Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
18 Noi 2006, 19:18
Salut
i-mi ramane aprins indicatorul "Lampa avertizare motor". In cartea masinii (la pagina 14) scrie ca trebuie sa :"...Verificati sistemul la un dealer Ford". Lampa a ramas aprinsa dupa ce am condus catva km prin Bucuresti si am lasat-o parcata timp de 30 de min.
Please Help....Orice sugestii sunt binevenite.
PS: Masina este cea din semantura si are abia 26.000 Km.
18 Noi 2006, 20:13
Du-te la Laur
Poate sa fie distribuitorul de aprindere, fisele de bujii si bujiile cel mai simplu
Apoi vede laur ce e
Cu Stima
19 Noi 2006, 22:01
Din 2004 si 26 mii km...nu e inca in garantie?
20 Noi 2006, 07:52
Nu mai e, pt ca eu am cumparat-o e la cineva care nu s-a obosit sa-i faca revizia de 2 ani in termenul scris in cartea de service. trebuia facuta in Ianuarie iar eu am cumparat-o in Aprilie.
20 Noi 2006, 08:14
Salutare,
De ieri am aceeasi problema ca tine...poti sa-mi spui cum ai rezolvat pana la urma problema.
Turbez nu alta.
Multam mult.
20 Noi 2006, 08:16
mai era scris pe site.... nu la mondeo...parca la Fieste...tot noi.. .cateva mii de km....
combustibilul a fost in acel caz....
20 Noi 2006, 09:01
mai copii, da' ati incercat sa vedeti si codul de eroare ????
20 Noi 2006, 11:32
M-am programat la Colina maine. Ziceau ceva de combustibil sau de sonda lambda. Ultimele doua plinuri le-am facut de la Rompetrol din Turda (orasul) cu noua lor benzina efix - CO95 si de la Petrom din Rasnov cu CO98.
@danysg74 - cum pot sa vad codul de eroare ?
20 Noi 2006, 11:41
foloseste search cu "cod eroare". sunt multe topicuri in care s-a discutat treaba asta.
In principiu pornesti motorul in timp ce tii apasat butonul de resetare al kilometrilor (trebuie sa-l apesi cu cateva secunde inainte...). Va intra intr-un modul de test, unde afiseaza printre alte info si codul de eroare.
LE: nu e neaparat necesar sa pornesti motorul... poti sa rotesti cheia doar pina la pozitia de mers.
20 Noi 2006, 20:05
Am incercat sa vad codul de eroare...n-am nici unul...apare dtc - none.
revin cu noutati maine dupa vizita la Colina.
PS: in schimb am gasit toate codurile date de OBD II, poate vi se par interesante,
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ - cele generale
http://www.obd-codes.com/trouble_codes/ford/ pentru FORD
i-mi cer scuze daca au fost deja postate pe forum :icon_biggrin:
tot pe acest site am gasit si cum se reseteaza indicatorul "Check Engine" dar nu vrea sa-l incerc pana nu ii vizitez pe cei de la Service
http://www.obd-codes.com/faq/reset_obd_codes.php
21 Noi 2006, 16:50
Am fost la Colina
Problema este din cauza catalizatorului, la ei costa 30mil, mai caut preturi pe net...
Deocamdata mai circul catva zeci de km asa asa pana gasesc piesa mai ieftin.
21 Noi 2006, 17:45
da' ce are catalizatorul ?
Vezi ca parca Asqard a facut o inlocuire de catalizator.... destul de ieftin. L-a demontat pe cel vechi, i-a dat cep, i-a dat jos miezul, l-a sudat la loc si Gata !!! catalizator nou.
21 Noi 2006, 20:43
zornaie ceva in el (mai multe chestii, de zici ca sunt pietre...)
in plus se vede ca a fost afectata si tevaraia de dupa - pare oxidata
Oricum o sa-l vizitez si pe mecanicului meu obisnuit ...acum ca stiu de ce s-a aprins lampa. El zicea ca s-ar putea sa se fi desprins ceramica din interiorul catalizatorului, dar dupa ce-i fac o vizita ma lamuresc.
Cei de la Colina spuneau ca poate sa fie de la benzina proasta sau necorescpunzatoare, mersul in trei cilindri sau cu multe rateuri, sau lovitura in catalizator. Sa-l lovesti este destul de greu ca este protejat de o nisa.
Va tin la curent
22 Noi 2006, 16:08
pai daca zornaie... e clar: miezul e bucati.
dar tot nu inteleg de ce iti da asta eroare la comp de bord... din cate stiu eu nu exista vreun senzor pe catalizator (repet.. din cate stiu eu !). Insa stiu ca dupa catalizator este o sonda lambda.
Si compu face figuri daca ... asta lipseste. Iar daca ai miezul catalizatorului facut bucati, iar sonda lambda lipsa.. asta imi suna a lovitura. Oricum nu e grav. In afara cazului in care miezul catalizatorului iti blocheaza evacuarea, poti merge linistit in continuare ! Auuuuuuu.. ce-am zis ! Scuze, din cauza ta, a mea si a catorva sute de milioane de americani se va mari gaura de ozon si concentratia de Co2. Mai bine te duci si mai plantezi vreo 20 de brazi...
22 Noi 2006, 17:54
Am sonda lambda (am vazut-o eu cu ochii mei). Becul aprins este de la sonda lambda.
Problema mea este ca la sfarsitul lui Decembrie trebuie sa-mi fac ITP-ul iar cu catalizatorul defect nu prea cred ca am sanse sa-l trec pe bune.
Apropo de catalizator, am gasit pe internet ca exista doua tip-uri, unul cu miez de ceramica si unul cu miez de metal.
(
http://www.autobits.co.uk/store/cats_monolith.php). Ma intreb ce tip au pus cei de la Ford ca sa stiu ce sa-mi cumpar...
De gaura de ozon n-am de ce sa-mi fac mari griji. Camioanele de pe drumurile romanesti polueaza de 20 de ori mai mult decat masina mea ...mai ales alea care cand le depasesti i-ti dai seama ca de fapt nu e ceata pe drum.
10 Dec 2006, 10:45
Numa sami ziceti si mie unde plantati brazi ca sa merg sai tai pentru piata.
Apropo de catalizator si la mine este dus miezul dar din fericire am gasit la un importator local cu 1100 ron nou original Ford.Daca te intereseaza si pe tine sa iei unu scriemi serie caroserie motorizare si toate cele si am sa merg sai intreb pentru masina ta cat costa.Dealtfel eu am mers fara catalizator cam 40000 km.decizia este a ta.
10 Dec 2006, 22:53
@ovidor: Multumesc de oferta pana la urma am rezolvat-o si cu catalizatorul si cu sonda lambda, asa ca nu mai plantez brazi si am grija de emisiile de carbon din atmosfera :icon_lol: Simt ca trage si masina mult mai bine si consuma cam cu 0.5l/100 mai putin.
Toata distractia a costat in jur de 18 mil. Sper sa nu mai prind o pisica intre roti sa-mi mai buleasca inca o data catalizatorul si sonda ca mi-a ajuns.
12 Dec 2006, 00:17
Acum te-ai pus bine cu cei de la Green Peace, insa te-ai pus rau cu cei de la protectia animalelor... :icon_biggrin:
08 Ian 2007, 00:00
Salutare tuturor, sunt nou pe aici si as vrea sa va cer sfatul.
De curand mi-am cumparat masina din semnatura din Germania si cam dupa o luna jumate de circulat in Romania mi s-a aprins in bord martorul de avertizare motor. Mi-am tot facut griji si m-am dus cu ea la Auto Tehnic in Arad, ei fiind reprezentatul Ford la noi in oras. Le-am spus de problema mea, asta dupa ce m-a recomandat un amic ca deh suntem in Romania, mi l-au pus la testul pe calculator si mi-au spus ca am o mica problema la sonda lamda, si anume ca e imbaxita de la carburant.
De cand am venit in tara am alimentat numai de la OMV cu Carrera 95, doar acum ultima dat am facut un plin de la Rompetrol cu eFix ca am auzit ca toata lumea il lauda (mai ales un coleg de servici care era super incantat de cum ii merge Loganul lui cu eFix).
Toate bune si frumoase, mi-a resetat ala parametrii de la sonda, totul a fost ok, chiar mi-a spus ca lucreaza in niste parametrii buni si ca nu are nimic, insa carburantul care il am in rezervor nu e de cea mai buna calitate (este vorba de eFix ca faza s-a intamplat acum cateva zile). L-am intrebat pe meserias ca carburant imi recomanda si mi-a zis ca orice benzina fara Pb, ca sa nu ma iau dupa aditivii lor si numele lor pompoase ca toate sunt "o apa si un pamant", eventual sa folosesc nu stiu ce aditiv daca circul intr-un regim de turatie mai sportiv la turatii mai ridicate peste 4000 rpm. In fine m-a lasat putin cam in ceata, cert este ca toata smecheria cu testul pe calculator m-a costat 70 RON pt o treaba de 5 min. dar ma rog nu am zis nimic. Astazi dupa nici 20 de km parcursi de la vizita la ei, mi s-a aprins iar martorul din bord. Tipul ala m-a prevenit ca s-ar putea sa sa patesc din nou si sa nu ma sperii.
As vrea sa stiu totusi si sfatul vostru, poate sunt unii colegi pe forum mai patiti. Este posibil sa apara alta problema mai complexa, voi ce imi recomandati sa fac ? Pt ca daca iar ma duc la ala si iar imi ia 70 de RON pt o smecherie de 5 min cred ca il strang de gat :icon_evil:
A si inca ceva pt cei ce au motor ca si al meu, ce carburant imi recomanda si de unde.
Multumesc!
Cu respect,
Claudiu
Ultima oară modificat de
Kidu pe 14 Ian 2007, 11:32, modificat 1 dată în total.
08 Ian 2007, 02:31
cel mai simplu:
Golesti rezervorul schimbi filtrul de combustibil si bagi apoi un plin de la Petrom aia 99+ si ii dai forja la masina 100-200 KM dar forja
Dupa care te opresti si lasi masina fara baterie peste noapte
Apoi ar trebui sa se rezolve
Cu Stima
08 Ian 2007, 13:42
salut. am si eu o nedumerire. am fost la munte si am observat ca atunci cand foloseam frana de motor mi se aprindeau toti martorii la bord......acum si in oras daca schimb in treapta inferioara si am viteza cam mare mi se aprinde lampa de avertizare motor, bujii........ce credeti ca are??? :icon_evil: masina e un focus din 2000, 125.000 km, diesel...am schimbat bujiile inainte de "intamplare"( sa aiba vreo legatura???) si am alimentat in ultimul timp cu Alpin Diesel..
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.