de octa » 07 Aug 2007, 20:01
cred ca trebuie sa definesti mai bine ce inseamna 'joc'... ziceai ca rotile si volanul nu se misca unele fara altul sau invers. de aici imi dau seama ca NU ai joc. poate gresesc - nu sunt expert... te referi oare la un anumit fel de comporament al masinii in anumite situatii? cum ar fi: masina o ia pe alta traiectorie decat cea pe care i-o 'dictezi' tu?
ti-am mai spus: parerea mea e ca nu ai probleme cu masina daca se smuceste volanul pe la denivelari mai mari... cred ca e normal... in schimb, daca pe drum neted (fara gropi si fara santuri longitudinale), fara vant lateral, masina nu te asculta (in linie dreapta trage ba la stanga ba la dreapta sau in curbe se comporta diferit la virajul la stanga fata de cel la dreapta), atunci ai o problema de aliniament - trebuie sa reglezi unghiurile rotilor, atat pe verticala cat si pe orizontala si in corelatie roata fata de roata. asta se cheama reglat directie. lucrarea se poate face in aproape orice servivce mai dotat: se pune masina pe un stand, se ataseaza pe roti niste lampi cu laser sau infrarosu si pe niste panouri sau aparate optice asezate in fata masinii apar valorile. se regleaza usor, manevrand piulitele de pe capetele de bara de la directie. costa intre 50 si 100 lei.
totusi, daca vrei sa scapi de problema, iti sugerez sa apelezi la un mecanic ce are la dispozitie un elevator, sa verifice incheieturile rotilor. vezi insa sa nu te fraiereasca... astia mai fac si mishmashuri cum ar fi iti inlocuiesc piese ce nu trebuie inlocuite (pe banii tai - normal!). de aceea iti ziceam mai sus ca ar fi bine sa ai incredere in om, si sa iti explice la ce e buna piesa, cum se comporta stricata si cum ar trebui sa se comporte in 'testul' pe care il face sub elevator (jocurile se verifica cu levierul)...
succes si drumuri netede!
ford focus turnier ghia 1,6 16v duratec ti-vct 2005 GPLford focus turnier ghia exclusive 1,8 16v zetec 2002 GPLawo simson 425s super custom - 'lucille' - 1961
yamaha virago xv535 custom low rider - 1993
>>>
REGULAMENT FORUM