Help/Troubleshooting

LTFT si STFT

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

LTFT si STFT

Mesajde ciuca2 » 09 Iul 2024, 22:53

Salut.
Se da urmatoarea problema.Masina VW Bora 1.6 16v. Se aprinde check engine si singura eroare ce o da este: ca prima sonda lambda este in afara parametrilor de reglaj.
Masuratori:
La ralanti LTFT -23% daca accelerez scade pe la 2%
STFT -3% daca acelerez tinde spre 0
Daca masina sta nepornita mai mult de 7-8 ore, porneste la a treia cheie.La primele doua,porneste si se opreste imediat.
In rest functioneaza normal,fara intreruperi indiferent de stilul de mers.
Pana acum am schimbat: Ambele sonde lambda,MAF+MAP,Termostat,senzor presiune benzina,senzor temperatura antigel,pompa benzina,filtre,clapeta acceleratie,supapa PCV.Toate acestea la sfaturile a diversi mecanici(Cati mecanici atatea pareri).
Pierderi de vacum nu sunt ptr ca am verificat cu fum sub presiune bagat prin furtune si orificii.
Ma lupt cu problema asta de mai bine de 1 an.
ciuca2
Ford Freak
 
Mesaje: 231
Membru din: 25 Mai 2015, 06:30
Localitate: Tg Jiu
Maşina: Ford Focus 1.6 zetec. 2001
VIN: WF0AXXGCDA1M14166

Re: LTFT si STFT

Mesajde bricy » 10 Iul 2024, 08:22

Ar mai fi de verificat injectoare, pe bancul de probe, presiunea in rampa daca e cea data de producator, catalizatorul daca e infundat, racordul flexibil nu stiu cum e la vw, insa asta e usor de verificat oricum.
Iar daca toate astea dau bine as mai verifica cablajul, sa nu fie un fir frecat sau aproape rupt
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3399
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637

Re: LTFT si STFT

Mesajde ciuca2 » 11 Iul 2024, 04:06

P1176 - O2 Correction Behind Cat.Bank1:Control Limit Reached
Asta este eroarea. Sincer m-am plimbat pe la vreo 5-6 service-uri pe parcursul unui an.Fiecare cu pareri diferite dar fara rezolvare. Mai mult curiozitatea ma agita.
Injectoare date jos si verificate pe banc,Evacuare data jos si etansata.Cand am dat evacuarea jos am verificat vizual catalizatorul si era ok.
ciuca2
Ford Freak
 
Mesaje: 231
Membru din: 25 Mai 2015, 06:30
Localitate: Tg Jiu
Maşina: Ford Focus 1.6 zetec. 2001
VIN: WF0AXXGCDA1M14166

Re: LTFT si STFT

Mesajde bricy » 11 Iul 2024, 21:18

Cred totusi ca ai un vacum cu probleme din moment ce trim-urile sunt rele doar in relanti.
Depresiunea din admisie la relanti cat este?
Distributia este in regula?
"Nu întrebaţi ce poate să facă ţara pentru voi, întrebaţi-vă ce puteţi face voi pentru ţară"
Avatar utilizator
bricy
1nsane Member
 
Mesaje: 3399
Membru din: 11 Sep 2009, 12:15
Localitate: Tecuci
Maşina: Focus 2002 2.0i 131cp Brc
VIN: WF0NXXGCDN1P72637


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 8 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 8 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 1283 pe 23 Apr 2024, 16:22

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 8 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login