Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
24 Apr 2008, 13:08
Va cer un sfat in legatura cu martorul de la baterie din bord care se aprinde foarte rar ce este drept dar nu stiu de ce(cand pun contactul sta aprins pana pornesc motorul si este normal asta) dar el se aprinde in timpul mersului respectiv la opriri si porniri mai dese. Cand se aprinde opresc motorul si apoi il pornesc iar astfel becul se stinge si nu se mai aprinde decat cand isi aduce aminte, am zis ca o sa merg cu bateria la verificat dar sper sa nu fie altceva. Sfaturi ceva si probabil modalitati de remediere. Ma cam sperie, abia am adus masina din Germania si a cam stat vreo 5 luni in parc. Ea are numai 73.000 km si sunt reali cu actele doveditoare din Germania, masina nu este luata de la samsari de masini. Totul merge ok in rest in afara de un trosnit la pornire care am inteles de la mecanic ca ar fi rola intinzatoare sau cea de ghidaj de la cureaua de agregate. Astept un raspuns pls.
24 Apr 2008, 13:46
$1 scrie:$2otul merge ok in rest in afara de un trosnit la pornire care am inteles de la mecanic ca ar fi rola intinzatoare sau cea de ghidaj de la cureaua de agregate.
Zgomotul este destul de probabil sa fie de la volanta. Este o piesa care face probleme destul de des la modelul tau.
In legatura cu martorul de la bord, verifica voltajul bateriei cu motorul oprit si cu el pornit.
24 Apr 2008, 13:52
Fiind diesel, eu zic ca bateria e buna avand in vedere ca inca il poate porni.
Sa nu fie alternatorul - mai are putere pentru incarcarea bateriei si pentru alimentarea diferitelor componente electrice.
Sau, poate sa fie si o mufa oxidata, ceva, care sa nu mai faca contact cum trebuie si astfel calculatorul sa creada ca bateria e consumata.
Eu am bateria mea consumata, trebuie s-o incarc si pana acum nu mi-a aprins acel martor in bord.
24 Apr 2008, 14:21
Uite aici un topic identic, poate te ajută
viewtopic.php?f=4&t=11759
24 Apr 2008, 17:25
Mi s-a aprins si mie martorul de la baterie intr-o dimineata cand ploua foarte tare afara (inclusiv toata noaptea). Am sunat mecanicul si mi-a spus ca e posibil ca, din cauza umezelii, sa fi patinat cureaua de accesorii la pornirea de loc.
Mi-a mai spus ca daca se aprinde din ce in ce mai des sa merg la el pentru schimbarea curelei si verificarea alternatorului.
Dimineata, la prima pornire, nu apar zgomote ciudate (scartait) la prima pornire?
24 Apr 2008, 21:09
Multumesc pentru raspunsuri.
Am verificat astazi bateria cu motorul pornit dar si cu el oprit, totul este ok. Am dat drumu la toti consumatorii posibili de pe masina si nimic, la relanti incarca 14.27v ceea ce este foarte bine, cel care mi-a adus masina a spus ca din cauza faptului ca a stat prea mult nepornita este posibil sa se fi cocsat periile de la alternator dar isi va da drumul in timp.
In legatura cu trosnitul tin sa specific ca vine din partea dreapta , acolo unde este cureaua de accesorii, cui nu din stanga unde ar trebui sa vina volanta(banuiesc ca te referi la acea chestie dintata pe care preseaza si discul de ambreiaj, poate gresec in exprimare.) un mecanic care a auzit-o cum face dupa ce a ascultat-o a zis ca este intinzatorul dar asta am vazut ca este 350 la forcar si kit de reparatie nu au momentatn. Am studiat pe forum si se pare ca acel kit ar fi vreo 80 lei ceea ce este o economie destul de mare. Mai astept ceva sugestii daca ma mai puteti ajuta.
25 Apr 2008, 14:35
mie mi se aprindea martorul de baterie pentru ca aveam cablul de masa desprins de pe motor. Chiar am adus masina pe platforma din cauza asta !!! ar trebui sa verifici si traseul electric.. dar e destul de greu pentru ca sunt multe mate... cabluri.
25 Apr 2008, 20:51
$1 scrie:$2ultumesc pentru raspunsuri.
Am verificat astazi bateria cu motorul pornit dar si cu el oprit, totul este ok. Am dat drumu la toti consumatorii posibili de pe masina si nimic, la relanti incarca 14.27v ceea ce este foarte bine, cel care mi-a adus masina a spus ca din cauza faptului ca a stat prea mult nepornita este posibil sa se fi cocsat periile de la alternator dar isi va da drumul in timp.
In legatura cu trosnitul tin sa specific ca vine din partea dreapta , acolo unde este cureaua de accesorii, cui nu din stanga unde ar trebui sa vina volanta(banuiesc ca te referi la acea chestie dintata pe care preseaza si discul de ambreiaj, poate gresec in exprimare.) un mecanic care a auzit-o cum face dupa ce a ascultat-o a zis ca este intinzatorul dar asta am vazut ca este 350 la forcar si kit de reparatie nu au momentatn. Am studiat pe forum si se pare ca acel kit ar fi vreo 80 lei ceea ce este o economie destul de mare. Mai astept ceva sugestii daca ma mai puteti ajuta.
salutare
omul care ti a adus masina are dreptate
ar fi de preferat sa dai alternatorul jos si sa l cureti
bafta
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.