Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Ajutor selectie masina

07 Iul 2013, 02:07

Buna tuturor,

Ma numesc Leustean Adi Eduard , am 21 de ani , student la Fac . de Mecanica Iasi si as dori sa ma ajutati cu o discutie libera in ceea ce priveste alegerea unui Ford veritabil pentru mine.
Sper ca am nimerit bine topicul.
Sa incepem... Curand voi detine o anumita suma de bani pentru achizitionarea unui autovehicul cat mai ieftin in speranta cu timpul de al reconditiona cu trup si suflet. Cele 2 modele asupra carora ma bat sunt Capri si Taunus. Mentionez ca 2 portiere e un necesar , Capri il doresc MK1 Taunus mk2 in sus.
Decizia ramane a mea , principala mea intrebare este, cat dedificil si cam cat de costisitor poate fi inmatricularea din alte state UE sau non-UE avand in vedere ca pot clasificate drept vehicule de epoca?
Sa zicem ca ma duc sa o cumpar personal , care sunt pasii completi pentru a intra cu masina in tara si cat timp se poate circula cu ea , este oarecum necesar ITP in tara respectiva sau se face la noi?

Ca de obicei reusesc sa transform o intrebare intrun roman :-" :-S

Re: Ajutor selectie masina

07 Iul 2013, 09:03

daca nu ma insel inmatricularea ca masina de epoca vine in niste conditii speciale. in italia de ex stiu ca masinile inmatriculate asa plateau taxe extrem de mici indiferent de motorizare/poluare..etc dar nu puteau sa circule la liber ca si restul de masini...doar in evenimente organizate samd. Nu stiu cum e la noi dar e posibil sa fie la fel deci intereseaza-te.

Reconditionarea unei masini de la 0 e foarte complexa si costa foarte mult..atat bani cat si timp. plus masina in sine, transport, taxe. trebuie sa iti faci un calcul foarte bun sa vezi cam cat te duce.

oricum succes si pune poze :)

Re: Ajutor selectie masina

07 Iul 2013, 13:33

$1 scrie:$2aca nu ma insel inmatricularea ca masina de epoca vine in niste conditii speciale. in italia de ex stiu ca masinile inmatriculate asa plateau taxe extrem de mici indiferent de motorizare/poluare..etc dar nu puteau sa circule la liber ca si restul de masini...doar in evenimente organizate samd. Nu stiu cum e la noi dar e posibil sa fie la fel deci intereseaza-te.

Reconditionarea unei masini de la 0 e foarte complexa si costa foarte mult..atat bani cat si timp. plus masina in sine, transport, taxe. trebuie sa iti faci un calcul foarte bun sa vezi cam cat te duce.

oricum succes si pune poze :)

Merci fain de sustinere , voi pune de indata ce o si voi cumpara.
Rog un moderator sa mute topicul in clasa careia i se atribuie, am deschis aici fiindca mi se pare mai mult o discutie libera.

Re: Ajutor selectie masina

10 Iul 2013, 08:49

in primul rand acea "anumita suma de bani" trebuie sa fie consistenta si cu plaja mare de eroare in sus :)
apoi trebuie si pricepere la mecanica, preferabil si un atelier propriu pentru ca la service-urile romanesti e dezastru
daca ai mai avut masina probabil ca stii deja, dar daca asta e prima... vai de capul tau

Re: Ajutor selectie masina

10 Iul 2013, 09:14

$1 scrie:$2n primul rand acea "anumita suma de bani" trebuie sa fie consistenta si cu plaja mare de eroare in sus :)
apoi trebuie si pricepere la mecanica, preferabil si un atelier propriu pentru ca la service-urile romanesti e dezastru
daca ai mai avut masina probabil ca stii deja, dar daca asta e prima... vai de capul tau

Din start am plecat cu varianta , vai de capul meu.. ca nah trebuie sa incep de undeva , altfel nu ma pot ridica :)

Cat despre ideea de a aduce de afara o masina a sarit din schema.
Am gasit totusi un Taunus din '71 2 portiere in tara la noi cu motorul facut bucati.
Astept de acum luna septembrie sa ma intorc in tara sa il pot cumpara , abia atunci voi incepe procesul de restaurare cu chiu cu vai...
Răspunde