13 Iul 2008, 01:45
13 Iul 2008, 01:54
16 Iul 2008, 08:58
16 Iul 2008, 13:45
16 Iul 2008, 14:18
$1 scrie:$2a mondeo alea de 225 freaca de amortizor pe spate daca nu pui flanse
la focus nu stiu
16 Iul 2008, 14:33
$1 scrie:$2electeaza aici http://www.vanzarianvelope.ro/ ce masina ai si iti spune ce dimensiuni si jante merg pe masina ta , sper sa te ajute
16 Iul 2008, 15:19
16 Iul 2008, 19:27
16 Iul 2008, 19:37
16 Iul 2008, 20:05
$1 scrie:$2u zic sa incepi prin a merge la o reprezentanta ford si sa vezi ce dimensiuni maxime se potrivesc pe masina ta. oricum, daca vrei sa nu ai probleme cu militia si cu itpu' trebuie sa omologhezi modificarea si pt. asta primul pas e tot la reprezentanta... nu te speria, nu e complicat, nici scump si nici greu. eu am trecut prin asta recent si nu am ramas cu sechele... cauta al doilea post al meu din tpicu' asta - gasesti toate detaliile: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f= ... =a&start=0
nu atat latimea influienteaza demarajul cat dimensiunea jantei - cu cat mai mare, cu atat mai mic demaraju'... conteaza greutatea rotii intregi mai mult decat latimea ei - suprafata de contact cu asfaltul ramane identica indiferent de latimea gumei, deci frecarea e aceeasi (parca vad ca iar o sa sara cineva la gatu' meu, da' p'asta o stiu atat de bine incat o voi repeta de cate ori e nevoie). deci, daca treci de la roate de 16" la 17", automat pierzi putin la demaraj... am postat undeva principiile ce se aplica da' nu mai gasesc locu'... poate il gasesti tu, cred 'dizertatia' mea e destul de logica - gasesti acolo si alte principii ce privesc calitatea stabilitatii in functie de dimensiunea gumelor... de ce si cum... iti zic sa cauti ca sa nu mai incepem aici un topic de contraziceri si dezbateri care s-au mai intamplat pe forum.
odata ce sti care e dimensiunea maxima a gumelor pe care poti sa le montezi pe masina, trebuie sa te orientezi bine de tot la cumpararea jantelor: J-ul - latimea jantei si ET-ul - offsetul. daca faci bine calculele, nu iti va freca nici la interior (telescoape...) , nici la exterior (aripi). asa ca... mare atentie la J si la ET!!! multi nu baga in seama valorile acestea sau nu stiu ce si cum cu ele...
referitor la diferentele de diametru... toate sunt bune si frumoase atata timp cat diferenta la circumferinta(!!!) nu depaseste +/- 5%... asa imi aduc aminte ca zic aia de la rar... deci... inapoi la abac!
hai noroc!
16 Iul 2008, 20:35
17 Iul 2008, 00:09
$1 scrie:$2$1 scrie:$2a mondeo alea de 225 freaca de amortizor pe spate daca nu pui flanse
la focus nu stiu
am eu 235 si nu sunt probleme...nu mai dezinforma
17 Iul 2008, 11:28
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2a mondeo alea de 225 freaca de amortizor pe spate daca nu pui flanse
la focus nu stiu
am eu 235 si nu sunt probleme...nu mai dezinforma
mai ffocus cu poza de mondeo
vad ca vrei sa te dai destept
dar daca erai nu te bagai in seama asa
depinde si ce fel de jante ai pe masina
17 Iul 2008, 15:34
17 Iul 2008, 15:36
$1 scrie:$2areri...am jenti aliaj ford pe 15.anvelope 195\60\15. s-au uzat...oare pot pune unele 195\65\15? este FORD FOCUS 1,8TDDI TURNIER..nu discutam ca nu sunt trecute in talon,asta stiu.cer parere de cum vin pe masina,sunt prea inalte,sau orice alta parere..multumesc
17 Iul 2008, 16:45
$1 scrie:$2areri...am jenti aliaj ford pe 15.anvelope 195\60\15. s-au uzat...oare pot pune unele 195\65\15? este FORD FOCUS 1,8TDDI TURNIER..nu discutam ca nu sunt trecute in talon,asta stiu.cer parere de cum vin pe masina,sunt prea inalte,sau orice alta parere..multumesc
17 Iul 2008, 18:46
$1 scrie:$2u vreau sa consideri ca sar la gatul tau dar tare-s curios cum explici ca o anvelopa de 215 are aceeasi suprafata de contact cu asfaltul cu una de 195 ca sa nu zic de una de 155![]()
In rest cu et-ul si j-ul iti dau dreptate ....
27 Iul 2008, 23:48
02 Aug 2008, 20:00