Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
15 Noi 2005, 00:09
In caz ca pateste si altcineva chestia asta:
La pornirile la rece ale motorului garnitura de cauciuc de la filtrul de ulei era "suflata" afara odata cu tot continutul baii de ulei.
Am luat recent masina SH si problema a aparut la 120 de Km dupa schimbarea uleiului. Mecanicul dupa ce a pus o alta pompa SH si a obtinut acelasi rezultat a zis ca am canalele de ulei infundate in motor dand solutia demontarii motorului, suflare cu aer, curatare cu motorina,etc.
Am luat problema in mana ( pompa de ulei) am desfacut-o si am gasit un "inaltator", adaos, sau cum vrei sa ii mai zici, de un centimetru, intre supapa de siguranta a pompei de ulei si arcul sigurantei.
Am gasit la Augsburg arcul si dopul ( la desfacere dopul sigurantei trebuie gaurit) din capatul arcului ca supapa de siguranta cica nu se mai face la motorul meu vechi. Asamblarea a durat 30 de secunde si dupa aia rutina stiuta la mecanic: suspendat motorul, puntea fata data jos, montat pompa reparata, pus baia de ulei, ulei, dat cheie si gata!
Toate bune
Mihai Celacu