Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
11 Apr 2009, 01:34
Salut !
Am si eu cateva probleme pe la masina pe care nu reusesc sa le rezolv , stau cu ea pe bara de 2 saptamani , si deja ma chelit de bani si zile... ma mancat pe undeva sa ma duc la un mecanic sa-mi rezolve ceasul din bord pentru ca nu imi indica temperatura apei, omu' s-a apucat sa scoata mufa de la senzorul acela de la motor , si a zis ca daca pune un strap pe unu din fire din mufa si pe motor se ridica acul in bord.. ei bine nu a fost asa, in momentul acela s-a oprit motorul si nici ca a vrut sa mai porneasca, am fost in cateva service-uri ( mai exact 6 ) si nimeni nu a stiut ce sa-i faca , am reusit sa o pornesc doar daca-i scot o mufa de la unu din injectoare , porneste in 3 .. apoi ii bag mufa la loc la al 4-lea , in schimb cand o turez se gatuie ca si cum nu ar primi benzina indeajuns, daca ma apuc si merg cu ea am toate sansele sa-mi moara motorul daca o las la relanti ( asa cum am patit intr-o intersectie destul de aglomerata ) , am observat ca atunci cand e motorul rece porneste fara probleme , daca o tin pornita 10 min apoi o opresc si vreau sa o repornesc , adio... trebuie facuta faza cu injectoarele.. am fost intr-un service sa-i fac o diagnoza mia aratat niste senzori busiti, senzor pozitie pedala si senzo ax cu came ceva de genu .. am schimbat senzorii , am dat fuga iar in service la diagnoza sa vad ce probleme mai sunt.. si totul parea ok pe laptop , dar masina tot nu a scapat de problema , ma poate ajuta cineva cu un sfat/mecanic..orice, ca m-am saturat sa ma uit la masina.. eu unu nu prea ma pricep la mecanica sunt incepator, dar astept orice indrumare de la voi ce sa verific..etc
Va multumesc !
11 Apr 2009, 03:55
cred ca primul mecanic a facut suntul pe senzorul care nu trebuia. Adica cel de temperatura pentru calculator, nu cel de bord si f probabil a facut un scurt, de unde si problemele cind se incalzeste...e doar o supozitie ca altfel..cine stie ce naiba s-a intimplat.
Apropos...despre ce injector este vorba in ecuatie, nr 2 sau nr 4? ca nu cred ca este vb de 1 sau 3 ca nu ar fi pornit deloc cred
Pentru ca esti in bucuresti, iti recomand sa vorbesti cu Sorin, service-ul lui e prin stefanesti daca poti sa te tirai pina acolo si mai este Laur, care e pe undeva prin Tei daca am inteles bine. Cauta pe forum si sigur o sa gasesti nr lor de telefon.
11 Apr 2009, 07:48
Cam da sigur o problema legata de senzor temperatura (cel la care sa umblat), adica gandestete ca ai de cumparat ori un senzor sau mai grav un PCM desi astea se pot repara intr-o oarecare masura. Face un amestec prea bogat de accea porneste la rece si la cald nu prea, un circuit deschis pe senzorul de temperatura pentru PCM inseamna sub -40 grade. Acum gandestete cam cata benzina ii da, cu consumul nu a luat-o razna??
11 Apr 2009, 11:23
jo_2k : la injectoare nu mai retin exact dar mi se pare ca nu conteaza care din mufa o scot , dar in mare eu am scos de la nr2 , ca e mai simplu de scos.. iar de ajuns in service , poate noaptea cand e liber ca ziua imi blestem zilele cu ea in trafic
werty8: nu stiu ce sa-ti spun despre consum ca nu am mai mers cu ea , decat am incercat sa ma tarai din service in service , dar sincer parca s-a golit cam repede rezervoru cu pornirile pe care le-am facut fara sa ma deplasez...
PS: Ce inseamna PCM ? in domeniul in care lucrez eu (telecomunicatii) se refera la un tip de cablu

, acum nu stiu in domeniul auto... parca era si un partid
11 Apr 2009, 11:33
PCM = computerul motorului care in cazul tau e varianta EEC IV, poti face diagnaza la el cu un led.
Detalii in fisierul asta.
- Fişiere ataşate
-
01.pdf
- (41.54 KiB) Descărcat de 144 ori
11 Apr 2009, 11:37
ms mult o sa ma uit in pdf-ul acela sa vedem...
13 Apr 2009, 14:56
Senzorii de care spui tu ca au dat eroare la diagnoza cam apartin de acelasi modul, acel PCM. Asta ma face sa cred ca, probabil, partea de alimentare a senzorilor e kaput => PCM. Verifica cu un voltmetru daca exista o tensiune de alimentare pe senzorii respectivi, ceva de genul 5V, 12V sau o alta valoare fixa. O alta posibilitate e sa se fi defectat doar senzorul respectiv insa eroarea sa fi ramas in calculator. Poate iese cu un reset.
13 Apr 2009, 18:09
kinzo_2004: am facut si reset si tot degeaba , nu mai aveam nici o eroare dar masina tot gatuita merge ...mai stau si eu putin pe bara pana imi revin cu banii ca momentan sunt pe 0 apoi sa vad in ce service o bag ...
werty8: PDF-ul ala e pentru Model: Escort ('91) 1,6 , cazanu meu e mondeo din 95 si nu cred sunt asemanatoare ...
13 Apr 2009, 18:56
A da am gresit era valabil doar mondeo 1.6, pentru asta al tau asta e:
Pentru interfata aici detalii, (asemanator scorpio)
http://www.fordscorpio.co.uk/star.htm
- Fişiere ataşate
-
02.pdf
- (200.28 KiB) Descărcat de 186 ori
14 Apr 2009, 00:26
ms ,e interesanta treaba sa vad poate gasesc pe maica domnului vreo mufa dinasta sa-mi fac si eu diagnoza .. ai idee configuratia la pini daca vreau sa fac direct pe USB in cazul in care fac rost de soft?
14 Apr 2009, 17:17
Soft pentru computer nu o sa gasesti la modelul asta, merge doar cu echipamentul original de diagnostic care face tot ceva in genul "ledului de diagnostic" doar ca traduce numeric impulsurile si explica codurile.
Pentru masinile pre-obd exista programul UNISCAn care nu prea sunt convins ca o sa functioneze pe ford!!!
14 Apr 2009, 22:46
multumesc pentru toate raspunsurile , o sa va tin la curent cu ce o sa rezolv pe la masina
15 Apr 2009, 23:00
am uitat sa va mai intreb o "chestiune" ... pe unde gasesc si eu o reprezentata ford ,cat mai aproape de sect.5 pt ca o sa ma chinui sa ajung acolo .. si cam cat costa o diagnosticare la ei?
18 Apr 2009, 08:35
am rezolvat-o era din calculator era busit , am fost la reprezentanta, m-am dus bou si m-am intors vaca dar si cu banii luati , am ajuns acasa si m-am apucat eu sa dau jos calculatorul, l-am desfacut si am realizat ca unul din pini era topit inca de pe placa , i-am refacut circuitul si acum merge ok
19 Apr 2009, 21:32
Bine ca ai rezolvato si nu a fost nevoie de alt PCM...
20 Apr 2009, 08:52
da , cei de la reprezentanta mi-au cerut 1400E pentru altul nou ... eu am dat pe masina 2000E , deci... fie de capu lor cu preturile astea...
20 Apr 2009, 12:12
blackr,
Felicitari, cred ca esti primul utilizator care si-a reparat singur PCM-ul.
20 Apr 2009, 12:43
multumesc, am zis sa incerc si am reusit

pentru cei care sunt din bucuresti si mai au PCM-uri busite ma ofer voluntar sa incerc sa le repar, sau cel putin sa ma uit la ele, cine stie poate se repara ca sa nu mai dati banii pe altele ca sunt cam scumpe rau
24 Apr 2009, 10:33
Felicitari!

Cu asta chiar ai reusit sa le tragi clapa celor de la reprezentante care pentru o nimica toata te pun sa cumperi de la ei un angrenaj intreg, doar pentru ca le convine situatia si profita de lipsa cunostintelor mecanice / electrice ale oamenilor! BRAVO TIE!
Cu stima,
Leo.
24 Apr 2009, 14:16
ms , oricum cred ca nu voi mai calca pe la reprezentante, si vreau sa mai pun si eu o intrebare ca sa nu mai deschid alt topic, stiti pe careva din Bucuresti care programeaza chei ? ca eu am un singur rand de chei la masina (asa am cumparat-o) si sa-i mai fac vreo 2 chei, nu se stie niciodata ...
24 Apr 2009, 14:29
Din cate am vazut pe forum doar dl. gokey se ocupa de asa ceva, numai ca dumnealui este din Timisoara ... Daca aflu ceva prin Bucale te anunt; si am si eu o intrebare off-topic: in alt topic unde am enumarat viteza la 3000 rpm mi-ai recomandat sa folosesc benzina 99+; ti-am raspuns ca merg cu Carrera 100 si te intrebam daca imi recomanzi altceva, dat statie, nu brand, ptr ca eu alimentez la OMV Sos. Alexandriei cu Antiaeriana fara sa fi avut probleme de un an de zile (chiar azi am facut un an de cand am masina

), in timp ce la OMV Udriste am alimentat de 2 ori si de fiecare data ma rugam sa se termine benzina mai repede. Tu de unde alimentezi?
Cu stima,
Leo.
24 Apr 2009, 15:08
sa inteleg ca suntem vecini

, eu alimentez de la petrom salaj, iar de recomandat nu stiu ce sa-ti zic ca nu prea ma pricep, eu folosesc 99+ si sunt multumit de cum merge masina, oricum vreau sa-i desfac si corpu clapeta sa-l curat, a facut un prieten treaba asta si acum nu isi mai stapaneste masina

e ca o bestie
24 Apr 2009, 15:15
Petrom Salaj? Ala care a fost Shell? Il stiu, nu suntem chiar vecini dar trec prin zona zilnic

. Si amicul tau are tot MK2 ca si tine, sau MK3? M-ar interesa si pe mine o chestie similara, daca zici ca are rezultate; tu cand vrei sa faci trebusoara asta?
24 Apr 2009, 15:21
nu, celalalt care e intre blocuri , cel de care zici tu e PetromV parca ... cred ca saptamana viitoare ca atunci o sa schimb si garnitura de chiuloasa si daca tot ma apuc de desfacut, curat si corpu clapeta, amicul meu are o super nova
27 Apr 2009, 10:11
aha, il stiu si pe acela; daca te apuci de treaba mai pe dupa-amiaza si imi va permite timpul, trec si eu pe la tine; iti dau un mp cu nr. meu de tel si vorbim; daca a avut rezultate la super nova, s-o cunoaste si la Mondeo

...
Cu stima,
Leo.
27 Apr 2009, 11:39
ok , o zi buna in continuare !!
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.