23 Feb 2012, 10:58
intre timp am gasit un service care se ocupa cu sisteme DelPhi ( Kraft Motor's ) si am incercat si la ei dar mi-au spus sa vin cu masina zis si facut dar mai intai mam intors la reprezentanta sa ma cert cu ei ca mi-au dat injectoarele fara saibe de etansare invocand faptul ca daca sa umblat la injector ele se schimba asa ca iam cerut sa imi dea altele noi contra cost si mia spus ca vin doar cu injector
, deci na avut incotro mi le-a dat pe cele vechi am pus injectoarele pe masina si am plecat la Kraft . Cei de acolo au gasit 4 injectoare defecte
si mi-au spus ca nu se apuca de reparat decat daca da pompa de inalta jos sa vada starea ei
. OK au dat pompa jos si au gasit un rulment la pompa spart la inlocuit (300 ron + 400 ron datu pompei jos ) presiunea pompei a spus ca este ok a urmat repararea injectoarelor ( 4 x 450ron ) un filtru de motorina Delphi curatatul rezervorului ( multa mizerie si mult mal si ceva pilitura de fier )
rezultatul cam dezamagitor pornirea la rece este lenta ca si cum ar porni fiecare cilintru pe rand cu o secunda pauza intre ele , acceleratia nu mai are aceeas sensibilitate, urca greu in ture niste trepidati simtitoare in toata masina la anumite turati ( 1300 si 2000 ) , un sunet croncanitor in sarcina , balbaiala cateodata si lipsa de putere adica dai drumul la ambreaj jumatate de cursa si apes acceleratia si nu se tureaza ca sa urce bordura , iar dupa ce se incalzeste unele probleme dispar si ramane doar trepidatile si lipsa puteri . Mentionez ca masina e Mondeo mk3 2.0TDCi 2002 tipul motorului HJBB nu mai stiu ce sa ii fac pe tester la ei nu arata nici o problema am schimbat si motorina si degeaba daca are cineva vro ideie sau sa mai intalnit cu asa ceva il rog sa imi spuna si mie cum a rezolvato ca nu-i mai dau de cap .23 Feb 2012, 14:53
23 Feb 2012, 15:05
$1 scrie:$2upa reparatii, au fost reintroduce codurile la injectoare in ECU? Ce erori da testerul?