Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
11 Dec 2007, 23:08
nu mai stiu ce sa mai ma fac,ma ia disperarea:)dupa ce ca am schimbat tot kitul de ambreaj (placa +disc+rulment+pompa) +ulei cutie original ford ,tot nu intra cum trebuie in viteza,sau ma rog,cum ma astept sa mearga dupa ce am bagat atatia $$:)faza e ca uneori(o apuca rar dar enevant totusi),in timp ce stau pe loc cu motorul pornit nu vrea sa intre in nici o viteza,pana fortez mai tare schimbatorul(sper sa nu raman cu el in mana:));majoritatea timpului merge fain ,mai ales in timpul mersului treptele pot sa le schimb fff usor;
culmea e ca inainte de a face investitia legata de ambreaj totul mergea super,ma rog,inafara de a 2-a,acum toate fac figuri:)
ghici ciuperca ce-i?!

unii mecanici zic schimba cutia,altii ca n-am ce ii face,daca mi-am luat ford...imi vine sa ii strang de gat,kiar nu exista alta modalitate de a rezolva prb?!
va salut:))
12 Dec 2007, 01:00
Sincronul,e simplu.Din cate stiu la problema ta trebuie schimbat si cel de viteza 1 si 2.Vezi sa nu fie si cablul de ambreiaj{daca ai}.Daca nu este reglat cum trebuie binenteles ca agata.
12 Dec 2007, 12:38
Si un reglaj de timonerie eventual.
12 Dec 2007, 13:24
mai intai cum spunea si antemesagerul regleaza timoneria,,,daca nu merge ,,sincronul este bolnavior si te apuci din nou (iar)de investitii,,bafta multa
12 Dec 2007, 17:57
Ia vezi matale si bucsele de la timonerie ca masina vad ca e ceva mai veche si daca au imbatranit ...sa nu se apuce aia la service sa iti schimbe toata timona pentru niste ineluse de cauciuc.Am cumparat eu pentru un escort acum 2 zile ,kitul complet {vreo 30 de q ring si garnituri} 35 ron{ford}.
15 Dec 2007, 14:11
bucsele de la timonerie sunt cele de la intrarea in cutie?!acolo unde actioneaza parghiile(sunt 2)ce vin de la schimbator sau cele de la maneta schimbatorului(ma rog,sub ea)?!kitul de reparatie timonerie contine si ceva instructiuni?!
mersi de sfaturi:))
16 Dec 2007, 22:28
Nici a mea nu intra in marsarier mereu.De multe ori nu pot sa bag in marsarier dacat daca "mestec' putin in celelalte viteze.Sa consider ca inca nu si-a dat drumul cutia?(am 5000 km) Sau trebuie mers la service sa se uite aia la ea?
17 Dec 2007, 17:41
$1 scrie:$2a vezi matale si bucsele de la timonerie ca masina vad ca e ceva mai veche si daca au imbatranit ...sa nu se apuce aia la service sa iti schimbe toata timona pentru niste ineluse de cauciuc.Am cumparat eu pentru un escort acum 2 zile ,kitul complet {vreo 30 de q ring si garnituri} 35 ron{ford}.
Cum arata timona asta?? Eu am desfacut capacul de langa maneta de viteze si am vazut un mecanism acolo din care pornesc 2 tije catre cutie. Mecanismul ala se numeste timona?
19 Dec 2007, 17:07
Timoneria este practic partea ce pleaca de la partea inferioara a levierului schimbatorului si pana la cutie.Bucsele ,in functie de model, sunt variate ca forma si dimensiune.Timona este practic formata din cele 2 tije ,sau 1 bara,care fac legatura intre miscarile schimbatorului si cuplarea vitezelor.Din cauza bucselor duse miscarea nu mai este precisa si nici nu mai exercita forta necesara cuplarii vitezelor.Din pacate kitul nu contine instructiuni dar daac aveti o rampa la indemana e mai mult decat usor de schimbat.Verificarea o faci in felul urmator:un baiat sta sub masina si un altul schimba vitezele ,trecand prin toate 6 sau 7,daca bucsele sunt bune articulatiile trebuie sa lucreze precis,fara sa joace,sau sa aiba miscari evazive.Inclusiv daca se incearca rotirea fortata a schimbatorului se vede daca bucsa principala este defecta.La intrarea in cutie sunt q ringuri care ,daca sunt uzate,se vad cu ochiul liber ca functioneaza defectuos sau prezinta mici scurgeri de ulei,sau joc excesiv la manipularea schimbatorului.
19 Dec 2007, 17:13
Atentie,daca lucrezi la q ring o sa pierzi si lichid din cutie.Am uitat sa te intreb daca atunci cand ai schimbat kitul ambreiaj ai pus ulei de cutie conform specificatiilor,are mare importanta ,desi multi spun ca nu,eu am avut probleme la treaba asta.Am schimbat de 2 ori uleiul in cutie si pana nu am pus original nu a mers cum a vrut sufletul meu.
22 Dec 2007, 01:05
$1 scrie:$2tentie,daca lucrezi la q ring o sa pierzi si lichid din cutie.Am uitat sa te intreb daca atunci cand ai schimbat kitul ambreiaj ai pus ulei de cutie conform specificatiilor,are mare importanta ,desi multi spun ca nu,eu am avut probleme la treaba asta.Am schimbat de 2 ori uleiul in cutie si pana nu am pus original nu a mers cum a vrut sufletul meu.
mersi de info:)cand o sa fie putin mai cald o sa ma bag sub ea sa verific bucsele de la timonerie
uleiul este original.La fel ca si la tine,pana nu am pus ulei original nu mergea bine.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.