19 Feb 2007, 19:57
19 Feb 2007, 21:39
28 Feb 2007, 00:29
28 Feb 2007, 00:46
02 Mar 2007, 09:54
02 Mar 2007, 10:24
02 Mar 2007, 11:17
02 Mar 2007, 13:40
02 Mar 2007, 14:06
$1 scrie:$2e Mondeo MK1 s-a montat un ABS neintegral, "Bendix Mecatronic II" (Allied Signal). La acest model ECU si blocul de relee este comun cu modulatorul hidraulic.
Fiind un sistem neintegral, modulul ABS se adauga sistemului de franare clasic, respectiv servofranei. Planetarele si butucii trebuiesc schimbate, datorita prezentei traductoarelor de viteza unghiulara.
Din pdv electric pe modulul ABS ai 2 mufe, la care se leaga in total vreo 18 sarme, din care 8 sunt pt senzori (asta presupunand ca vrei sa pui varianta fara controlul tractiunii).
Daca se merita? DA pentru rezultat, NU PREA pentru volumul de munca. In opinia mea, varianta optima este cea prezentata de Maddogul + o gramada de timp liber si un garaj primitor.
PS: Sierra si Scorpio Mk1 = ABS integral ATE Teves MK-II (se schimba servofrana vacuumatica);
Mondeo Mk1-Mk4 = ABS neintegral Bendix si Bosch (NU se schimba servofrana vacuumatica);
Mondeo Mk7 and up = Brake-by-wire + etriere electromecanice (pompa=o bucata de cauciuc care numa iti da feelingu ala) <= evident ca aci aberez un pic, da nu se stie niciodata, poate chiar asa o sa fie....
02 Mar 2007, 14:36
02 Mar 2007, 14:37
02 Mar 2007, 14:39
02 Mar 2007, 14:57
02 Mar 2007, 15:03
15 Mar 2007, 20:26