Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Martor in bord ramas aprins

25 Oct 2008, 23:12

Salut.Imi spune va rog cineva ce indica martorul de pe bord din dreapta,deasupra indicatorului de benzina? E martorul de la motor sau ce anume indica?Mi-a ramas aprins si nu se mai stinge dupa pornirea motorului.Va intreb pt ca am masina de doar 2 luni si cartea tehnica e in germana.Ce defect ar putea cauza ramanerea aprinsa a acestui indicator?
PS :masina e cea din semnatura,mondeo mk3,benzina.

Re: Martor in bord ramas aprins

25 Oct 2008, 23:27

asa am avut si eu ,mai demult ,m-a pus naiba sa bag 1 l de ulei ea ca m-am luat dupa cei de la ford si dupa aproximativ 400 km rulati in ziua aia ,mi s-a aprins marotul din dreapta deasupra la cel de pompa ,am sunat pe cineva care avea manual la indemana si apoi mi-am adus aminte de unde are putea fii buba ,ca nu am mai verificat joja sa vad cat ulei este cu tot cu litrul ala ,cand am oprit si am vazut era peste maxim,am mers asa cam 1200 km si dupa inca 500-600 km a disparut si martor dar si uleiul peste maxim.

La tine poate fii ,Lipsa ulei la motor,verifica joja,sau prea mult ca la mine,,,problema la vreun senzor...Atat pot sa te ajut

Re: Martor in bord ramas aprins

25 Oct 2008, 23:35

trebuie neaparat diagnoza.

ai o eroare stocata de PCM(calc motorului). practic masina ta merge in "limp mode"(avarie).

mergi la un service care au un sistem de diagnoza bun. din pacate nu iti pot sugera sa mergi la service ford, pt ca sunt scumpi, si pierzi mult timp la ei.

bafta.

Ps: nu pleca urechea la primul diagnostic al mecanicilor. mai inintii cere sa ti se stearga eroarea apoi vezi daca aceasta reapare.

Re: Martor in bord ramas aprins

25 Oct 2008, 23:46

$1 scrie:$2rebuie neaparat diagnoza.

ai o eroare stocata de PCM(calc motorului). practic masina ta merge in "limp mode"(avarie).

mergi la un service care au un sistem de diagnoza bun. din pacate nu iti pot sugera sa mergi la service ford, pt ca sunt scumpi, si pierzi mult timp la ei.

bafta.

Ps: nu pleca urechea la primul diagnostic al mecanicilor. mai inintii cere sa ti se stearga eroarea apoi vezi daca aceasta reapare.


o fii ,nu o fii,,,dar mie cum mi s=a sters ?am mers cu ea destul de mult aproape 2 zile de mers si 1700 aproximativ ,,aceeasi eroare ..SUnt Norocos:"?

Re: Martor in bord ramas aprins

25 Oct 2008, 23:55

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2rebuie neaparat diagnoza.

ai o eroare stocata de PCM(calc motorului). practic masina ta merge in "limp mode"(avarie).

mergi la un service care au un sistem de diagnoza bun. din pacate nu iti pot sugera sa mergi la service ford, pt ca sunt scumpi, si pierzi mult timp la ei.

bafta.

Ps: nu pleca urechea la primul diagnostic al mecanicilor. mai inintii cere sa ti se stearga eroarea apoi vezi daca aceasta reapare.


o fii ,nu o fii,,,dar mie cum mi s=a sters ?am mers cu ea destul de mult aproape 2 zile de mers si 1700 aproximativ ,,aceeasi eroare ..SUnt Norocos:"?


ti-a disparut avertizarea. eroarea este inca stocata in pcm pina cind o stergi. mergi si tu la o diagnoza. :)

in general este bine sa nu ai erori stocate de pcm, pt ca acesta iti influenteaza stilul de condus

Re: Martor in bord ramas aprins

26 Oct 2008, 10:17

Mie mi s-a aprins aseara pe drumul Suceava-Iasi,am mers cu viteza pe drum cu serpentine si cu calcat frana des.Pana acum acel martor se stingea cand porneam motorul,dar acum s-a aprins in mers si a ramas asa.Ce e mai rau cu diagnoza,e ca nu am gasit in Iasi decat la reprezentanta la TESTER si e cu programare,ca sa nu mai zic ca dureaza.Data trecuta cand am fost la ei,am avut programare la ora 9 si mi-au zis sa las masina acolo ca ma suna ei pe la 12.00 - 13.00,dar nu au sunat si m-am dus eu la 13.30.Bineinteles ca nu facusera nici o diagnoza si a trebuit sa mai stau o ora acolo ca sa o faca;deci jumatate de zi pierduta.

Re: Martor in bord ramas aprins

26 Oct 2008, 10:52

$1 scrie:$2ie mi s-a aprins aseara pe drumul Suceava-Iasi,am mers cu viteza pe drum cu serpentine si cu calcat frana des.Pana acum acel martor se stingea cand porneam motorul,dar acum s-a aprins in mers si a ramas asa.Ce e mai rau cu diagnoza,e ca nu am gasit in Iasi decat la reprezentanta la TESTER si e cu programare,ca sa nu mai zic ca dureaza.Data trecuta cand am fost la ei,am avut programare la ora 9 si mi-au zis sa las masina acolo ca ma suna ei pe la 12.00 - 13.00,dar nu au sunat si m-am dus eu la 13.30.Bineinteles ca nu facusera nici o diagnoza si a trebuit sa mai stau o ora acolo ca sa o faca;deci jumatate de zi pierduta.


evita serviceul ford. imposibil sa nu existe in Iasi un service cu sistem de diagnoza multimarca.

Re: Martor in bord ramas aprins

26 Oct 2008, 11:06

Cand am facut diagnoza,acum vreo luna adica,am cautat pe la toate service-surile din Iasi,dar nu am gasit pt ford.Bineinteles ca exista pt masinile din grupul VAG,dar pt ford....Daca stie cineva care e din Iasi,un service cu diagnoza Ford,il rog sa ma ajute.Multumesc.Totusi,poate fi de la nivelul uleiului?sau ceva mai grav?

Re: Martor in bord ramas aprins

28 Oct 2008, 15:04

Despre ce martor vorbim? Ala de check engine? Ia scoate bornele de la baterie pentru 10 minute. Ai grija sa ai codul de la casetofon la indemana. Daca masina merge bine, cel ami probabil e de la benzina proasta. Ce benzina bagi? Ai bagat benzina din alta parte decat de obicei inainte sa se aprinda becul? Vezi ca la sectiunea mondeo III o sa gasesti zeci de pagini pe tema asta. Foloseste functia search.

Re: Martor in bord ramas aprins

28 Oct 2008, 19:48

S-a rezolvat.Am fost la diagnoza si s-a dovedit ca era doar o eroare in ECU,pe care bineinteles au sters-o.Intr-adevar am schimbat benzina,de obicei pun premium fara plumb Petrom 95,acum am pus 98 de la Rompetrol.In rest nu mi-au gasit nimic defect la masina,deci totul e ok.

Re: Martor in bord ramas aprins

28 Oct 2008, 21:06

$1 scrie:$2-a rezolvat.Am fost la diagnoza si s-a dovedit ca era doar o eroare in ECU,pe care bineinteles au sters-o.Intr-adevar am schimbat benzina,de obicei pun premium fara plumb Petrom 95,acum am pus 98 de la Rompetrol.In rest nu mi-au gasit nimic defect la masina,deci totul e ok.


pai si eroarea aia ce cod avea?

Re: Martor in bord ramas aprins

28 Oct 2008, 21:33

Din pacate nu stiu?pt ca mi-am trimis un prieten cu masina la service,eu eram din pacate la servici.Iar pe hartia de la ei nu scrie....asta e.
PS : am gasit ceva,scrie:diagnoza motor KTS-Curatat mufa,contact sonda lambda.Asta e pe deviz.
Răspunde