Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Pornire foarte grea sau imposibila. o data pornita, merge ok

30 Oct 2010, 17:44

salutare. am un FF 1 90 CP, 1,8 TDDi, endura stage 3. am vreo 210.000 km reali la bord.
am o mare problema. ii dau cheie, bateria invarte dar motorul nu se aprinde/ nu porneste (cel putin daca tii cheia in pozitie mai putin de 30 sec). treaba este ca daca porneste, nu am nici un fel de probleme (nu am fluctuatii de turatii, nu am probleme sa piarda din putere sau orice altceva - motorul merge PERFECT NORMAL)

in iunie anul asta, intr-o dimineata am incercat sa pornesc motorul dar nu a vrut si pace. am fost la "ford", in service, si mi-au spus ca s-a dezamorsat pompa. Au amorsat-o si a pornit normal. de atunci pana acum 4 zile a mers normal.
acum 4 zile iar nu a vrut sa porneasca. am cuplat bateria la o alta masina si dupa 40-50 secunde cu cheia in contact a pornit. la fel mi s-a spus ca ori s-a dezamorsat alimentarea cu combustibil ori am probleme cu pompa de injectie.
mentionez ca am vazut ca unul dintre cele 3 furtune dintre filtru de motorina si pompa de injectie a cazut pe motor si este topit, nu stiu daca are pori sau nu la topitura.
intrebarea mea este: daca a mai intalnit cineva problema asta si daca da, care a fost cauza?!?!!?
astept alte posibile cauze: bujii, filtru motorina, injectoare, pompa de injectie sau orice alta cauza care va trece prin cap.
ce nu inteleg de ce merge masina normal dupa ce porneste!?!?!? daca ar fi vinovate pompa de injectie, injectoarele sau filtrul de motorina eu cred ca ar trebui sa faca probleme si in timpul functionarii.
multumesc anticipat tuturor care au avut rabdare sa-mi citeasca "romanul" si sper sa primesc si ceva raspunsuri.
toate cele bune

Re: Pornire foarte grea sau imposibila. o data pornita, merge ok

31 Oct 2010, 09:42

Problema la masina ta e acel furtun care s-a topit. Nu trebuie sa gasesti pori cu ochiul liber pantru ca nu ai sa ii vezi. Am patit acelasi lucru si eu dar la camion. Se desamorseaza dupa o staionare mai lunga iar timpul necesar sa ajunga iar motorina in conducta de la filtru la pompa e acel timp in care tu dai la cheie.
Pompa de injectie nu are cum sa fie, pentru ca nu ai mai avea performante la motor, iar pompa de alimentare la fel.
Mai verifica daca surubul de plastic din fundul filtrului e strans bine? poate sa piarda si pe acolo presiune.

Re: Pornire foarte grea sau imposibila. o data pornita, merge ok

22 Noi 2010, 22:43

este pompa de injectie
si vazand ca ai tddi (ca si subsemnatul , care are aceeasi problema) , pot sa-ti spun si care-i piesa cu buba. este capul hidraulic care invarte motorina , pentru a crea presiunea necesara pornirii.acela se toceste in timp, (de la contact cu apa ...etc etc).cand pompa e rece capul hidraulic e "strans" , cand masina porneste , se dilata de la caldura , si de aia functioneaza cum trebuie.cand opresti motorul si stationezi ceva timp , la fel o sa faca , pentru ca pompa nu retine presiunea din cauza acelui cap , si se duce pe retur = dezamorsare pompa.
.... asta pe "scurt" , ma chinui sa nu ma pocneasca rasu la ce ai spus tu "40/50 de secunde contact continuu" :))) . inseamna ca ai bani de baterie si electromotor , le omori pe amandoua asa.
acu sa incercam sa le rezolvam ...
1. pompele tddi se pot repara ! deci problema e remediabila *asta sa nu-ti vina vreo idee sa iti iei pompa noua :) *nu sunt capsulate ca TDCI urile
2. pornirea = nu ii mai da cheie in halul ala , ca no sa porneasca ! mai mult rau faci.
dai o cheie scurta *intre 5 -10 secunde cu acceleratia usor apasata ** nu mult , ca o sa clampane injectoarele , dupa acele 10 secunde (daca nu porneste) , ia contactul si repeta procedura , la a 2 a / a 3 a cheie ar trebui sa o ia la sfert (la mine la a 2 a porneste in 2 secunde de la contact)
*** aaa si nu iti fa griji daca iti va spune cineva ca " "dizalu se ineaca" :) , stai linistit ca nu ai sa vezi rata si nici "dizal" inecat. *asta legandu-se de pedala apasata la pornire care am mentionat-o mai sus.
cam atat ...
sper ca ce am scris eu sa te ajute , si sa reusesti sa-i dai de capat.
te rog sa-mi dai un pm daca te-au ajutat "sfaturile" mele. macar sa stiu ca nu am scris "3 romane" degeaba.
o seara buna si numai bine
Răspunde