Care sunt "limitele" unei diagnoze pe tester?
- cat de precisa este o verificare pe tester si care sunt limitele ei?
- depinde verificarea exclusiv de aparatura sau conteaza experienta, atentia, rabdarea celui care interpreteaza datele?
- care sunt problemele (importante) care nu pot fi identificate pe tester?
- este obligatoriu ca dupa ce ai platit o verificare pe tester sa primesti un rezumat al datelor?
- daca un service detine un tester pentru ford si se presupune ca este atent si amabil, desi nu are poate foarte multa experienta pe Forduri, atunci in mod sigur poate sa identifice o problema de functionare a motorului?
Sunt convins ca raspunsurile la intrebarile de mai sus ne pot ajuta sa ne descurcam in hatisul de service-uri si sa alegem corect. Eu m-am lovit de asmenea probleme la doua din service-urile cu renume din Bucuresti care nu au fost instare sa identifice cu exactitate o problema aparent de alimentare-injectie, motiv pentru care eram pus in situatia sa inlocuiesc foarte multe piese costisitoare.
In mod particular ma intereseaza daca pe tester pot fi identificate cu precizie defectiunile si, implicit, piesele care trebuie inlocuite atunci cand un motor (TDCI) nu functioneaza cum trebuie: variatii turatie relanti, pierdere de putere, sincope in functionare, vibratii etc.
an 2003
- liviu68
- Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 143
- Membru din: 28 Mai 2007, 14:22
- Localitate: Bucuresti