Switch to full style
Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Probleme electromotor Focus 1,8

27 Noi 2007, 22:11

Salut!
Sunt nou pe forum. Am Focus 1,8 Tddi din 2001. Ma chinuie acum la pornire, electromotorul anclanseaza cand vrea el si nu vrea exact atunci cand am nevoie. Ati mai avut probleme de genul asta? Puteti sa-mi dati un sfat?

27 Noi 2007, 23:24

unul din posturi ar trebui sters !

Re: Probleme electromotor Focus 1,8

28 Noi 2007, 22:08

$1 scrie:$2alut!
Sunt nou pe forum. Am Focus 1,8 Tddi din 2001. Ma chinuie acum la pornire, electromotorul anclanseaza cand vrea el si nu vrea exact atunci cand am nevoie. Ati mai avut probleme de genul asta? Puteti sa-mi dati un sfat?


Salutare!
Sa inteleg ca am ghinion si ma confrunt cu un defect singular?

28 Noi 2007, 22:47

Pai descrie mai in amanunt problema. Dai la automat si nu se intampla nimic sau se aude un zgomot de motor electric dar nu "invarte" motorul?
In primul caz poate fi de la carbunii sau bucsele electromotorului, vreun contact imperfect sau chiar imobilizatorul care nu recunoaste cheia.
In al doilea caz problema e bendix-ul.

28 Noi 2007, 23:49

$1 scrie:$2ai descrie mai in amanunt problema. Dai la automat si nu se intampla nimic sau se aude un zgomot de motor electric dar nu "invarte" motorul?
In primul caz poate fi de la carbunii sau bucsele electromotorului, vreun contact imperfect sau chiar imobilizatorul care nu recunoaste cheia.
In al doilea caz problema e bendix-ul.


Salut!
Dau cheie si nu se aude decat un pacanit scurt. Atat!
Am schimbat carbunii, am rectificat bucsele, a pornit in ziua respectiva, dar in dimineata urmatoare IDEM PAC si atat!
Spre seara a pornit din nou. Nu mai continui ca ametesc :cry:

29 Noi 2007, 01:43

Contact imperfect pe undeva? Borne baterie, vreun releu, trebuie verificat tot circuitul de alimentare pana la electromotor. Incearca sa masori curentul la firul care vine pe electromotor atunci cand dai la automat ca sa stii daca e in continuare de la electromotor sau e de la circuitul de alimentare al electromotorului.

30 Noi 2007, 23:08

La elecrtomotor vin doua cabluri:cel de forta legat permanent la baterie! si cel de comanda mai subtire.Ca si Huffy as zice ca bendixul,ori placuta contactului stearsa(contacte suflate)Desi acesta este capsat,cu putina vointa se poate schimba,altfel electromotorul costa mai mult.
Răspunde