Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
24 Oct 2006, 11:17
Treaba sta in felul urmator: cam o data pe saptamana, maxim de 2 ori, se aprinde in bord becul de ESP. Daca opresc si repornesc motorul nu se mai aprinde. Care este treaba; voi ati patit asa ceva.
Oricum sunt suparat pe tara asta; cand am intrat cu masina in tara mergea ceas, aveam inca motorina din Austria, tragea de rupea pamantul, nici un zgomot in habitaclu. Acum dupa ce am rulati in tara vreo 3000 de km, deja am un duet de greierasi, unul in bord, pe langa cd-player si unul in portiera dreapta, motorul nu mai trage asa suparat, ca de motorina e naspa (alimentez numai cu super diesel de la OMV) si acum faza asta cu ESP-ul.
PLEASE HELP !!!
24 Oct 2006, 13:16
eu stiu ca daca se aprinde sporadic si se stinge repede.. mai mult ca o "clipeala" atunci este in actiune esp-ul! tu spui ca opresti motorul si il repornesti.... deci esp-ul ramane aprins....
verifica trenul de rulare: roti, rulmenti .... am auzit o teorie de la unul din firmele de reparatii auto.. .(contraziceti-ma daca nu e adevarat) ca in momentul in care rulmentii au joc, pot afecta modul in care cititorul prezent la fiecare roata primeste informatii.. si de-aici erori!!!
Bafta!
25 Oct 2006, 07:47
Deci, se aprinde si sta aprins, nu clipeste ca atunci cand este in actiune.
De rulmenti nu poate fi vorba ca nici o roata nu prezinta sunetul specific rulmentilor buliti.
Ma gandesc eu, ca daca ar fi de la cititorul de la roata, si acesta ar da erori, n-ar trebui sa se aprinda si ABS-ul, vorba aia din cate stiu eu au acelasi cititor? :icon_question:
HELP ! :icon_sad:
25 Oct 2006, 08:24
parca nu e acelasi cititor....
eu am dat jos roata spate... si are senzor de abs..... dar nu am esp..... cred ca pentru esp ar mai trebui un senzor... cred.
senzorul este pe rulment.. .adica rulmentul are o portiune pe care senzorul o citeste... magnetic cred. in momentul in care primeste informatii eronate..... da semnal si se aprinde becul!
acum.. daca senzorul ar fi bulit... ar sta becul aprins permanent! berifica si firele de la senzori care duc la roata!
se intampla asta (se aprinde becul de la esp) cand treci prin denivelari???
Bafta
PS: rulmentul nu trebuie sa huruie.... poate fi "descentrat".. .ci partea citita de senzor sa aibe... "defecte"!
25 Oct 2006, 09:06
Daca ar fi de la senzorii de la roti problema.. s-ar aprinde si becul de ABS, ESP-ul foloseste acceasi senzori cu ABS-ul.
Daca zici ca se manifesta aleator poate fi de la unul dintre ceilalti senzori ai sistemului. Mai exista un senzor pe axul volanului care citeste pozitia volanului si mai e un senzor in fata schimbatorului de viteze, sub consola centrala.
07 Feb 2008, 22:11
Si eu am aceeasi problema la un Galaxy,mi se aprinde ABS-ul si ESP-ul,iar daca o opresc si o pornesc din nou se sting ce poate avea?
08 Feb 2008, 00:25
Pot fi multe cauze. Poate fi un senzor de la roata defect, poate fi o problema cu vreun contact imperfect, poate fi o problema cu bateria / incarcarea.
Du-te la un service Ford care are tester pentru ca daca se aprind becurile astea, probabil ai si un cod de eroare memorat.
12 Feb 2008, 11:00
Anvelopele care trag stramb nu pot afecta?
21 Feb 2008, 02:08
Tata are un Golf 4. Sambata am fost cu el la tester cu aceeasi problema, si mi-au spus cei de acolo ca trebuie facut unghiul de fuga. Ca din cauza asta se aprinde becul....Poate la Ford e la fel...
03 Apr 2017, 06:22
Salutare!
Reinviu acest topic.
Aceeasi problema o am si eu de vreo saptamana.
S-a aflat cauza problemei?
26 Mar 2018, 19:55
Azi dupa ce am parcurs 30km am lasat masina intr-o parcare, la plecare spre casa am observat ca dupa ce am pornit motorul a ramas aprins martorul ESP in bord (semnul ala cu o masina si un drum ondulat) fara sa se mai stinga. Am intrat in meniu si am observat ca era deselectat ESP-ul, cand incercam sa-l selectez dupa 1 secunda se deselecta singur, in tot acest timp martorul ESP a ramas aprins in bord pana am ajuns acasa si am oprit motorul. Ce ar putea fi, nu am mai patit pana azi acest lucru.
26 Mar 2018, 20:49
Un senzor de viteza de la vreo roata nu mai face contact.La iesirea din iarna se mai intampla si de astea.
26 Mar 2018, 21:04
Diagnoza - coduri eroare , apoi bla-bla .
27 Mar 2018, 11:45
Azi am fost la service si le-au dat acest cod de eroare C1277 pe ABS (senzor unghi volan 1 si 2 circuit defect).Curios ca in bord nu imi sta aprins martorul ABS ci doar ESP.Lichidul de directie este la nivel normal in bidon, motorasul trimite lichid la virajul volanului stanga-dreapta, deci merge normal, nu mai stiu ce sa-i fac, toti ma indruma sa ma duc intr-o reprezentanta Ford.
27 Mar 2018, 12:11
Asta imi arata mai exact C1277 STEERING Wheel Angle 1and 2 Circuit Failure
28 Mar 2018, 13:07
Azi am mers din nou in alt service care mi-a confirmat acelasi cod de eroare C1277, au verificat spirala/banda volan si e in regula dar au gasit senzorul de la caseta de directie ca nu functioneaza si trebuie inlocuit, unul nou original e 712lei unul SH 100-150lei.Sper sa-l gasesc si SH sa il pun si sa scap de neplacere.
30 Mar 2018, 15:55
Ceva asemănător am pățit și eu. Avertizare în bord Esp system fault. Bec abs și esp aprinse. Verific cu focos, expulzat C 1165. Verific mufe, senzor curat, încerc sa șterg eroarea, însă eroare permanenta. Schimb senzor cu una bucata nou, bag focos, încerc ștergerea erorii... Eroarea nu vrea sa plece. Ce să-i fac în afara de ai da foc?
30 Mar 2018, 15:58
Focom în loc de focos...
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.