este pompa de injectie
si vazand ca ai tddi (ca si subsemnatul , care are aceeasi problema) , pot sa-ti spun si care-i piesa cu buba. este capul hidraulic care invarte motorina , pentru a crea presiunea necesara pornirii.acela se toceste in timp, (de la contact cu apa ...etc etc).cand pompa e rece capul hidraulic e "strans" , cand masina porneste , se dilata de la caldura , si de aia functioneaza cum trebuie.cand opresti motorul si stationezi ceva timp , la fel o sa faca , pentru ca pompa nu retine presiunea din cauza acelui cap , si se duce pe retur = dezamorsare pompa.
.... asta pe "scurt" , ma chinui sa nu ma pocneasca rasu la ce ai spus tu "40/50 de secunde contact continuu"

) . inseamna ca ai bani de baterie si electromotor , le omori pe amandoua asa.
acu sa incercam sa le rezolvam ...
1. pompele tddi se pot repara ! deci problema e remediabila *asta sa nu-ti vina vreo idee sa iti iei pompa noua

*nu sunt capsulate ca TDCI urile
2. pornirea = nu ii mai da cheie in halul ala , ca no sa porneasca ! mai mult rau faci.
dai o cheie scurta *intre 5 -10 secunde cu acceleratia usor apasata ** nu mult , ca o sa clampane injectoarele , dupa acele 10 secunde (daca nu porneste) , ia contactul si repeta procedura , la a 2 a / a 3 a cheie ar trebui sa o ia la sfert (la mine la a 2 a porneste in 2 secunde de la contact)
*** aaa si nu iti fa griji daca iti va spune cineva ca " "dizalu se ineaca"

, stai linistit ca nu ai sa vezi rata si nici "dizal" inecat. *asta legandu-se de pedala apasata la pornire care am mentionat-o mai sus.
cam atat ...
sper ca ce am scris eu sa te ajute , si sa reusesti sa-i dai de capat.
te rog sa-mi dai un pm daca te-au ajutat "sfaturile" mele. macar sa stiu ca nu am scris "3 romane" degeaba.
o seara buna si numai bine