Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

salut

28 Feb 2010, 14:49

Sunt nou in comunitete si sunt de curund poseorul uni ford mondeo.As vrea sai aduc si eu fordului meu propria personalitate..:d 1 la mana as vrea sa-i cobor putin garda la sol..Ma poate ajuta cineva cu acest lucru? stiti kum as putea face lucrul asta? .... :-/

Re: salut

28 Feb 2010, 14:58

exista kit-uri (gen Eibach) care coboara garda (amortizoare si arcuri) - si coboara cam 2-3 cm

Re: salut

28 Feb 2010, 15:19

ms de sfat....dar ceva mai ieftin?si mai "romanesc "se poate

Re: salut

28 Feb 2010, 17:14

Nu. De unde 130 cp?

Re: salut

04 Mar 2010, 13:32

:s pt ca asa are :P 130 cp:P;)) asa scrie in talon;) akm am salu duk undeva la 180 de cp...:D o si fac o resoftare la motor k ajutorul unor prieteni

Re: salut

04 Mar 2010, 13:36

Auzi dar cu limba română ce ai ? Eu îți recomand mai întâi să-ți upgradezi stilul de scris și apoi mașina.

Scapă de stilul mirc și abundent în zâmbăreți.

Re: salut

04 Mar 2010, 13:39

foarte bine.scuzama stiu limba romana,nam stiut ca nu este voie cu limbaj de chat sau mirc,iartama pentru abaterea de la limba "romana",am eu grija de toate,multumesc de sfat

Re: salut

04 Mar 2010, 15:14

in 180 cp nu-l duci fara vreo 7-8000 eur...

Re: salut

05 Mar 2010, 17:57

pai daca mai bag 7000-8000 mai bine imi cumpar unn bmw ...ce-am facut mai bag inca 1 data cat am dat pe ea.?se face mai ieftin..cu un laptop pus la punct cu unele programe ...si cativa baieti destepti care vor un ban se poate aranja foarte ujor

Re: salut

05 Mar 2010, 18:42

La motoarele normal-aspirate, cum este si al tau, nu poti face mare lucru din soft, oricat de pus la punct ar fi laptopul. Daca mai scoti 10 CP poti sa te consideri fericit.

De la 130 CP la 180 CP, practic ai trei variante: ITB-uri, turbina sau compresor. Toate costa o gramada maricica de bani.
Pe langa asta, mai trebuie schimbata admisia, evacuarea, axa cu came, intercooler la turbina, ECU, injectoare, pompa de benzina, pompa de vacuum, etc, chestii care o sa coste mii de euro.

Re: salut

05 Mar 2010, 20:45

$1 scrie:$2..se face mai ieftin..cu un laptop pus la punct cu unele programe ...si cativa baieti destepti care vor un ban se poate aranja foarte ujor

Probabil te referi la varianta in care baietii modifica in Paint graficele sa arate ca cele pentru 180CP? :D

Re: salut

05 Mar 2010, 21:46

$1 scrie:$2Probabil te referi la varianta in care baietii modifica in Paint graficele sa arate ca cele pentru 180CP? :D

De ce eşti rău, un Photoshop şi-o permite şi el :p

Re: salut

10 Mar 2010, 10:51

:)) aveti dreptate,nu prea isi are rost toate astea,...,totusi masina trage bine si fara nimic,pana acum am "forjato" maxim 200 dar imi da impresia ca inca se mai duce ......dar,"viata are prioritate"
Răspunde