probleme relanti/condens bujii/mers neregulat motor
Sunt posesorul unui ford focus 2, motor 1.6, 100 CP pe benzina.Masina are acum 2 ani si 32.000km si a fost achizitionata de la BDT. Va rog sa ma ajutati cu un sfat pentru urmatoarea problema, descrisa succint mai jos:
- in data de 16.11.2007 dimineata(motor rece) cu un nivel de combustibil in rezervor in limita a a 80km(conform computerului), masina avea un mers neregulat la relanti si lipsa putere motor. Fac plinul la Agip cu gandul ca raman fara combustibil in traficul de pe bd. Iuliu Maniu si desigur constrans de imprejurari, intrucat evit aceste benzinarii. La bord s-a aprins si marorul motor galben-portocaliu. Masina prezinta in continuare aceleasi simptome motiv pentru care o las la service BDT. Constatarea efectuata de catre service preciza: condens bujii. Drept urmare sunt schimbate bujiile pe care le achit, fiind consumabile si nu fac scopul garantiei. Cauza condensului nu a fost precizata de catre service drept urmare am inspiratia ca inainte de a pleca sa fac o programare peste doua saptamani fiind convins ca problema va aparea. Masina a mers OK pana in seara zilei de 04.12.2007
- 04.12.2007 - ma duc in service BDT pentru a rezolva o problema cu mici zgarieturi pe bara spate si ii felicit ca mi-au rezolvat relantiul si lipsa de putere motor. Intre timp am consumat benzina de la Agip si am facut plinul cu Carrera 100
- 05.12.2007 - dimineata, problemele reapar si "parchez masina direct in service. La turatii intre 3000-4000 martorul motor galben-portocaliu palpaia. Aplic procedura din manual si "batraneste" ma indrept catre service. Se constata "condens bujii". Eu raman stupefiat, in plus se identifica o posibila cauza care ar genera infiltratiile de apa la motor: "stropitor capota stanga defect iar apa curge pe baterie". Seara masina e gata, relantiul statea fix in dreptul gradatiei 750 turatii si fericit plec. Surpriza, martorul nu se mai aprinde dar la accelerari mai "bruste" (de la 2500 ture"talpa") motorul are un comportament neregulat. Ma intorc la service, si invit reprezentatul BDT sa facem un test impreuna. Obtin o noua programare pentru 11.12.2007
-06.12.2007 zi ploioasa deschid capota si observ apa langa baterie. Deci problema stropitorului nu s-a rezolvat, chiar se misca lejer in capota si curge apa pe langa el pr carcasa din partea stanga a bateriei. Masina mi se opreste in intersectie pe Kisselef (braseria Triumf) si nu va spun ce "ape" m-au trecut. Drept urmare o las in service unde mi se spune simptomele sunt tot de apa in zona bujiilor.
Eu sincer gogoasa cu "condens bujii" pe care mi-au spus-o nu o cred. Are cineva vreo idee? (bobina, fise bujii, injector dus sau murdar, filtre...) Precizez ca la prima constatare am reusit sa vad mesajul de eroare pe un "listing" - P1300 -boost calibration fault
P.S. De-a lungul timpul am schimbat compresor aer conditionat(4 luni de la achizitie) si alternator(august 2007) nu va inchipuiti ce fericit sunt acum
))))))))
- in data de 16.11.2007 dimineata(motor rece) cu un nivel de combustibil in rezervor in limita a a 80km(conform computerului), masina avea un mers neregulat la relanti si lipsa putere motor. Fac plinul la Agip cu gandul ca raman fara combustibil in traficul de pe bd. Iuliu Maniu si desigur constrans de imprejurari, intrucat evit aceste benzinarii. La bord s-a aprins si marorul motor galben-portocaliu. Masina prezinta in continuare aceleasi simptome motiv pentru care o las la service BDT. Constatarea efectuata de catre service preciza: condens bujii. Drept urmare sunt schimbate bujiile pe care le achit, fiind consumabile si nu fac scopul garantiei. Cauza condensului nu a fost precizata de catre service drept urmare am inspiratia ca inainte de a pleca sa fac o programare peste doua saptamani fiind convins ca problema va aparea. Masina a mers OK pana in seara zilei de 04.12.2007
- 04.12.2007 - ma duc in service BDT pentru a rezolva o problema cu mici zgarieturi pe bara spate si ii felicit ca mi-au rezolvat relantiul si lipsa de putere motor. Intre timp am consumat benzina de la Agip si am facut plinul cu Carrera 100
- 05.12.2007 - dimineata, problemele reapar si "parchez masina direct in service. La turatii intre 3000-4000 martorul motor galben-portocaliu palpaia. Aplic procedura din manual si "batraneste" ma indrept catre service. Se constata "condens bujii". Eu raman stupefiat, in plus se identifica o posibila cauza care ar genera infiltratiile de apa la motor: "stropitor capota stanga defect iar apa curge pe baterie". Seara masina e gata, relantiul statea fix in dreptul gradatiei 750 turatii si fericit plec. Surpriza, martorul nu se mai aprinde dar la accelerari mai "bruste" (de la 2500 ture"talpa") motorul are un comportament neregulat. Ma intorc la service, si invit reprezentatul BDT sa facem un test impreuna. Obtin o noua programare pentru 11.12.2007
-06.12.2007 zi ploioasa deschid capota si observ apa langa baterie. Deci problema stropitorului nu s-a rezolvat, chiar se misca lejer in capota si curge apa pe langa el pr carcasa din partea stanga a bateriei. Masina mi se opreste in intersectie pe Kisselef (braseria Triumf) si nu va spun ce "ape" m-au trecut. Drept urmare o las in service unde mi se spune simptomele sunt tot de apa in zona bujiilor.
Eu sincer gogoasa cu "condens bujii" pe care mi-au spus-o nu o cred. Are cineva vreo idee? (bobina, fise bujii, injector dus sau murdar, filtre...) Precizez ca la prima constatare am reusit sa vad mesajul de eroare pe un "listing" - P1300 -boost calibration fault
P.S. De-a lungul timpul am schimbat compresor aer conditionat(4 luni de la achizitie) si alternator(august 2007) nu va inchipuiti ce fericit sunt acum

- focusar
- Incepator
- Mesaje: 8
- Membru din: 03 Iun 2006, 14:10