Help/Troubleshooting

probleme cu turatia motorului

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

probleme cu turatia motorului

Mesajde nistor iulian » 04 Mai 2009, 20:50

am un ford escort 1,8 l 16v din 1996 si am o problema la care sper sa primesc macar un raspuns sau o sugestie ! de la o vreme motorul a inceput sa se tureze la schimbarea treptelor de viteza! ij momentul in care calc ambreiajul ptr a schimba viteza ,crescator sau descresca tor, motorul se tureaza pana aproape de 4000 d ture! am ajuns in situatia ca atunci cand opresc la semafor de exemplu masina sta p loc iar motorul baga de nebun la 3500 d ture!de curan a inceput sa nu mai stea nici la relanti !nu stiu ce sa ii fac, nu am nici un mecanic bun la care sa apelez! sper sa primesc macar un raspuns de la cineva care poate cunoaste despre ce este vorba si de aici sa am un punct de plecare! va multumesc anticipat!
nistor iulian
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 23 Dec 2008, 17:16
Maşina: ford escort ghia 1996 1800cmc 115 cp
VIN: WFOAXXGCAATG45543

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde pcozma » 19 Mai 2009, 14:30

Am si eu aceeasi problema
Ai reusit sa-i dai de capat
Merci pe pcozma@yahoo.com
pcozma
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 25 Iun 2007, 14:19

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde sorin matei » 23 Mai 2009, 18:50

sigur este vb de iac gasesti pe galeria de admisie un senzor ca un motoras fixat in 2 suruburi cu cap hexagonal de 10 si o mufa in spate are rolul de a controla aerul la relanti pozitionat undeva pe langa corp clapeta
sorin matei
Incepator
 
Mesaje: 39
Membru din: 08 Mai 2009, 13:40
Maşina: ford mondeo
VIN: wf05xxgbb8r234651

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gabrielu » 24 Iun 2009, 16:21

$1 scrie:$2m un ford escort 1,8 l 16v din 1996 si am o problema la care sper sa primesc macar un raspuns sau o sugestie ! de la o vreme motorul a inceput sa se tureze la schimbarea treptelor de viteza! ij momentul in care calc ambreiajul ptr a schimba viteza ,crescator sau descresca tor, motorul se tureaza pana aproape de 4000 d ture! am ajuns in situatia ca atunci cand opresc la semafor de exemplu masina sta p loc iar motorul baga de nebun la 3500 d ture!de curan a inceput sa nu mai stea nici la relanti !nu stiu ce sa ii fac, nu am nici un mecanic bun la care sa apelez! sper sa primesc macar un raspuns de la cineva care poate cunoaste despre ce este vorba si de aici sa am un punct de plecare! va multumesc anticipat!
gabrielu
Incepator
 
Mesaje: 1
Membru din: 09 Dec 2008, 09:37
Maşina: ford fiesta, 1996, 1200, 55 kw, ac, geamuri electrice, airbag

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde cristian2007 » 03 Iul 2009, 19:16

da si eu am patit , are dreptate sorin , trebuie demontat curata cu benzina lasast la uscat si se rezolva.
cristian2007
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 03 Iun 2007, 19:36

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde teodoru » 05 Aug 2009, 17:50

Buna, pentru cine vrea, am un un ELMSCAN 5 de vanzare. E pentru masini OBD 2, citeste coduri de eroare DTC si reseteaza MIL. Are toate accesoriile si cablurile (OBD2 si SERIAL). Se poate conecta laa un laptop cu conector serial sau la USB cu adaptor. Pretul e 430 RON plus eventual transport.
FORD = Fix Or Repair Daily
teodoru
Incepator
 
Mesaje: 60
Membru din: 12 Iul 2009, 18:33
Localitate: Tg.MURES
Maşina: FORD MONDEO 2001 DURATEC 1,8 16V 85KW COMBI
VIN: WF0WXXGBBW1B81452

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde NORBERTYNO » 20 Noi 2009, 13:02

De curand,adica de vreo 2 zile am aceeasi problema si eu :(( ...niciodata nu mi-a facut asa :( cand er motorul rece nu se tureaza singura dar dupa ceva timp de exemplu dak merg iar apoi o scot din viteza si o las pe liber se tureaza grav 4000-5000 ture si nu scade decat in momentul in care ma opresc dar si atunci foarte greu si nu la 800-900 turatii ci peste 1000...i-ati dat de cap careva?citisem pe un site ca acel IAC nu se poate curata pentru ca se strica ci trebuie schimbat obligat :( ...astept un raspun cu o rezolvare daca ati reusit ceva.merci si daca se poate o poza cu acel IAC si unde este pozitionat mai exact...se poate umbla la el pe deasupra motorului sau trebuie pe rampa?
Cand vine vorba de tuning gusturile nu se discuta...
It's much better to be UNKNOWN !!!
Avatar utilizator
NORBERTYNO
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 03 Feb 2009, 23:46
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Ford Mondeo Mk2 1998 2.0i 16V FULL OPTION B 50 NFS

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde Poison » 24 Noi 2009, 09:50

Subscriu, aceeasi problema la 1,6 16V Zetec '98, si tot nu-i dau de cap, noroc ca nu se intimpla mereu (deocamdata). Nu sint afon, prefer sa pun eu mina, numai sa stiu unde, deoarece domnii de pe la service... incep sa-si dea cu parerea, demonteaza aia, ba ailalta - dar pe bani, si la final problema ramine cum a fost.
Deci, va rog, daca i-a dat cineva de cap, ajutati-ne!
Poison
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 12 Oct 2009, 13:41
Maşina: Ford escort '92, Ford escort '98

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde NORBERTYNO » 24 Noi 2009, 14:20

deci...la mine a disparut problema...nu stiu daca a avut vreun efect faptul ca am curatat cu UN SPRAY SPECIAL DE CURATAT CARBURATOARE(NU CU BENZINA SAU DECARBUSOL,TREBUIE CEVA CU PRESIUNE SI NU AI VOIE SA BAGI NIMIC ACOLO SAU SA STERGI CU CEVA CARE ZGARIE) clapeta de acceleratie care era plina de mizerie si nu se mai inchidea etans iar acum iti faci freza in ea :P am curatat si senzorul de la clapeta de acceleratie si cel de TURATIE MANAGMENT MOTOR si IAC-UL,toate cu acelasi spray,le-am demontat si le-am curatat,le-am lasat sa se usuce bine apoi le-am montat la loc.Toate sunt sub galeria de admisie.Sa nu va speriati daca dupa ce le curatati pe toate si le montati la loc iar apoi porniti masina nu o sa porneasca din prima cheie,este normal pt ca toata mizeria se duce in jos pe galerie si lichidul dela spray la fel..deci incercati de mai multe ori si o sa porneasca,v-a scoate un fum si un miros pt ca se ard toate mizeriile dar isi va reveni...eu am tinut-o putin turata in 2.000 rpm si km in 3-4 min si-a revenit ...acum sta la relantiu si nu se mai tureaza de nebuna cand schimb vitezele sau cand sunt in mers si o las pe liber sa curga...incercati si voi ...daca nu merge atunci inseamna ca sunt 3 posibilitati:
1.IAC-UL(INTERCOOLER ADMISION CONTROL)-600 RON
2.SENZORUL DE LA CLAPETA DE ACCELERATIE-300~600 RON
3.SENZOR TURATIE MANAGEMENT MOTOR-160 RON am gasit
Daca nu merge dupa ce le-ati curatat,va sfatuiesc sa mergeti la un service si sa puneti un tester pe ea si sa verificati cati BARI aveti presiune in pompa de benzina si verificati debitmetrul de aer (unul nou e in jur de 300 ron).
Fişiere ataşate
BLACKTOP.jpg
cutia neagra e cea de deasupra motorului ,cu racordul care intra in filtrul de aer
Cand vine vorba de tuning gusturile nu se discuta...
It's much better to be UNKNOWN !!!
Avatar utilizator
NORBERTYNO
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 03 Feb 2009, 23:46
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Ford Mondeo Mk2 1998 2.0i 16V FULL OPTION B 50 NFS

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde Poison » 27 Noi 2009, 08:58

Am notat, maine ma pun pe treaba (ar fi beton daca as gasi si sprayul de care spui). Anyway, multam!
Poison
Incepator
 
Mesaje: 6
Membru din: 12 Oct 2009, 13:41
Maşina: Ford escort '92, Ford escort '98

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde NORBERTYNO » 27 Noi 2009, 13:45

cu placere si sper s-o rezolvi ...am uitat sa spun ca am curatat cu acelasi spray si DEBITMETRUL DE AER care este situat inainte de filtrul de aer .de cand l-am curatat parca merge mai bine si trage altfel masina...de atunci nu mi-a mai facut probleme si sper sa nu mai faca :) .bafta!
Cand vine vorba de tuning gusturile nu se discuta...
It's much better to be UNKNOWN !!!
Avatar utilizator
NORBERTYNO
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 03 Feb 2009, 23:46
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Ford Mondeo Mk2 1998 2.0i 16V FULL OPTION B 50 NFS

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde marius09 » 30 Dec 2009, 16:55

sper sa fie de folos raspunsul meu,am patit la fel .Daca ma apropiam de un semafor,din momentul in care scoteam din viteza si pana "statea roata" crestea mult turatia 3-4000.Dupa un timp nu mai statea nici la relanti,cineva mi-a spus ca ar putea fi debitmetrul de aer (daca scoteam mufa debitmetrului relantiul isi revenea) dar l-am schimbat degeaba.Pe galeria de admisie sub clapeta de acceleratie sunt conectate niste furtune de vacuum .In cazul meu (2.0 l) sunt si doua stuturi nefolosite care au niste capacele de plastic.Eu le-am gasit topite si crapate si trageau aer fals, se si auzea.Dupa obturarea acelor stuturi relantiul e stabil. Bafta!
marius09
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 30 Dec 2009, 16:07
Localitate: Ploiesti
Maşina: focus 1 '99 benzinar 2.0l /131 ghia

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde NORBERTYNO » 03 Ian 2010, 13:47

la mine s-a rezolvat problema cu turatie ..cel putin pt moment..acum de ex in momentul in care ajung la semafor si stau pe loc scade turometrul pana aproape de 500rpm 1-2 sec,mai ca vrea sa se opreasca motorul,dar nu se opreste,apoi isi revine si se ridica la 800-900 rpm...aveti idee de ce?despre debitmetrul de aer vreau sa spun ca am schimbat 2 si nici un efect ...daca scot mufa mare de la debitmetrul de aer nu se simte nci o schimbare de turatie sau altceva..se comporta la fel ca si cu mufa pusa..e normal?debitmetrul este nou.
Cand vine vorba de tuning gusturile nu se discuta...
It's much better to be UNKNOWN !!!
Avatar utilizator
NORBERTYNO
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 03 Feb 2009, 23:46
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Ford Mondeo Mk2 1998 2.0i 16V FULL OPTION B 50 NFS

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde Mezin Daniel » 03 Ian 2010, 14:23

Aceiasi problema o am si eu de ceva vreme si ma cam enerveaza :D
Mezin Daniel
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 03 Ian 2010, 03:26
Localitate: RESITA
Maşina: FORD FOCUS COMBI 1.6 2001
VIN: WFONXXGCKNYE35021

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde m_sorescu » 18 Ian 2010, 14:56

Salut,
Si eu am o problema similara Focus I, 1,6 16V Zetec, 145.000 km.

La relanti cu motorul cald, imi scade sub 800 rpm, parca ar da sa moara. Apoi isi revine (ajutat de computer cred) apoi iar cade turatia, si tot asa, turometrul danseaza. Masina vibreaza, si se si aude urat la relanti.
Apoi in plus, la turatii peste 3000 rpm imi pare ca merge inecata si parca nu are puterea maxima.Masina o am din noiembrei si nu facea asa de la inceput (am adus-o eu din Franta) si nici nu prea cunosc modelele de Ford, am mai avut doar Skode si Renault pana acum.
Am schimbat filtru aer, filtru benz, bujii, curatat injectoare, si tot asa face, doar ca parca mai finut, dar oricum deranjant.
Mersi!
Viata pe Pamant e scumpa, dar include o plimbare gratuita in jurul Soarelui anual!
Avatar utilizator
m_sorescu
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 16 Noi 2009, 16:42
Localitate: Deva
Maşina: Ford Focus 1,6 16V , 100 HP 1998, Ghia
VIN: WFOAXXGCDAWB65406

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde m_sorescu » 18 Ian 2010, 15:05

Am uitat sa mentionez ca am schimbat si distributia prilej cu care mecanicul mi-a demontat bujiile (de control) si mi-a zis ca sunt usor afumate la cil.1 si 4 de aceea am curatat injectoarele.
Voi merge si la tester. Zicea repr de zona de la clubford ca vreau s-o fac" Porsche".

Vreau sa mearga in parametrii ei si deja nu o mai pot auzi!!!
Please help!
Viata pe Pamant e scumpa, dar include o plimbare gratuita in jurul Soarelui anual!
Avatar utilizator
m_sorescu
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 16 Noi 2009, 16:42
Localitate: Deva
Maşina: Ford Focus 1,6 16V , 100 HP 1998, Ghia
VIN: WFOAXXGCDAWB65406

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde NORBERTYNO » 30 Ian 2010, 14:51

incearca sa cureti senzorii de relantiu,senzorii de la clapeta de acceleratie,curata si clapeta de acceleratie si debitmetrul de aer care are un senzor inauntru...curata-le cu un spray special pt curatat carburatoare NU CU ALTCEVA CA LE STRICI!Eu asa am facut si acum e ok...si mie imi scade turatia putin sub 900rpm,in mom in care o scot din viteza si ma opresc la semafor dar scade putin si isi revine,asta se intampla de la frig...am realizat pt ca inainte sa dea ninsoarea nu facea asa :( oricum incearca si vezi cum face dupa ce le cureti ...la clapeta de acceleratie oricum vei obesrva foarte multa mizerie,praf imbibat su vapori,etc lucru care nu permite inchiderea in totalitate a clapetei...bafta
Cand vine vorba de tuning gusturile nu se discuta...
It's much better to be UNKNOWN !!!
Avatar utilizator
NORBERTYNO
Incepator
 
Mesaje: 87
Membru din: 03 Feb 2009, 23:46
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Ford Mondeo Mk2 1998 2.0i 16V FULL OPTION B 50 NFS

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde m_sorescu » 31 Ian 2010, 21:30

YUPPY!
Am rezolvat-o!
Am avut de fapt valva IAC cu probleme - mi-a curatat-o Nea' Cornel cu spray de carburator, iar trepidatiile in sarcina imi erau date de bobina de inductie - nesimtita! Am avut-o arsa - pe cilindrul 4 nu mai dadea scanteie.
Fratilor - testerul e sfant -zice tot!
Si gata! = 300 lei si am o pace mirifica!
Ceea ce va doresc si voua!
Viata pe Pamant e scumpa, dar include o plimbare gratuita in jurul Soarelui anual!
Avatar utilizator
m_sorescu
Incepator
 
Mesaje: 8
Membru din: 16 Noi 2009, 16:42
Localitate: Deva
Maşina: Ford Focus 1,6 16V , 100 HP 1998, Ghia
VIN: WFOAXXGCDAWB65406

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde legion » 01 Mar 2010, 12:48

Am un Focus 1,8 TDI si de ceva vreme, la anumite intervale neregulate de timp, turatia motoruluiramine undeva la 1000 - 1200 turatii in momentul cind scot din viteza si sint la ralanti. Se intimpla ca dupa citeva momente, turatia sa revina la normal, iar mai nou, vad ca daca fortez pedala de acceleratie in sus, turatia revine la normal.
Pina acum testerul a dat trei coduri de eroare diferite! Aveti idee ce ar putea fi?
legion
Incepator
 
Mesaje: 5
Membru din: 01 Mar 2010, 12:34
Maşina: ford

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 03 Mar 2010, 15:02

Va salut! De curand am fost la diagnoza cu masina sa vad cam in ce stadiu se mai afla. Mi-ai zis mecanicul Ford ca am 2 fise care intrerup curentul, bobina de inductie fisurata si de schimbat galeria de admisie ca bat clapetele din ea. Partea cu tacanitul la admisie auzeam si eu la relanti, dar nu stiam exact ce e. Faza e ca odata la cateva porniri invartea mai mult pana pornea, de aici am mers sa fac diagnoza sa vad ce ar putea fi. Masina in rest nu facea nici un fel de probleme, relanti sau accelerari, totul bun! Ieri am dat jos clapeta de acceleratie sa o curat. Mizerie multa in corp pe partea cu galeria, ca mi-a luat vro 2 ore sa o curat.Toata treaba am facut-o cu bateria deconectata. Am curatat-o am pus-o la loc conectat toate la loc, si de jur imprejurul clapetei daca te uiti in lumina se vede cum trece lumina printre clapeta si corp, nu mai inchide perfect etans clapeta, iar acuma masina face cam asa: cand accelerez pe liber, masina pe loc, si o las sa coboare in ture, de la 1100 coboara brusc la 900 rpm, iar in mers dupa ce scot din viteza si las pe liber sta cam 10 sec la 1100 ture apoi coboara la 900. Acuma s-a mai intamplat o chestie, mi-a cazut din mana corpul clapetei pe asfalt si a cazut pe partea cu senzorul acela de pe corpul ei, cel din poza cu sageata rosie. Am desfacut si acel senzor sa verific si nu parea nimic suspect, de fapt nu avea nimic la vedere decat o fanta unde intra axul pe care e prinsa clapeta. Initial am crezut ca e cablul de acceleratie ca ar tine pe undeva, l-am uns, am tras cu mana de el dar nu pare sa tine undeva. Iar cand accelerez de la arc la clapeta, se aude ceva ca un bolborosit in cutia de la filtru aer. Care a mai patit ceva asemanator , va rog un sfat ceva!
Fişiere ataşate
DSCN0065_resize.JPG
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde drcatalin70 » 03 Mar 2010, 20:41

Salut. La fel am patit si eu dupa ce am curatat clapeta de acceleratie. Dupa ce acceleram mai raminea citeva secunde turata dupa care revenea la relanti. Foarte enervant. Problema este sigur de la clapeta. ( trage aer mai mult decit trebuie pe linga ea). Eu am rezolvat asa:
Am slabit cele doua suruburi de prindere a clapetei de ax pina cind clapeta se misca liber.
Am desfacut surubul care regleaza cit sta deschisa clapeta la relanti pina cind nu a mai atins pirgia de comanda ( se umbla cu un imbus mic ,nu mai stiu decit )
In acel moment se inchide clapeta putin fortat, eventual se inchide -deschide de mai multe ori ca sa se centreze singura in locasul ei ( ca sa optureze cit mai bine intrarea aerului), dupa care se string cele 2 suruburi ale clapetei la loc.
Se regleaza surubul pt relanti pina cind levierul de comanda al clapetei atinge capul surubului fara sa creasca turatia motorului.( clapeta trebuie sa se roteasca fara sa agate mai ales cind incepi sa accelerezi). Deci atunci cind clapeta este inchisa complet stringi acel surubel pina atinge si apasa f. f. foarte putin pe levierul de comanda iar cind accelerezi clapeta pleaca fara sa agate la inceputul cursei.
Aceste operatii poti sa le faci fara sa demontezi corpul clapetei si eventual cu motorul pornit pt a sesiza imediat pozitia corecta a clapetei.
SPOR LA MUNCA !
Avatar utilizator
drcatalin70
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 27 Feb 2009, 15:01
Localitate: iasi
Maşina: FORD MONDEO 2003 1.8 BENZINA 125CP
VIN: WFO4XXGBB42A18251

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 03 Mar 2010, 23:14

o sa incerc si asa...mersi pt raspuns, o sa postez dupa ce incerc si varianta asta! care e surubu pentru relanti? te referi la cele 2 de la potentiometru acela de pe corpul clapetei?
Fişiere ataşate
DSCN0065_resize.JPG
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde drcatalin70 » 04 Mar 2010, 11:22

Deci desfaci surubelul de relanti ( rosu) pina nu mai atinge levierul de comanda dupa care slabesti cele 2 suruburi ( verde) care tin clapeta pt ca ea sa se centreze .
Succes !
Fişiere ataşate
clapeta 3.gif
Avatar utilizator
drcatalin70
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 27 Feb 2009, 15:01
Localitate: iasi
Maşina: FORD MONDEO 2003 1.8 BENZINA 125CP
VIN: WFO4XXGBB42A18251

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde drcatalin70 » 04 Mar 2010, 11:35

PS. Clapetele de accelerarie din galerie se pot schimba ( cele care tacane). Nu trebuie schimbata galeria. Eu le-am schimbat la mine.
Clapetele costa cam 120 ron. Manopera nu stiu ca eu le-am schimbat singur.
E bine cind schimbati clapetele sa schimbati si garniturile de etansare dintre galerie si chiulasa pt a nu avea surprize sa traga aer fals pe acolo
Avatar utilizator
drcatalin70
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 27 Feb 2009, 15:01
Localitate: iasi
Maşina: FORD MONDEO 2003 1.8 BENZINA 125CP
VIN: WFO4XXGBB42A18251

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 04 Mar 2010, 19:45

o sa incerc , dar din cate am vazut prima oara acel surub nu are nimic in cap, gen hexagon, sau torx sau altceva, o avea vreun capac ceva...o sa ma uit......se poate regla cu masina pornita?
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:21

clapeta nu e descentrata, in jurul ei pe toata circumferinta se vede cum intra lumina, nu e oportiune mai departata sau mai apropiata, deci nu vad cum as putea sa o mai centrez, practic nu am umblat la suruburi sa o descentrez , decat am curatat-o. daca umblu la surubul ala, nu o sa am probleme cu relantiul apoi?
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde drcatalin70 » 04 Mar 2010, 20:24

are ceva din plastic cred...cu ceva ascutit se curata si o sa vezi ca are cap de imbus. Poti sa umbli cu motorul pornit fara nici o problema..
Avatar utilizator
drcatalin70
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 27 Feb 2009, 15:01
Localitate: iasi
Maşina: FORD MONDEO 2003 1.8 BENZINA 125CP
VIN: WFO4XXGBB42A18251

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:27

pai si cum e treaba cu relantiul daca desfac surubul ala? nu o sa scada prea rau?
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde drcatalin70 » 04 Mar 2010, 20:35

Clapeta ta are uzura si o mare parte din etansare o facea cu mizeria depusa pe margine , aceasta din urma compensa din uzura.Cind ai curatat-o s-a dus etansarea care o facea mizeria si acum trece mai mult aer pe linga clapeta ea fiind uzata. Din acest motiv e nevoie de o noua pozitie care o gasesti prin incercare. Oricum intr-o zi o sa trebuiasca sa schimbi aceea clapeta cu tot cu corpul in care se afla. Mai exista posibilitatea sa traga aer pe la etansarea dintre corpul clapetei si restul galeriei de admisie .( are acolo o garnitura din cauciuc care sper ca n-ai stricat-o cind ai dat corpul clapetei jos)
Avatar utilizator
drcatalin70
Incepator
 
Mesaje: 76
Membru din: 27 Feb 2009, 15:01
Localitate: iasi
Maşina: FORD MONDEO 2003 1.8 BENZINA 125CP
VIN: WFO4XXGBB42A18251

Re: probleme cu turatia motorului

Mesajde gogoasa3 » 04 Mar 2010, 20:42

nu...garnitura e buna...am dat-o usor jos...si nu prezenta urme de ciupire sau altceva...o sa incerc si cum ai zis tu, daca face la fel, o sa caut un corp nou , ca tot vreau sa schimb si cele 4 clapete din galerie.mersi mult pentru sprinjin, daca mai intampin ceva probleme ...o sa mai apelez la tine...
gogoasa3
Gold Member
 
Mesaje: 540
Membru din: 20 Mai 2009, 22:55
Maşina: Ford Mondeo benzina

Următorul

Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login