Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Relanti jucaus

18 Aug 2005, 01:38

Nu stiu din ce motiv, relantiul meu variaza de la0 la peste 2000 de ture,fara sa ating acceleratia, si uneori, cand are el chef, chiar mi se opreste motorul.A mai patit cineva asa ceva????Sa fie calculatorul, debitmetrul,fisele, delcoul??Va rog daca banuiti ceva justificat sau ati patit-o, sa-mi dati de stire.

18 Aug 2005, 01:44

eu am patit-o cand aveam avansul prea mare
la L-jetronic

18 Aug 2005, 01:49

Si tot asa varia???Ca la mine topaie intr-una. Cum l-ai vindecat???

18 Aug 2005, 01:50

Si tot asa varia???Ca la mine topaie intr-una. Cum l-ai vindecat???

18 Aug 2005, 01:51

i-am dat avansul mai mic
cu cat ii dadeam avansul mai mare ca atat varia si mai mult

18 Aug 2005, 02:11

cum dai avansul mai mic, trebuie setate functiile electronic, sau se regleaza manual???

18 Aug 2005, 02:24

pai mana pe delcou si il invarti dar inainte trebe slabit un surub pe acolo

18 Aug 2005, 10:47

de curiozitate, la tine la cate ture statea, si la ce motor?

18 Aug 2005, 12:35

La mine la focus face asa de la valva de ralanti

18 Aug 2005, 13:08

si la mine face treaba asta dar numai dupa ce am demontat o mare parte din sistemul de recirculare a gazelor.

cred ca intra aer fals pe undeva si induce relentiul in eroare..altceva nu vad ce poate fi. Calculatorul nu da nici o eroare la debitmetru sau la valva de la relenti.

Simptomele sunt aceleasi ca la tine..mai putin cu urcatu. La mine doar coboara pe la 250rpm si sta acolo cu masina tremurand toata pana apas putin acceleratia si urca la 1000. cateodata se mai si opreste!

nu stiu ce sa zic. o duc la laur si o sa vada el

18 Aug 2005, 13:11

2000 l-jetronic
varia 900-1500 900-2000....depinde cat umblai la delcou

18 Aug 2005, 13:26

pe mine ma termina moral treaba asta.Stiti vreun loc unde se poate verifica calculatorul???La mine, cand se stabilizeaza(rareori) sta pe la 1000 de ture ceea ce scrie si in carte.
Cred ca Sambata, daca or sa fie bani ajung si eu la laur.
Mai, am un passat antic din'79, si ma imbolnavesc cand ma uit cat de perfect ii sta ralantiul :icon_frown: .

18 Aug 2005, 13:31

nu cred ca poate sa aiba vre-o problema calculatorul
eu deabea m-am prins de treaba aia cu delcoul dupa ce am verificat valva de soc si am schimbat toate furtunele de recirculare a gazelor si pana la uram am zis ca e valva de soc si m-am apucat sa reglez motorul si cum i-am luat din avans nu a mai oscilat

18 Aug 2005, 13:34

pai daca nu e aprins becul de Check Engine nu ai de ce sa verifici calculatorul...

daca este aprins, poti merge la Romcar unde costa 800 000 LEI ca sa-ti citeasca codurile...

la mine relentiul trebuie sa stea la 750 si era acolo tot timpul pana am schimbat ce am schimbat la Laur... nu dau vina pe el, cand mi-a reparat o treaba, se pare ca a cauzat o alta!

nu stiu ce sa zic, dar oricum la el ma duc sa vada ce are!

18 Aug 2005, 13:40

Dani, sti de ce m-ar mira sa fie delcoul?? Ca atunci cand se stabilizeaza sta la turatia optima.Dar o sa incerc totusi si varianta ta.La tine cand aveai problema respectiva se stabiliza vreodata??, Si daca da era la turatia optima???
Qtech stiu problema care ai avut-o atunci.Tinem legatura, ca poate or avea aceleasi cauze.

18 Aug 2005, 13:48

nu prea mai tin minte detaliile astea
i-ai un pic din avans si vezi c se intampla sau ar fi mai bun un stroboscop

18 Aug 2005, 13:53

O sa incerc sa-i iau din avans.Sa stii ca 320i este preferata mea, ca se vede clar diferenta de cilindri.Cred ca e cel mai bun motor de la BMW.

18 Aug 2005, 13:58

:icon_biggrin: motorul asta vreau sa il tin un an ca acum dau examenul pt carnet si sa nu fie pe urma prea puternica la anu sper la un 3.5i sau mpower
am o intrebare ne legata de topic unde sa afla filtrul de benzina la scorpio e langa pompa sau........

18 Aug 2005, 14:09

Ma sincer habar n-am, ca am masina asta de foarte putin timp.Oricum trebuie sa-l schimb.Daca vrei ne intalnim s-o studiezi.Am un amic care are 3,5i, si este super strong pentru masia aia in 2 usi.Face cerculete perfecte.Vezi ca foarte greu gasesti motoare bmw de capacitatea aia care sa fie bune.Si au scoruri mari de la 2,5i in sus.It inchipui M-ul :icon_mrgreen: !!!Amicul asta al meu schimba cauciucurile din 2 in 2 luni :icon_cool: .

18 Aug 2005, 18:39

eu as vrea sa imi aduc un e34 din germania si sa iau dupa ala tot ce imi trebe
daca vrei ne intalnim
ce injectie la masina?

18 Aug 2005, 18:41

eu as vrea sa imi aduc un e34 din germania si sa iau dupa ala tot ce imi trebe
daca vrei ne intalnim
ce injectie la masina?
si ce ne are la 3.5 ptierenul tau?ca probabil stiu masina

18 Aug 2005, 18:51

ARE B-NR-UWE.A fost un 318, pana sa-i schimbe motorul.Ce Injectie??ScrieEFI pe ea.La injectii nu ma pricep.

19 Aug 2005, 01:39

cat de prieten esti tu cu UWE? vorbim despre un ursulet negru?

19 Aug 2005, 08:08

Mutat la Troubleshooting edited by KnupZ


Moderatoriilor...iar dormiti? :icon_neutral:

19 Aug 2005, 16:59

$1 scrie:$2cat de prieten esti tu cu UWE? vorbim despre un ursulet negru?

Da, e negru.Santem rude prin alianta :icon_cool: .Il cunosti???

19 Aug 2005, 17:27

323-iul zice ca are 2.5 nu 3.5
pana la urma ce are?

19 Aug 2005, 17:49

Are dreptate Gabi, are 2,5, scuze uitasem.Nu stiu de ce mi-a ramas 3,5-ul in cap.Dar 323-ul sta cumva in Drumul Taberei??

20 Aug 2005, 02:10

nu
sta pe la lia manoliu

20 Aug 2005, 12:58

Am avut impresia ca sant vecini, dar probabil se cunosc de pe forumul bmw.

21 Aug 2005, 01:16

hai ca de la relanti am ajuns la 325
in continuare e problema cu relanti-ul?
Răspunde