc toate geamurile.io am turiner ca asa s-a nimerit, sa am "norocu" sa gasesc numa breakuri de toate marcile si cum voiam mondeo a trebuit sa fac un compromis.m-am gandit ca fiind 1 km de la parbriz la luneta e prea spatioasa si de aia se aburesc toate geamurile in special alea din spate si de la portbagaj.dar in maybach n-am vazut sa se abureasca geamurile:P.

legat de sigurante.o sa pun un expert:P sa se uite ca nu vreau sa gresesc pe acolo ceva dar totusi cred ca e din siguranta.cum spui si u bravetoy asa m-am gandit si io ca e putin probabil sa se fi ars ambele becuri.oricum am mai avut o problemutza,intr-o seara am dat drumu la faruri si pozitia nu mergea la faru drept,m-am dat la el,i-am dat un bobarnac si si-a revenit miraculos:P parca ar fi dacie:)) ii mai dai un ciocan si merge:)).

mai am o intrebare,ca voi stiti ca aveti de mai mult timp ford: cum strang frana de mana?tot pe cablu e?tre sa ma bag pe sub ea? ca acuma ca e iarna poate mai da Dumnezeu o zapada sa ma bucur si io prin nameti...pe zapada tine dar am vazut ca pe asfalt (si chiar umed) nu prea.nu sunt genu care sa se dea prin oras cu ditamai mondeo turnier cu frana de mana da cateodata mai e nevoie sa tina roata blocata,mai tre sa intorci in loc ingust si la ce vizibilitate ne ofera modeo....

inca ceva.vreau sa schimb casetofonu prin primavara si m-ar interesa daca stiti,cei care aveti sistem puternic, daca rezista boxele astea originale.sunt de firma buna?stiu ca sunt 4x40 sau 45 W...si cand le schimb tre sa dau fatza usii jos sau se poate si pe la plasticu ala?m-ar mai interesa,cei care aveti turnier sau stiti cum arata in portbagaj,daca acolo pe unde se umbla la demontarea stopurilor se pot monta difuzoare.am zis ca daca tot am break macar sa impresionez prin decibeli.

aveti idee cat costa o folie omologata rar pt mondeo?ca am geamuri verzi dar totusi sunt ca si clare,se vede prea mult in interior...si daca nu renteaza sa imi pun folie omologata,stiti cat e amenda?:D
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde badd0gg » 09 Dec 2007, 19:22

Nici la mine nu se dezaburesc geamurile fara AC si mi se pare normal. Cum sa se dezabureasca cu aerul foarte umed din sezonul rece? Daca pui AC-ul aerul va fi mult mai uscat (eficient).
De ce sa bei si sa conduci cand poti sa fumezi si sa zbori?
Avatar utilizator
badd0gg
Member
 
Mesaje: 413
Membru din: 28 Aug 2007, 01:33
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2003 1.8 TDDi 90CP

Mesajde bravetoy » 10 Dec 2007, 00:06

frana de mana e cu autoreglare, n-ai cum s-o strangi tu. eventual verifica placutele de pe spate sa nu fie f uzate. la un moment dat cred ca si cablul de frana trebe schimbat daca o fi prea intins. difurile originale sunt subtiri, trebe si ele schimbate daca pui o scula mai puternica.
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Mesajde darkmic » 10 Dec 2007, 11:38

1) Din ce stiu eu cind "robinetii" sau clima automata este pe dezaburire, se opreste recircularea si se cupleaza ac-ul automat tocmai pentru o dezaburire rapida (ceea ce la mine intr-adevar se intimpla... max. 1 minut de functionare) a parbrizului si geamurilor laterale sofer-pasager. Intr-adevar geamurile spate si lateralele portbagajului se dezaburesc mai greu dar se dezaburesc (luneta se dezabureste si ea destul de rapid ).
4) eu am luat de la ForCar acum 1 an si ceva ambele kit-uri de retus pentru Focusul meu ( 1 e sub forma de oja iar celalalt dub forma de spray). Kit-urile contin printre altele flacon vopsea originala si flacon de lac original. Nu iti trebuie decat VIN-ul si rabdare si se rezolva acele mici zgarieturi (eu din pacate nu o am si nici nu stiu pe unde am pus kiturile ca sa refac micile probleme estetice de Bucuresti)
Prezidentul comitetului permanent, comitetului electoral, comitetului scolar, comitetului agricol si al altor comitete si comitii

Diagnoza IDS , reparatii si piese auto , asigurari RCA si CASCO .

Custom Automotive - un alt fel de service

http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=33&t=102042
Avatar utilizator
darkmic
 
Mesaje: 2176
Membru din: 20 Iun 2005, 22:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Mondeo MK4 Hatch
VIN: WF0EXXGBBE8Yxxxxx

Mesajde SliceofLife » 10 Dec 2007, 20:44

$1 scrie:$2ici la mine nu se dezaburesc geamurile fara AC si mi se pare normal. Cum sa se dezabureasca cu aerul foarte umed din sezonul rece? Daca pui AC-ul aerul va fi mult mai uscat (eficient).


Treaba cu recircularea cred ca a inteles-o toata lumea. Filtrul de polen trebuie sa fie curat. AC nu e obligatoriu; NORMAL e sa se dezabureasca si fara AC. Alt aspect important - geamurile sa fie curate si degresate pe interior.
The only way out is in!
SliceofLife
Gold Member
 
Mesaje: 762
Membru din: 18 Iun 2007, 18:31
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiat Grande Punto, 2007, 1248cc, 75cp - M-Jet

Mesajde sorinaccio101 » 11 Dec 2007, 02:56

bre kids.merge! nu mi se mai aburesc daca merg fara recirculare.nush ce citisem io pe niste forumuri la posesorii de ford si zicea unu ca tre sa mergi cu recircularea ca sa nu iti intre praf si mai ales mirosu de fum de afara.si de cateva ori am uitat de recirculare si stand la semafor m-am speriat cand am mirosit un fum inecacios.aveam RATa in fatza, vechitura de aia din 70. :P :lol:
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde sorinaccio101 » 20 Dec 2007, 05:37

$1 scrie:$2. verifica toate sigurantele, asigura-te ca stau bine la locul lor si ca nu sunt arse. daca gasesti vreuna arsa, inlocuieste-o numai cu alta echivalenta. nu pune valori diferite. la contactele electrice iti recomand sa folosesti spray contact valvoline, se gaseste si pe la metro si pe la unele benzinarii. apoi, pentru functiile gen "inchidere geam" incearca un alt sticky de la sectiunea mondeo: "proceduri utile la reconectarea bateriei". ref la becurile de mers inapoi, vezi sa nu fie vorba in ordine de: siguranta, mufa din cutie, becuri.
astea din urma e putin probabil sa se arda ambele simultan.


cum verific toate sigurantele daca nu stiu exact care ce face?manualu e in deutschlandeza,am gasit un manual aici in engleza dar ce caut io nu apare pe tablou meu de sigurante.nu gasesc siguranta pt "reardriving" si si daca as gasi-o cum pot sa o verific?sa o imping,in ideea ca e sarita? daca nu e de la sigurante cum ajung la mufa din cutie?care cutie?:D si cel mai important: cum ajung la becuri?mi-e tarsha sa umblu sa dau triplele jos,daca nu le pun bine inapoi?
mai am o chestie. asta e noua.ma enerveeazaaa!nush de la ce si cum dar tocmai azi am alimentat cu motorinen.ora 14,indicatoru din bord arata jumate rezervor...vin acasa de la benzinarie,fac un mic ocol(...),tot acasa ajung si oricum ocolu era in juru casei mele pe niste strazi.ora 19,pornesc motoru,astept sa se incalzeaza un pic,si imi arunchi privirea pe bord.deja scazuse cam mult motorina.ora 23+,ajung acasa,motorina se evaporase...unde dracu eeeeeeeee?????? imi arata mai putin de sfert de rezervor?!?!?!?! 30 max 40 de km si am consumat mai mult de jumate din cantitatea alimentata?imposibil.dar ce vreau sa stiu de la voi care va pricepeti: cum poate sonda aia sa fie atat de idioata?cum poate sa streseze omu?tocmai omu care nu suporta sa se aprinda beculetu la rezervor?in ritmu asta maine dimineata daca pornesc imi piuie si imi aprinde becu si poate cine stie nici la benzinarie nu as mai ajunge... e a doua oara cand patesc dar prima data i-a revenit mintea la cap,acum din contra,a scazut sub sfert de rezervor...
ce vreau io sa stiu e daca se mai intampla minunea asta e posibil sa se arda pompa de motorina daca senzorii nu detecteaza destula motorina?
cat consuma mondeo tddi in oras?(nu bucuresti)ma refer la cei care au mondeo tddi.e adevarat ca e aglomeratie ca in bucuresti in craiova dar totusi e inadmisibil ca o masina normala sa manance cat una dopata pt raliuri...
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde bravetoy » 20 Dec 2007, 12:24

exista pe ftp manualul de exploatare pentru mondeo in limba romana. acolo vei gasi cum sa schimbi becurile din spate daca e cazul, oricum afli cum ai acces la ele. asa pentru inceput sunt niste capace pe interior, in portbagaj, le desfaci si dai de cupla care are doua sigurante de plastic, tragi usor cupla si ajungi la becuri.
ref la siguranta, poti sa cauti la infinit "reardriving", luminile de mers inapoi se cheama "reversing lamps" si sunt pe siguranta nr. 80 din cutia centrala de sigurante, din habitaclu, stanga volanului jos, sub comutatorul de lumini. o verifici cu un aparat de masura sau chiar vizual, daca este din material transparent si poti vedea intreruperea. o poti chiar inlocui cu una de aceeasi valoare si gata, esti sigur ca e buna. dar iti repet, atentie sa nu fie cumva cupla din cutie desprinsa sau oxidata.
chestia cu sonda e ciudata, eu unul n-am mai auzit, poate alti colegi de pe forum iti vor spune ceva. eu unul m-as gandi la cev contacte oxidate pe la papucii pompei. oricum, cauta ca sunt topicuri despre consumul tddi la oras. in nici un caz nu ia 25 la suta. altfel, nici nu te gandi sa compari consumul de bucuresti cu cel de craiova, la voi e inca parfum de tei circulatia. pompa de motorina nu se va arde, stai linistit.
succes!
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Mesajde sorinaccio101 » 20 Dec 2007, 15:57

$1 scrie:$2xista pe ftp manualul de exploatare pentru mondeo in limba romana. acolo vei gasi cum sa schimbi becurile din spate daca e cazul, oricum afli cum ai acces la ele. asa pentru inceput sunt niste capace pe interior, in portbagaj, le desfaci si dai de cupla care are doua sigurante de plastic, tragi usor cupla si ajungi la becuri.
ref la siguranta, poti sa cauti la infinit "reardriving", luminile de mers inapoi se cheama "reversing lamps" si sunt pe siguranta nr. 80 din cutia centrala de sigurante, din habitaclu, stanga volanului jos, sub comutatorul de lumini. o verifici cu un aparat de masura sau chiar vizual, daca este din material transparent si poti vedea intreruperea. o poti chiar inlocui cu una de aceeasi valoare si gata, esti sigur ca e buna. dar iti repet, atentie sa nu fie cumva cupla din cutie desprinsa sau oxidata.
chestia cu sonda e ciudata, eu unul n-am mai auzit, poate alti colegi de pe forum iti vor spune ceva. eu unul m-as gandi la cev contacte oxidate pe la papucii pompei. oricum, cauta ca sunt topicuri despre consumul tddi la oras. in nici un caz nu ia 25 la suta. altfel, nici nu te gandi sa compari consumul de bucuresti cu cel de craiova, la voi e inca parfum de tei circulatia. pompa de motorina nu se va arde, stai linistit.
succes!

man,io am zis rear driving ca asa mi-a venit in minte (de la rear wheel drive),am citit asta cu reversing lamp in manualu ala din engleza,m-am uitat la simbolu de pe fisa aia de pe capacu ce acopera sigurantele alea de langa volan(stiam unde sunt:P) dar nu am gasit simbolu ala care in manual e un far intors cu un R in interior.in manualu masinii nu am simbolu asta si nici in tablou de simboluri de la sigurante.de aia am zis ca nu o gasesc.
stiu si cum se umbla la triple prin portbagaj da mi-e sa nu le piun gresit si sa imi cada la vreo gropitza:)).
cu circuitele alea e mai greu,cred ca mai bine caut un electrician auto ca io nu le am cu fizica.

legat de circulatia din craiova sa stii ca nu e chiar asa cum crezi,stiu ca in bucuresti sunteti blocati dar nici in craiova nu mai e mult,io de acasa pana in centru fac aprox 20/25 de min pe jos,cu masina fac tot cam atat.odata am facut 30 de minute cu masina o distanta pe care o faci in maxim 40 de min pe jos,se circula pe loc,se freaca ambreiaju saracu...nu e mare diferenta fata de bucuresti,la voi fiind orasu mai mare,bulevarde mari,mai largi si mai multe se creaza impresia ca e unic fenomenu,nush cum e in alte orase da in craiova e enervant de aglomerat si sunt cretini care nu inteleg ca daca il lasi pe unu sa intre/iasa de pe o strada secundara,sau sa iasa din parcare etc se fluidizeaza circulatia natural;asa u intri in dreptu strazi de pe care ala vrea sa iasa si il blochezi pe el si pe alti 5 10 20 care stau in spatele lui si aia blocheaza pe altii si ceilalti pe altii care ii blocheaza pe astia care te blocheaza la randu lor pe tine sa inaintezi...
la voi acum macar e santier in tot orasu da la craiova nu e nicio scuza.
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde sorinaccio101 » 21 Dec 2007, 06:41

nu pot sa cred.azi e vineri 13!!!!postu cu nr 13 se lasa asteptat....baaaaaaaaaaaaa!!!! mi s-a oprit motoru in mers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nu mai pot sa dorm.la ora asta ajunsei acasa...e 3 dimineata...de la 12 si 20 de cand e masina oprita telefoane supra telefoane ca sa caut pe cineva cu cablu de tractat...pana la urma tot cu o sfoara de-a lu taicameo ma tracta un preten.1000 de multumiri pt binefacatorul florin,colegu meu de la facultate care ma tracta. bravetoy sper sa ai dreptate,sper sa nu se fi ars pompa,bagai inca aproape 2 l de motorina si nimic deci daca nu e sa fie ,fereasca BUNUL DUMNEZEU!, pompa bolnava sper sa fie,asa cum am fost incurajat,probleme electronice.
pe de alta parte,la filtru de combustibil se vede niste motorina pe marginea filtrului si chiar sub locu unde tin masina se vede ceva,care daca nu e ulei e motorina pt ca nu se amesteca in apa (am turnat apa sa dezghet parbrizu si maneru la usa)....vai de mine si de masina mea:(( nu pot sa cred ce de kkt poate sa fie in situatiile astea.bine ca nu e mai rau ca trecuram pe langa un bmw proptit rau intr-un stalp.

rugamintea mea e sa imi spuneti si mie cine e mecanic bun sau cine se pricepe bine la ford diesel si daca puteti sa imi dati pm cu ceva date de contact.vreau sa aflu macar pareri si sfaturi.sper sincer sa nu fie pompa.e cam imposibil cazu,cred ca parcursei vreo 40 50 de km cu acu la motorina la zero 0,gol....nu cred ca mai mergi 50 de km chiar cu consum mare fiind viteza mica....mergeam io cam cu 40 50 km/h pe centura orasului si simteam ca nu trage.am avut probleme cu dacia cu pompa cand nu tragea da asta tragea cand o acceleram mai mult doar ca simteam ca nu trag toti caii...cand sa ies de pe centura,la aprox 100/150 m se opreste motoru in mers,dau a2a si...canci...:(( va rog sa ma ajutati cu sfaturi si experiente asemanatoare.e cam ciudat ce e la mine,v-am spus,am si motive sa cred ca mi s-a scurs jumate de rezervor dar pe de alta parte viteza cu care s-au scurs macar 7/8 l acum seara cand de la sfert la zero a durat 1 minut....nici daca versi din sticla nu curge asa repede si daca e sa fie un furtun bulangiu si mai incet ar fi curs.dealtfel cum spuneam am facut prea multi km...nu stiu... breavetoy,era un baiat florin dan din cluj parca,nu l-am vazut pana acum prin posturi pe aici,nu pe forumu asta era?tot despre mondeo era vb,baiatu e meserias din cate am vazut.
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde fgbogdan » 21 Dec 2007, 11:50

nu stiu daca am inteles bine dar ai facut "pana prostului" ?

daca ai lasat-o fara motorina va trebui sa dai un pic la cheie pana sa plece.

nu te impacienta. daca stii sigur ca nu mai aveai motorina da la cheie in reprize scurte ca sa nu incingi elctromotorul ... si o sa plece ... candva.
Arguing on the internet is like winning the special olympics. Even if you win, you're still retarded
Avatar utilizator
fgbogdan
Member
 
Mesaje: 399
Membru din: 26 Iun 2006, 18:50
Localitate: Timisoara
Maşina: Capri 2.8 V6

Mesajde bravetoy » 21 Dec 2007, 13:56

sa nu fie vorba de pompa de joasa presiune, de sub masina, langa roata din dreapta spate... vezi ca au mai existat asemenea probleme si la altii. sau vreun racord din zona ei, pune-o pe o rampa si vezi ce e pe dedesubt. bafta!
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Mesajde sorinaccio101 » 21 Dec 2007, 14:22

$1 scrie:$2u stiu daca am inteles bine dar ai facut "pana prostului" ?

daca ai lasat-o fara motorina va trebui sa dai un pic la cheie pana sa plece.

nu te impacienta. daca stii sigur ca nu mai aveai motorina da la cheie in reprize scurte ca sa nu incingi elctromotorul ... si o sa plece ... candva.


nu ma,de asta ma si oftic,am bagat de 600 de mii motorina pe 19, adica alaltaieri(am toate bonurile), si cum spuneam si in post prea repede s-a dus acu la sfert si dupa aia la zero.uita-te la postul meu de joi 20 dec ora 6:37 am(asa cum arata site-u) in care cu precizie de profet am prezis ce mi se va intampla...
nu are cum sa fi ramas fara motorina decat daca s-a rupt vreun furtun,dar si asa nu avea cum sa se scurga jumate de rezervor si cum mai puteam io sa fac 50 de km cu rezervoru gol?acu nu mai urca deloc atunci cand am plecat de acasa pe la 11 fara ceva,iar la 12 si 20 aprox s-a oprit in mers,norocu meu a fost ca nu am apucat sa intru in curba ca altfel nush ce faceam fara frana si fara volan(abia am oprit,frana se intarise si aveam impresia ca nu tine deloc).
azi dim a vb taicameo cu mecanicu la care am facut schimburile de consumabile si i-a zis ca e posibil sa fie un furtun ceva fisurat.in cazu asta,cand se incalzeste un pic vremea, cica tre sa curete (sau nush cum ii zise) pompa de motorina.sper sa nu fie grav.va tin la curent.
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde sorinaccio101 » 12 Ian 2008, 05:05

LA MULTI ANI!
in sfarsit reusesc sa dau un post.nush ce se intampla ca de ex la evenimente n-am reusit sa postez deloc,mi se inchide pagina...

una s-a rezolvat,alta la rand!

problema din posturile anterioare s-a rezolvat intre craciun si revelion. pe scurt:
siguranta de la filtru de motorina a sarit sau nu a fost bine pusa si mi-a aruncat aproape jumate de rezervor de motorina,pompa nu a mai avut ce trage asa ca s-a oprit motoru si n-a mai pornit.
mecanicu a fixat siguranta de la filtru si mi-a spus sa dau la automat.dupa enspemii de incercari si dupa ce a adus masina lui sa imi dea curent la baterie a pornit...multumesc lui Dumnezeu.

acum insa iar am patit-o,si acum ma cred ca ce am avut atunci a fost floare la ureche.sper sa nu trebuiasca sa dau cu $ ca incepe sa ma enerveze masina...

va rog,care stiti sigur, sa-mi spuneti ce o avea si ce sa ii fac. problema e naspa rau.nu mai porneste motoru,nici nu invarte electromotoru:(.
azi pe la 9 si ceva seara dau sa pornesc si in loc sa porneasca incepe martoru de la ABS sa palpaie sau sa ramana aprins si se aude un zgomot foarte enervant si ingrijorator.nush cum sa il descriu,e exact ca zgomotu pe care il face electromotoru la dacie cand nu invarte motoru...sper sa se rezolve ieftin daca e electromotoru,nu de alta da nimanui nu-i place sa bage bani in masina doar ca sa o faca sa mearga.dupa zgomot eu cred ca e electromotoru.ar putea fi altceva care sa impiedice electromotoru sa invarta?trebuie spus si ca temperatura de afara era de - 8 grade,conform afisajului din bord.ce nu imi explic eu e din ce cauza s-a stricat electromotoru(daca e el) asa din senin?cand am plecat de acasa a pornit la prima cheie chiar daca nu imediat.
astept pareri si sfaturi.
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde Tiry213 » 12 Ian 2008, 12:48

Bateriea e buna? Eu am patit-o din cauza bateriei.
Imagine
Tiry213
1nsane Member
 
Mesaje: 2316
Membru din: 31 Iul 2007, 14:12

Mesajde sorinaccio101 » 12 Ian 2008, 17:53

nu stiu sigur daca e buna,farurile merg,totu merge in bord,ventilatia,radio...daca e bateria slaba nu trebuie sa ramana aprins martoru ala in bord?
pe mine ma ingrijoreaza electromotoru,mi-e sa nu fie ceva mai grav.si de fapt asta m-ar interesa de la cei care au patit ceva la el,ce se poate intampla?oricum e ciudat,in afara de temperatura scazuta nu am alta explicatie...dar daca e bateria slaba e normal sa nu invarta deloc electromotoru?
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde bravetoy » 13 Ian 2008, 02:58

vezi ca in portbagaj la roata de rezerva ai cheia de roti. scoate-o si f*te-i una dup ceafa mecanicului ala. daca nu a aerisit instalatia de combustibil dupa chestia cu siguranta sau macar sa umple filtrul ala cu motorina inainte de a pune totul la loc e normal ca n-a pornit si a trebuit sa freci electromotorul care poate a decedat intre timp. siguranta aia sare de prost ce e pusa de mecanic.
poate ai bafta si e doar bateria (90%). iti recomand sa ii pui o baterie buna, bine incarcata, de la alta masina si sa mai incerci o pornire. cu cabluri uneori nu porneste, am patit-o eu in vara. depinde de cat de dusa e bateria ta si de capacitatea bateriei celeilalte masini, ca si de cabluri in sine - azi l-am pornit pe unul cu cablurile mele dupa ce se chinuise o jumatate de ora cu alea din comert, prea mici in sectiune. cel mai bine e s-o inlocuiesti pentru proba.
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Mesajde sorinaccio101 » 13 Ian 2008, 03:52

$1 scrie:$2ezi ca in portbagaj la roata de rezerva ai cheia de roti. scoate-o si f*te-i una dup ceafa mecanicului ala. daca nu a aerisit instalatia de combustibil dupa chestia cu siguranta sau macar sa umple filtrul ala cu motorina inainte de a pune totul la loc e normal ca n-a pornit si a trebuit sa freci electromotorul care poate a decedat intre timp. siguranta aia sare de prost ce e pusa de mecanic.
poate ai bafta si e doar bateria (90%). iti recomand sa ii pui o baterie buna, bine incarcata, de la alta masina si sa mai incerci o pornire. cu cabluri uneori nu porneste, am patit-o eu in vara. depinde de cat de dusa e bateria ta si de capacitatea bateriei celeilalte masini, ca si de cabluri in sine - azi l-am pornit pe unul cu cablurile mele dupa ce se chinuise o jumatate de ora cu alea din comert, prea mici in sectiune. cel mai bine e s-o inlocuiesti pentru proba.


:)) lasa omu in pace ca si-a facut treaba,a aerisit acolo nush exact ce a facut da am stat mai mult de o jumate de ora pana a pornit.omu am vazut ca are numa passaturi si audiuri la poarta(clienti).
aia s-a rezolvat inainte de anu nou.asta e alta problema...nu invarte deloc electromotoru.e normal sa nu invarta in cazu in care e bateria prea slaba? si daca totusi e electromotoru bulit,asta inseamna lots of $ ?
mie mi-e ciuda pt ca, dupa cum spuneam si in posturile anterioare,s-a intamplat dintr-o data,fara sa dea semne de oboseala...acuma cred ca trebe sa caut un electrician auto sensei in ford :( sper sa se repare repede si eftineanu ca si asa am avut o gramada de "norocuri" in ultima luna(perioada de facturare).daca stie careva vreun electrician auto inegalabil prin craiova este rugat sa completeze acilea datele de contact.multumim.
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova

Mesajde bravetoy » 13 Ian 2008, 14:23

pune bre alta baterie buna pe ea si fa proba. asa ma patit eu asta-vara, bateria mea din 2001 cu care porneam fara probleme m-a lasat subit, de lene am incercat sa o pornesc legand alta baterie cu cabluri la a mea, n-a mers, cu un tico (!!!) si cabluri - n-a mers. la fel, se aprindeau becurile din bord, ceasurile se duceau la max si apoi la min, belea mare. am fost si am cumparat o baterie noua si a pornit din prima. nu cred ca ai electromotorul bulit.
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

Re: cateva probleme la fordu meu

Mesajde sorinaccio101 » 17 Feb 2008, 15:58

people,am uitat sa raportez.
problema e rezolvata de cateva saptamani.era bendixu.
am cumparat alt electromotor pt ca nu gaseam sa cumpar separat rotitele alea 2 din benix si nu stiam care e defecta.puteam cumpara doar una dintre ele.am mai gasit la un magazin de piese auto din craiova ambele rotite dar am zis ca mai bine cumpar altu si il vand pe asta.


acuma,daca stie careva sa-mi spuna si mie cum verific un bec de pozitie ca sa stiu daca tre sa cumpar altu nou sau trebe mangaiat asta...va rog sa-mi spuneti.pozitia dreapta fatza nu mai deschide ochiu.m-am gandit ca poate nu sunt bune contactele dar am vazut ca e decat o mufa si cum celelalte becuri merg bine nush ce sa zic de pozitie.
si ca tot vorbim de becuri,la marsarier la fel,nu se mai aprind.n-am apucat sa o duc la un baiat care se pricepe(tot proprietar de mondeo) la sigurante si ma gandeam ca poate imi dati sfaturi sa o verific io mai rapid si eventual sa remediez problema.thanx
Veti recunoaste un OM DE EXCEPTIE dupa un singur indiciu :"TOTI IMBECILII SE UNESC IMPOTRIVA LUI"

VERITAS ODIUM PARIT

Insulta e declaratia infrangerii
Avatar utilizator
sorinaccio101
Ford Freak
 
Mesaje: 110
Membru din: 08 Dec 2007, 00:55
Localitate: Craiova


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login