16 Iul 2009, 19:39
17 Iul 2009, 20:59
19 Iul 2009, 09:52
19 Iul 2009, 17:46
19 Iul 2009, 18:21
21 Iul 2009, 20:08
21 Iul 2009, 23:04
$1 scrie:$2are este deosebirea intre o baterie argint-calciu (Motorcraft), una calciu, sau una argint (Bosch silver)? Care este mai performanta? Sunt dezavantaje in situatia utilizarii unei baterii de alt gen decat cea originala? Sa vedem cati electricieni auto sunt fordisti?
22 Iul 2009, 19:22
$1 scrie:$2ultumesc pt. sfaturi. Eu imi faceam probleme fiindca am citit, tot aici pe forum, de recomandarea ca bateria noua sa nu depasaesca amperajul celei vechi decat cu max. 10-15 %. Ori de la 43 la 52, cei 9 Ah ar fi cca 20 %, si n-as vrea sa apara probleme la partea electronica-electrica.
DE fapt, n-am gasit pe forum pe cineva care sa fi scris de eventuale probleme aparute dupa schimbarea bateriei cu una cu amperaj mai mare de 15 % decat cea originala.
22 Iul 2009, 19:29
22 Iul 2009, 19:35
07 Mar 2014, 08:54
07 Mar 2014, 09:36
$1 scrie:$2lternatorul debiteaza, acumulatorul inmagazineaza...nu se ajunge la divort