Ford Focus 1.8 TDDI EGR / HO2S
Buna ziua, am 2 probleme la Focus'ul 1.8 TDDI C9DB meu si nu reusesc sa le dau de capat, daca poate cineva sa-mi dea un sfat orice va rog sa-mi spune-ti am 2 erori:
1 - P0409 - Valva Recilculare gaze senzor A circuit ( Exhaust gas recirculation (EGR) senzor A - circuit malfunction) si imi da cateva posibile cauze in Autodata si imi spune cum pot sa masor senzorul solenoid (cu mufa scoasa sa am rezistenta intre pini la 20 de grade 31 ohm) ceea ce este. Ce am facut eu pana acuma?:
a - Am curatat EGR
b- Am verificat Toate tuburile de vacum
c - Am sunat firele din Senzorul ala in ecu(pe pinul corespunzator) si am si miscat de fire si nu sunt intrerupte
d - Am masurat si Exhaust gas recirculation (EGR) valve position sensor
SIIII ambele sunt bune... se poate sa fie senzorul solenoidul totusi defect? chiar daca primesc rezistenta buna??? imi poate consuma din cauza asta mai mult?
e - Am Sters Eroarea si apare peste 50 / 80 km. (masina merge bine dar are consumul mai mare in oras aproape de 10 l/100km)
Si a 2-a mare problema primesc eroare asta:
2- P0167 - O2 incalzitor circuit (bank 2, senzor 3) [Heated oxygen senzor (HO2S) 3 bank 2 heater control unit malfunction] dupa parerea mea... asta e eroare de sonda lamba toata ziua, dar eu am diesel si nu am sonda lambda... eu ma gandesc ca poate e asociata eroarea cu incalzitorul ala de apa (cu bujia aia ce se infierbanta si ajuta sa se incalzeasca mai repede apa). Astept toate parerile si orice, imi cer scuze daca mai e postat undeva pe forum problema mea eu am cautat si nu am gasit niciunde. Am scanat masina cu Autocom. Va multumesc si astept pareri. Numa bine Ceau!
ASTEPT PARERI!!! MULTUMESC MULT!
1 - P0409 - Valva Recilculare gaze senzor A circuit ( Exhaust gas recirculation (EGR) senzor A - circuit malfunction) si imi da cateva posibile cauze in Autodata si imi spune cum pot sa masor senzorul solenoid (cu mufa scoasa sa am rezistenta intre pini la 20 de grade 31 ohm) ceea ce este. Ce am facut eu pana acuma?:
a - Am curatat EGR
b- Am verificat Toate tuburile de vacum
c - Am sunat firele din Senzorul ala in ecu(pe pinul corespunzator) si am si miscat de fire si nu sunt intrerupte
d - Am masurat si Exhaust gas recirculation (EGR) valve position sensor
SIIII ambele sunt bune... se poate sa fie senzorul solenoidul totusi defect? chiar daca primesc rezistenta buna??? imi poate consuma din cauza asta mai mult?
e - Am Sters Eroarea si apare peste 50 / 80 km. (masina merge bine dar are consumul mai mare in oras aproape de 10 l/100km)
Si a 2-a mare problema primesc eroare asta:
2- P0167 - O2 incalzitor circuit (bank 2, senzor 3) [Heated oxygen senzor (HO2S) 3 bank 2 heater control unit malfunction] dupa parerea mea... asta e eroare de sonda lamba toata ziua, dar eu am diesel si nu am sonda lambda... eu ma gandesc ca poate e asociata eroarea cu incalzitorul ala de apa (cu bujia aia ce se infierbanta si ajuta sa se incalzeasca mai repede apa). Astept toate parerile si orice, imi cer scuze daca mai e postat undeva pe forum problema mea eu am cautat si nu am gasit niciunde. Am scanat masina cu Autocom. Va multumesc si astept pareri. Numa bine Ceau!
ASTEPT PARERI!!! MULTUMESC MULT!
- Matrix1990
- Incepator
- Mesaje: 1
- Membru din: 11 Sep 2011, 17:50
- Maşina: Ford Focus