Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

sfat acumulator

04 Aug 2008, 20:31

astazi am avut surpriza ca dupa o oprire ,la pornire sa vad ca tot bordul este aproap mort,claxonul scotea un sunet slab.banuiam acumulatorul.ma apuc de demontat.avand si-un opel combo,scot acumulatorul,care este ascuns sub grila de la stergatoare,cu multe injuraturi,montez pe concurenta ford si cum banuiam ...porneste la sfert..pe ford aveam motorcraft de 70amperi..eu am masina din 2005 din germania,si sunt sigur ca este cea originala,masina fiind din 11.2001.ce acumulator sa cumpar?oare sa nu incarce alternatorul?SE APRINDE CEVA LA FORD CAND SUNT PROBLEME?







FORD FOCUS TDDI.90CP.2001
----------------------------------------------

Re: sfat acumulator

05 Aug 2008, 00:25

Err nu e neaparat bateria de vina....
1. poate bateria e mai moale si opel are nevoie de mai putini amperi sa porneasca (motor mai mic sau benzina vs td) drept care opel porneste, ford nu...
2. ai bornele oxidate pe masina drept care la tine nu scoate amp cit trebuie
3. acumulator nou....cumpara dupa ce verifici punctul 2 ;) poate scapi cu aia veche. Inafara de asta, poti sa pui orice baterie existenta pe piata atita timp cit are amperaj necesar. Eu am patit asa acu un an jumate si in disperare de cauza am pus prima baterie din primul magazin de piese (evident de Dacie :D , evident bateria o Caranda :D ) si masina porneste bine mersi.
4. alternatorul nu e folosit la plecare, ba chiar mai mult incurca, doar in mers. Nu cred ca e cazul pentru ca bateria avea desul de mult suc cit sa porneasca o alta masina la sfert.

Sfatul meu e sa verifici intai bornele si abia apoi sa cumperi alta baterie. Vezi sa nu fie oxidate, jegoase sau sa nu fie strinse bine pentru ca atunci sigur obtii mai putin curent decit necesar.

Re: sfat acumulator

05 Aug 2008, 06:53

Ar trebui sa verifici si incarcarea, mie imi suna a mers doar pe baterie.
Oricum, 7 ani de serviciu pentru o baterie nu sunt de neglijat! Daca nu este ea de vina acum, oricum pregateste bani de alta noua.

Re: sfat acumulator

05 Aug 2008, 21:16

am verificat incarcarea.14,6..este ok.bateria de la opel era tot de 70 amperi,ca este 1,7dti.am incarcat la redresor motorcraftul meu de 7 ani.dupa 3 ore ,am pus-o pe ford si a pornit perfect.dupa cateva ore am ramas DE PROST in constanta,,dindu-si duhul iar.din nou am apelat la opelul salvator.deci originalele ford incep sa cada,focusarul fiind 2001.sper sa raman doar cu bateria,si sa am aceeasi parere buna despre tdi.ramane sa aleg intre STECO si FULLMEN..BAFTA

Re: sfat acumulator

25 Sep 2009, 16:24

As avea si eu o intrebare: ce amperaj trebuie sa aiba un acumulator pentru un ford focus 1600, benzina, aprox. 80 cp, din 2001?

Re: sfat acumulator

25 Sep 2009, 16:51

Iti trebuie un acumulator de 55Ah recomandat sau 60Ah daca ai pus consumatori in plus pe ea,amplificator de mare putere sau face taxi si sta firma aprinsa mult noaptea,pornire mai grea sau GPL.

Re: sfat acumulator

26 Sep 2009, 10:45

Atentie! Luati acumulator cu Ca, cele cu Pb nu rezista in Fordurile mai noi din cauza sistemului de incarcare "smart charge" (tensiunea de incarcare este intre 14,6-14,8V).
Problema este dezbatuta intr-un topic la sectiunea Focus.

Re: sfat acumulator

26 Sep 2009, 14:35

Iata si linkul viewtopic.php?f=53&t=39078

Re: sfat acumulator

26 Sep 2009, 19:41

$1 scrie:$2tentie! Luati acumulator cu Ca, cele cu Pb nu rezista in Fordurile mai noi din cauza sistemului de incarcare "smart charge" (tensiunea de incarcare este intre 14,6-14,8V).
Problema este dezbatuta intr-un topic la sectiunea Focus.


Ca coexista foarte bine in acumulatori impreuna cu Pb. Deci poti sa cumperi o baterie cu Ca si Pb(ex Rombat). Ford recomanda un acumulator Ag-Ca ... deci cu argint dar am si eu o nelamurire. Ieri si azi am carat o baterie Motorcraft de 43A si e ingrozitor de grea pentru dimensiunea ei .. si faptul ca are in componenta Ag si nu Pb.

Re: sfat acumulator

22 Feb 2010, 14:21

Masina lu sormea (tot un opel da nu cred ca are relevanta) a stat in ultimul timp mai mult in parcare... la fel va sta si in perioada urmatoare. (cel putin 3 sapt).
Acuma , a ramas fara curent la baterie (mai ales dupa frigurile alea). Nu stiu ce sa fac : s-o pun pe redresor, si apoi o mai misc putin. Sau ii dau curent de la a mea (mai simplu ca si operatiune initiala), si o las pe a mea in parcare si umblu cu a ei mai multe zile, desi drumurile zilnice sunt relativ scurte , 3-4 km la o pornire, dus respectiv intors.
Ideea e sa tina iar cat mai mult.

Re: sfat acumulator

22 Feb 2010, 15:13

Pentru o incarcare corecta, ar trebui incarcata la redresor.
Cealalta metoda, chiar daca este mai comoda, este mult mai putin eficienta.

Re: sfat acumulator

22 Feb 2010, 23:29

[quote="Cornel001,653890"]Masina lu sormea (tot un opel da nu cred ca are relevanta) a stat in ultimul timp mai mult in parcare...
Salutari.Masinile cu multa electronica pe ele este recomandabil sa le pornesti zilnic,pentru ca au un consum electric" tehnologic" ,ecu,ceas,imobilizator,etc.Acuma ... depinde de :
-ce vechime are bateria.
-gradul de incarcare la montarea pe masina(chiar daca e noua, o baterie daca sta in depozit sau magazin mai mult timp 3-4 luni se descarca ,recomandabil daca mergi la un atelier electric pentru completarea garantiei puneti meseriasul sa masoare si densitatea electrolitului care trebuie sa fie min.1.25 maxim 1.29 daca este sub acest minim bateria trebuie incarcata pe un redresor sau statie pt. incarcat baterii)
-acestea le spun din experienta.Am lucrat un timp (4 ani) la un at. electric


P.S Daca ai drum la Brasov prin Buzau cu escala la Sita Buzaului da mi un mp. bem si un Cotnari,si mai gasim noi ce ....Cu stima
Răspunde