Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

pata ulei

27 Dec 2007, 18:14

salve
sper sa nu postez aiurea
am si eu o problema.dimineata cand pornesc focusul mi se pare ca o ia mai greu.practic tin cheia mai lung in contact.asta nu ar fi problema dar am vazut sub masina langa roata din dreapta fata cativa stropi de ulei.asta se intampla doar cand pornesc prima data.apoi dupa ce circul si eventual o mai opresc si repornesc nu mai curge nimic.nici cand sta peste noapte.la bord nu se aprinde nimic,masina mi se pare ca merge normal.la tester nu am fost ca acuma oricum nu lucreaza nimeni.schimbul de ulei si de filtre e facut de vreo 3 saptam
ma poate ajuta cineva cu ceva idei,sugestii?

27 Dec 2007, 18:48

Da scutul jos si cauta pe unde curge. Pot fi cateva surse de unde ar putea curge! Trebuie gasita ca sa stii ce sa faci!

PS: poate fi perforat si burduful de la planetara, de exemplu....

27 Dec 2007, 19:11

la lichidul de servodirectie te-ai uitat?

27 Dec 2007, 20:43

Partea ca trebuie sa tii mai mult cheia este foarte probabil de la vreo bujie incandescenta arsa.
Mai poate fi si de la calitatea combustibilului, daca n-are aditivi cat si cum trebuie se ingroasa de la frig.
Pentru scurgerea de lichid, urmareste cu atentie toate lichidele (apa, ulei motor, lichid servodirectie, lichid frana). Poate, la fel de bine, sa fie lichid de frana. Cel mai bine e sa te uiti pe sub motor.

Daca nu e nici una dintre cele de mai sus, mai ramane uleiul din cutia de viteze.

27 Dec 2007, 20:44

scutul nu-l pot da acuma jos.trebuie urcata pe elevator si nu prea am unde mai ales in perioada asta.uleiul de servo pare in regula.are cam acelasi nivel.si oricum pompa am schimbat-o acuma vreo 2 luni.uleiul ala era de alta culoare si consistenta.pata asta e neagra uleioasa
daca tot asa va fi voi astepta sa treaca sarbatorile si merg la ceva mecanic sa vedem ce poate fi.m-am gandit ca si cand mi-a schimbat uleiul sa nu fi inchis bine busonul ala de la scurgere dar au trecut 2-3 saptam de atunci si nu am avut nici o pata sub masina

27 Dec 2007, 23:58

eu am avut un furtun slabit de la radiatorul acela mic din fata ,cred ca e de la turbo,si tot in dreapta fata aveam pata de ulei .nu stiu cum este la tine la focus ,dar cel mai bine verifica de unde curge .

28 Dec 2007, 12:48

am avut aceeasi problema (cu uleiul) si era de la filtrul de ulei incorect insurubat.
Pata ajunge in dreptul rotii deoarece se scurge de pe scut ... pe care l-a murdarit ingrozitor.

28 Dec 2007, 15:40

de pe scut se scurge si la mine

02 Ian 2008, 18:56

azi m-am varat in masina.si mi se pare ca e la filtrul de ulei.maine merg sa o ridic si sa vad daca e ala destrans

04 Ian 2008, 19:44

bineinteles ca era filtru prost insurubat.acuma nu mai scapa ulei dar sa fiu atent la furtunul ala ce iese din motor.si acolo era sub el ulei.si daca e problema poate fi turbo defect.mai merg dupa ce fac 500 km sa verificam

05 Ian 2008, 01:03

$1 scrie:$2ineinteles ca era filtru prost insurubat.acuma nu mai scapa ulei dar sa fiu atent la furtunul ala ce iese din motor.si acolo era sub el ulei.si daca e problema poate fi turbo defect.mai merg dupa ce fac 500 km sa verificam

despre ce furtun este vorba care iese din motor..poti sa fi mai explicit?o poza ar spune mai mult decat 1000 de cuvinte
numa bine!

05 Ian 2008, 01:19

Nu era prost insurubat filtrul,in mod sigur,doar daca ti-a fost schimbat uleiul de foarte curand.Mai degraba din cauza gerului blocul motor sa strans si filtrul nefiind strans bine ti-a aruncat ulei pe acolo.In momentul in care s-a incalzit....a etansat si nu a mai curs.E de asteptat la gerurile de acum.....

05 Ian 2008, 01:49

pai l-a putut insuruba cu mana apoi l-a mai strans cu cheia.si azi am mai facut cam 100 km si nu a mai curs nici o picatura
in cateva cuvinte-e vb de acel furtun gros ce iese din motor in partea stanga cum te uiti.mai era un tip care avea aceeasi problema inclusiv cu poza.asa ca nu are rost sa mai deschid un alt topic.doar ca mecanicul a bagat mana sub el si era ulei si pe acolo.in mod normal pe acolo e doar aer ce merge la turbo iar ulei nu are ce sa caute.a zis sa mai fac vreo 500 km si apoi sa verificam.asta e tot

Re: pata ulei

07 Apr 2008, 09:53

Am patit-o si eu tot asa cu o pata de ulei, si era de la sonda de ulei care scapa ulei. Partea foarte frumoasa e ca atunci cind a ramas fara, nu a semnalat :) bine ca l-am prins la timp
Răspunde