Help/Troubleshooting

indicator motorina cu probleme

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

indicator motorina cu probleme

Mesajde trisaba » 28 Mai 2007, 20:48

cand opresc masina e normal ca acul care indica combustibilul sa nu coboare?.mie imi ramane tot acolo unde a stat cu contactul pus.ieri am bagat 32 de litrii si mai apreciam ca mai am 10(32+10=43) s-a dus acul peste 45 (indica aprox50).am dat cu spray contactul de la rezervor dar nici o schimbare.dc avet ivreo sugestie....ms
astra '94 1.7td-prima mea masina
mondeo '93 td-taiat!!
focus turnier tdci 115 cai nervosi-in familie
logan '09 1.5 dci 105 cai-in uz
W123 '79 200D-vandut
trisaba
Member
 
Mesaje: 449
Membru din: 02 Dec 2005, 16:40
Localitate: constanta+bucuresti

Mesajde irsido » 30 Mai 2007, 11:45

cam aceeasio problema o am si eu.cand fac plinul acul de la motorina urca ff greu,cam in juma de ora de mers in continuu urca la full.ca sa indice corect am deschis busonul si am pornit motorul si a urcat la fix. Din alte discutii am inteles ca e vreo problema la o supapa care scoate aerul din rezervor, e chiar la gura busonului si aia trebuie sa nu fie infundata.
Mondeo Mk4 2.0i
Avatar utilizator
irsido
1nsane Member
 
Mesaje: 1159
Membru din: 24 Mar 2007, 16:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2.0i

Mesajde yule » 16 Aug 2007, 20:17

Scuze ca dezgrop un thread mai vechi, dar am si eu probleme cu indicatorul de combustibil. De cand am luat masina incerc ca atunci cand alimentez sa fac plinul, si apoi sa merg pana se aprinde becul. Pana acum totul bine si frumos.

Ieri am facut iarasi plinul, si am insistat un pic ca sa fie suma rotunda (adica dupa ce s-a oprit automat pompa am mai pus max 1l). Cand am plecat, indicatorul arata cam un sfert (aiurea, era super plin rezervorul). M-am plimbat un pic pe strazi cu panta/rampa sa vad daca isi revine. Si-a revenit cand am oprit motorul, am asteptat putin, si am pornit iar. Arata plin. Astazi cand am venit de la servici, deodata observ ca merg cu becul aprins si cu indicatorul pe 0.

Oare am dat peste cap ceva, fiindca am pus mai multa motorina? Am sa incerc sa mai deschid busonul, sa aerisesc situatia pe acolo :) In rest, alte sugestii aveti?
yule
Incepator
 
Mesaje: 59
Membru din: 21 Apr 2007, 12:13
Localitate: Cluj / Sibiu
Maşina: Focus 1 1.8 TDDI 66kw/90ps 10/03
VIN: WF0NXXGCDN3J45781

Mesajde irsido » 16 Aug 2007, 23:09

si eu mai patesc asa ceva, dar in ultima vreme nu mai face figuri, cert e ca la busin e o gaura in partea de jos care reprezinta aeriseirea din rezervor, incearca sa bagi un pix subtire cu atentie sa nu fie infundata, sau sa nu se suprapuna cu masonul de cauciuc de la buson,
Eu puneam motorina, si daca nu se ridica acul, pream, desfaceam buson, porneam, lasam max 20 sec si acum incepea sa urce. Dece, e de la aerisire.
Cu stima
Mondeo Mk4 2.0i
Avatar utilizator
irsido
1nsane Member
 
Mesaje: 1159
Membru din: 24 Mar 2007, 16:45
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo Mk4 2.0i

Mesajde yule » 18 Aug 2007, 17:28

Mersi irsido! Pana sa apuc sa fac aerisirea cu busonul, am mai umblat putin, si fiindca s-a consumat din motorina si-a revenit singur.
yule
Incepator
 
Mesaje: 59
Membru din: 21 Apr 2007, 12:13
Localitate: Cluj / Sibiu
Maşina: Focus 1 1.8 TDDI 66kw/90ps 10/03
VIN: WF0NXXGCDN3J45781


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 5 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 5 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login