Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Nu se alimenteaza pompa de benzina

15 Ian 2007, 07:28

Dupa cum am spus si mai sus mu mai ajunge curent la pompa de benzina, am verificat sigurantele, releul, si mai e pe acolo chestia aia care intrerupe alimentarea cand se rastoarna masina. La asa cand scot mufa si pun unul din fire la masa incepe si bazae pompa incontinu si imi vine curent doar pe un pin din mufa de la pompa. In pompa intra cam 5-6 fire.
Ce sa verific?????

16 Ian 2007, 15:57

Va multumesc dar nu trebuia sa va inghesuiti asa multi :icon_lol:
M-am apucat azi cu un aparat de masura si cu schema electrica in fata si dupa vreo 3 ore am constatat ca schema era de la alt tip de motor si reusisem sa fac bucati tabloul de sigurante. Pana la urma cred ca i-am dat de cap si devina cred ca e un releu, am facut comanda si sa vedem daca e de gasit si cand ajunge.
Oricum eu va multumesc pentru sprijinul acordat si pentru ca nu m-a deranjat nimeni.

16 Ian 2007, 16:22

pai poate nu s-a priceput nime. la mine in pompa de ex. intra numa 2 fire...
poate postul help/troubleshooting nu e bun. de ex. eu citesc mai des sierra si scorpio, p'aci mai rar...

p.s. nasha mea e din calarasi :icon_mrgreen:

17 Ian 2007, 08:36

Dupa cum am spus releul era ars, l-am schimbat si nu s-a intamplat nimic. Am dus masina la um electrician, ca de eu ajunsesem la capatul meseriei. S-a apucat omul de verificat ca si mine cu schema in fata si a ajuns la concluzia ca e calculatorul devina.
Am atasat schema de alimentare sa va dati si voi cu parerea (daca stiti).
Este vorba de releul 48 care il comanda pe 72, problema e ca in 72 intra tensiune dar nu lucreaza din cauza ca pe bobina ajung 2 plusuri adica pe pinul 86 cand pun contactul ajunge + de la releul 47 si calculatorul imi trimite si el un + din pinul 22 (mufa calculatorului figurata cu 47). Electricianul zica ca calculatorul trebuia sa-mi trimita masa cand puneam contactul nu +.
Nu pot sa cred ca pe forumul asta nu e nimeni care sa inteleaga schema asta

17 Ian 2007, 15:14

Ai verificat 96-ele (inertia switch)?
Prin firul maro de acolo ar trebui sa ajunga curent la releul 72.
Daca nu ma insel inertia sw. e comutatorul care decupleaza injectia in caz de accident.
Daca releul 72 merge atunci trebuie sa mearga si 48 fiindca sunt cuplate la + pe aceeasi siguranta (F3) de unde ajunge + si la sonda lambda.
O alta intrebare ar fi daca motorul merge bine fiindca vad ca-s impreuna legate acolo.
Prin F5 pompa electrica primeste +. Mai verifica si F25.
Daca 96 nu functioneaza inseamna ca releul nu are de unde sa primeasca curent =>ca nu merge pompa...
Da mai multe detalii cu ce ai verificat.
In pompa electrica de la rezervor nu are cum sa intre 5-6 fire....numai un + si un minus.
Din pinul 22 intr-adevar trebuie sa vina un minus.
Ultima oară modificat de titocus pe 17 Ian 2007, 15:26, modificat 1 dată în total.

17 Ian 2007, 15:19

am studiat schema. si pe langa ce a zis titocus verifica si C-ul de la 117.

17 Ian 2007, 19:05

am aceeasi problema , dar la diesel ! :icon_redface:
Răspunde