Daca ventilatorul masinii , mai ales la caldura mare, nu porneste in treapta 2, sau porneste prea tirziu, freonul nu se poate raci corespunzator , in consecinta compresorul va mari presiunea ( viteza cu care freonul circula prin radiatorul de ac). Ori e senzorul care deschide ventilatorul masinii pe treapta 2, ori radiatorul ac nu functioneaza in parametri (murdar, lovit, spalat direct cu jetul de aproape la spalatorie, etc), ori amindoua.
Nu-ti recomand sa accelerezi pe loc motorul, mai ales la calduri mari ! E posibil sa treci de presiunea maxima si sa se intimple vreo chestie nasoala daca si supapa de suprapresiune e murdara sau blocata.
Cel mai bine , si usor, se poate verifica radiatorul si senzorul. Daca ambele sint ok , atunci nu-mi imaginez de ce ar mari presiunea atit de mult.
Sa nu uiti sa pui si ulei in freon !!!( normal, la reincarcare ar fi trebuit sa-ti completeze! )
In cazul descris de tine masina la ralanti nu prea face rece, in schimb daca mergi cu viteza totul revine la normal. Masina trebuie sa faca rece la ralanti, oricit de cald ar fi afara. Pentru asta da drumul la ventilator in treapta 2. ( ma refer la ventilatorul care raceste si motorul, nu la cel din habitaclu...

)