Ar putea fi si pompa de benzina, dar ar mai putea fi si alte chestii.
Daca cumva pierde benzina pe undeva si trage aer cat sta oprita, se dezamorseaza si ar putea sa prezinte acele simptome.
Hai sa incercam si varianta urmatoare: pui contactul, astepti 5 secunde si dupa aceea dai la cheie. Din cate stiu eu, pompa de benzina se cupleaza cand pui contactul si in cele 5 secunde ar avea timp sa restabileasca presiunea daca pierderea (gaura) nu e mare.
Alta posibilitate: motorasul care actioneaza clapeta de acceleratie sa se puna mai greu in miscare, sa prezinte ceva uzura sau sa fie intepenit. Acelasi motoras, din cate stiu eu, stabileste si pozitia de ralanti a clapetei de acceleratie. Daca se intepeneste si se urneste mai greu, la fel, exista posibilitatea sa-ti moara motorul (asfixiat, nu mai are aer

) imediat dupa pornire.
Daca apesi o idee pe pedala, cum se manifesta ?
Ar mai putea fi si ceva contacte pe la senzori (senzor volanta, senzor ax came) care isi revin dupa vibratiile de la prima pornire.
LE: deci eu nu prea cred ca e defecta pompa, mai plauzibila ar fi o fisura undeva pe traseul de benzina. De obicei, cand se defecteaza pompa, ori nu mai porneste de loc, ori nu mai are putere.