12 Mar 2008, 12:02
12 Mar 2008, 22:44
12 Mar 2008, 22:54
13 Mar 2008, 11:12
13 Mar 2008, 11:21
$1 scrie:$2unt sigur. Ba la diesel chiar sta deschisa valva la ralanti spre deosebire de benzinare.
La benzinare ralantiul este controlat exact prin aerul aspirat in admisie. Clapeta de acceleratie este inchisa, aerul este dozat prin IACV, cea mai mica variatie a canitatii de aer (aer in plus venit prin valva EGR de exemplu) influenteaza turatia de ralanti.
La diesel turatia de ralanti este controlata prin cantiatea de mototrina injectata, aerul chiar nu conteaza, e la liber pt ca nu exista clapeta de acceleratie.
13 Mar 2008, 11:34
, pt ca nu prea mai contine oxigen...
:13 Mar 2008, 11:48
13 Mar 2008, 11:53

13 Mar 2008, 12:00
13 Mar 2008, 12:01
$1 scrie:$2ricum la diesel tot nu se aplica.
13 Mar 2008, 12:06
$1 scrie:$2Scorpio din semnatura n-are MAP dar are MAF...si nu e deloc rudimentar
18 Mai 2008, 22:28
19 Mai 2008, 11:25