Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Componenta agentilor din instalatiile de AC

13 Apr 2008, 09:09

Saluti a tutti! Puteti sa ma lamuriti cu o pb.? Mi-am reconditionat compresorul da AC,am completat cu ulei (cca 110 ml),dar nu stiu daca mai e nevoie de ceva inafara de refrigerant.Spun asta pt. ca am avut rupta conducta de Al de la vaporizator,si dupa ce am sudat-o,cu grija sa nu se incalzeasca rezervorul,am scurs din el ce a fost acolo-un lichid mai gros ca uleiul, dar de culoare mai inchisa.Nu stiu daca o fi ulei sau altceva.Am citit tot aici http://forum.clubford.ro/download/file.ph ... &mode=view ceva asemanator dar nu inteleg f.bine.Astept raspunsuri de la cei avizati. Mersi anticipat!

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

14 Apr 2008, 11:41

Cantitalie indicate sunt pentru completarea uleiului cand schimbi diferitele componenete,mentionate in tabel.
Cu siguranta ar trebui inlocuit si filtrul deoarece s-a contaminat cu umezeala.Daca cantitatea introdusa in compresor se incadreaza in cele din tabel nu urmeaza decat procedura de umplere cu agent refrigerant.

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

14 Apr 2008, 16:08

Mersi,Adi. Am avut grija cu umezeala. Am reparat vaporizatirul vara.cind era f. cald, asa am scurs si acel lichid de care vorbeam.S-a scurs(prin cadere) din cauza caldurii.Deci,nu mai necesita altceva? Auzeam ceva de silicagel.

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

14 Apr 2008, 16:14

$1 scrie:$2ersi,Adi. Am avut grija cu umezeala. Am reparat vaporizatirul vara.cind era f. cald, asa am scurs si acel lichid de care vorbeam.S-a scurs(prin cadere) din cauza caldurii.Deci,nu mai necesita altceva? Auzeam ceva de silicagel.

Pai tocmai filtru are rolul silicagelului ,adica de a absorbi vaporii din instalatie,care pot ingheta exact in zona supapei vaporizatorului (valva de expansiune sau orifice tube depinde de modelul instalatiei) consecintele fiind uneori drastice.

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

15 Apr 2008, 16:20

Ok ,si daca la incarcarea cu refrigerant se face vidarea ,nu e ok? Nu se elimina astfel acei posibili vapori din instalatie Daca filtrul care este filreaza ,nu e suficient? Nu de alta dar nu as arunca banii daca nu e necesar,ca nu-i chiar ieftin un vaporizator.Scuze de atitea intrebari si mersi de raspunsuri.

Re: Componenta agentilor din instalatiile de AC

16 Apr 2008, 08:30

$1 scrie:$2k ,si daca la incarcarea cu refrigerant se face vidarea ,nu e ok? Nu se elimina astfel acei posibili vapori din instalatie Daca filtrul care este filreaza ,nu e suficient? Nu de alta dar nu as arunca banii daca nu e necesar,ca nu-i chiar ieftin un vaporizator.Scuze de atitea intrebari si mersi de raspunsuri.

Sunt doua tipuri de instalatii care echipeaza vehiculele.Unele cu acumulator si orifice tube si altele cu valva de expansiune si filtru.La cele echipate cu filtru acesta trebuie schimbat periodic si de fiecare data cand se intervine in instalatie pentru motivele expuse mai inainte.Vaporizatorul este altceva decat filtru (dryer).
Răspunde