Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
21 Ian 2009, 22:10
Intrebare:
Care sunt simptomele unui motor pe benzina cu injectie care trage aer fals in admisie la imbinarea cu chiuloasa pe linga garniturile acesteia ?
Fac apel sa raspunda in acest topic numai cei care stiu exact raspunsul !!!
25 Ian 2009, 23:43
Problema nu e chiar asa simpla... depinde cit aer fals trage si unde il trage... la cantitati f mici in afara de o deviere a sondei de oxigen, nu vezi mare lucru, motorul merge aproape normal, daca aerul e distribuit uniform si nu afecteaza mai mult un cilindru, numai regulatorul de relanti - iac, iacv, iacm sau cum dracu s-o mai chema o sa stea mai inchis.
daca trage mult aer motorul merge neregulat la relanti - simptom,de regula, ca nu simte un cilindru, si se accelereaza ezitant, tot cam in3 pina pe la 2500-3000 deture.
in fine, daca trage f mult aer - garnitura admisie suflata din rateuri masive, in special la masini cu gaz, nu mai tine relantiul si poate avea, intre altele, si probleme la pornire.
28 Ian 2009, 20:39
Simptomele sant diverse. Depinde de foarte multe lucruri, dar daca nu esti sigur ca trage aer fals pe la garnitura de admisie, ceea mai simpla si eficace metoda e metoda cu gaz. Poti folosi o butelie mare de aragaz cu un furtun atasat sau o butelie mica. Dai drumul la robinet si plimbi furtunul pe la garnitura, daca motorul trage aer fals se va tura cand trage gazul inauntru. Aceasta metoda am auzit o si eu de la cineva. Daca vrei sa faci un test incearca o.
Bafta
28 Ian 2009, 20:52
Si in timpul asta poate iti aprinzi si o tigara
28 Ian 2009, 22:16
Merci tuturor pentru interesul acordat !!!!
Problema este in felul urmator: Motorul tremura la relanti, in momentul in care accelerez mai intai se ineaca si apoi se accelereaza dardait pana in 2200 RPM apoi se accelereaza binisor. Bobina inductie noua, fishe noi , bujii noi, egr blocat, sistem vacumatic verificat total, gura admisie demontata si curatzata, filtru benzina nou, MAF si IACV curaztate, Cablaj bobine demontat, curatzat si rearenjat. Dupa toate astea a inceput motorul sa treaga mai bine si sa fie mai siletios dar tot nu am scapat de problemele mai sus. Mai mentionez ca in momentul in care acceleraz brusc direct din clapeta se aude un fassit ca si cum ar trage aer fals ori de la cilindrul cel mai apropiat de habitaclu ori cumva dintre chiuloasa si bloc motor desi nu stiu daca ar fi posibil asa ceva pe acolo. Intreaga admisie am demontat-o jos de pe chiuloasa si am curatzata si reetansat pe linga garnituri cu 2+2 red gasket. Din cate m-am documentat alte 2 cauze ar mai fi posibile: regulator de benzina cu probleme sau ceva pe la injectoare. La rece masina nu se innecaca cand accelerez.
John1234 - testul care zici tu e cam riscant cu butelia de gaz dar cica se poate face foarte bine cu 2+2 gum cutter carb cleaner spray pentru curatzat galeria de admisie. O sa fac si testul asta.
Un admin daca considera ca topicul asta de acum poate fii mutat la categoria Ford Scorpio MK2 poate sa-l mute acolo.
29 Ian 2009, 09:39
Daca spui de dardait si tremurat eu ma gandesc la posibilitatea ca un cilindru nu iti functioneaza. De obicei asta se intampla din cauza unor probleme la aprindere, dar tu spui ca ai schimbat bobina, fisele si bujiile. Prin urmare, nu-i exclus sa fie si de la un injector.
Incearca sa faci testul clasic cu deconectarea fisei de la cate o bujie pe rand si vezi daca la vreun cilindru nu reactioneaza cand il anulezi. Atunci poti sa schimbi doua injectoare intre ele si sa vezi daca problema se muta la alt cilindru.
29 Ian 2009, 11:44
Da asa voi face dar .... totusi de la 2000 rpm trage bine si rotund. Si din relantiu daca o accelerez usurel nu se mai ineaca.
29 Ian 2009, 13:27
Personal pot sa ati dau un sfat. Probleme de genul asta se rezolva cel mai repede si cel mai eficient cu un tester. Stiu ca de multe ori omul incearca sa economiseasca niste bani dar la urma cand tragi linie, ajungi sa realizezi ca ai cheltuit mult mai mult schimband tot felul de piese care nu trebuie schimbate. Ati spun asta din experienta proprie. Acasa incerci metodele care nu costa nimic, sau costa putin, si daca nu reusesti sa rezolvi faci o programare la service.
BAFTA
L.E.
Testul despre care ati spuneam se poate face, si da intradevar este cam riscant dar daca ati iei masurile necesare, adica sa nu ai o tigara in gura, nu ar trebui sa ai nici o problema. An plus nu costa nimic si daca motorul nu se tureaza an timp ce al faci, macar stii ca nu trage aer fals pe nicaieri si problema e an alta parte.
Totusi dupa simptomele care le descrii cred ca problema e undeva la sistemul de alimentare.
Ultima oară modificat de
DGAlexandru pe 29 Ian 2009, 14:31, modificat 1 dată în total.
Motiv: Comasat 2 posturi consecutive, scrise la mai putin de 10 min. Pe viitor, te rog sa folosesti butonul "Modifica" daca il vezi (si ar trebui, timp de 10 min de la crearea unui post nou :) ).
06 Feb 2009, 22:14
Salut, asemenea problema am avut si eu, am scimbat ce ai schimbat si tu, am curatat si injectoarele si pompa de benzina si tot degeaba. Acum eu nu stiu cat de bine ai verificat sistemul vacumatic dar la mine problema a fost furtunul de vacum care iese din motor si intra in galeria de admisie. Era iesit capatul ce intra in galeria de admisie si tragea pe acolo aer fals la greu. l-am introdus la locul lui si acum abia se mai aude motorul la relanti.
23 Feb 2009, 14:41
cred ca 2 sunt lucrurile unde trebuieste mai multa atentie:1.injectoare (testate corect)
2.analiza sistem vacuum (in special furtune legaturi)
***de recomandat un test pe tester si vazut dk apar coduri de eroare si care sunt problemele detectate
28 Apr 2009, 01:15
$1 scrie:$2erci tuturor pentru interesul acordat !!!!
Problema este in felul urmator: Motorul tremura la relanti, in momentul in care accelerez mai intai se ineaca si apoi se accelereaza dardait pana in 2200 RPM apoi se accelereaza binisor. Bobina inductie noua, fishe noi , bujii noi, egr blocat, sistem vacumatic verificat total, gura admisie demontata si curatzata, filtru benzina nou, MAF si IACV curaztate, Cablaj bobine demontat, curatzat si rearenjat. Dupa toate astea a inceput motorul sa treaga mai bine si sa fie mai siletios dar tot nu am scapat de problemele mai sus. Mai mentionez ca in momentul in care acceleraz brusc direct din clapeta se aude un fassit ca si cum ar trage aer fals ori de la cilindrul cel mai apropiat de habitaclu ori cumva dintre chiuloasa si bloc motor desi nu stiu daca ar fi posibil asa ceva pe acolo. Intreaga admisie am demontat-o jos de pe chiuloasa si am curatzata si reetansat pe linga garnituri cu 2+2 red gasket. Din cate m-am documentat alte 2 cauze ar mai fi posibile: regulator de benzina cu probleme sau ceva pe la injectoare. La rece masina nu se innecaca cand accelerez.
John1234 - testul care zici tu e cam riscant cu butelia de gaz dar cica se poate face foarte bine cu 2+2 gum cutter carb cleaner spray pentru curatzat galeria de admisie. O sa fac si testul asta.
Un admin daca considera ca topicul asta de acum poate fii mutat la categoria Ford Scorpio MK2 poate sa-l mute acolo.
Aceasi problema am avut-o si eu cu un ford mondeo din 2001, benzina, motor 2.0. pur si simplu nu imi tragea era mai lent ca un logan care mergea cu spatele, am fost la un service si mi-au depistat admisia de aer la motor. am schimbat admisia, bineinteles cu o admisie sport ca asa-i romanu si nu mai am nici o problema.
Initial pot sa iti zic ca problema e tot pe undeva pe la tot sistemul asta de admisie problema ta asa ca iti recomand sa verifici bine si sa nu te avanti sa schimbi injectoarele.
Cel mai sigur ca sa indentifici problema ar fi un tester si chiar daca e mai scump un tester in reprezenta ford si nu un tester universal.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.