Ai verificat 96-ele (inertia switch)?
Prin firul maro de acolo ar trebui sa ajunga curent la releul 72.
Daca nu ma insel inertia sw. e comutatorul care decupleaza injectia in caz de accident.
Daca releul 72 merge atunci trebuie sa mearga si 48 fiindca sunt cuplate la + pe aceeasi siguranta (F3) de unde ajunge + si la sonda lambda.
O alta intrebare ar fi daca motorul merge bine fiindca vad ca-s impreuna legate acolo.
Prin F5 pompa electrica primeste +. Mai verifica si F25.
Daca 96 nu functioneaza inseamna ca releul nu are de unde sa primeasca curent =>ca nu merge pompa...
Da mai multe detalii cu ce ai verificat.
In pompa electrica de la rezervor nu are cum sa intre 5-6 fire....numai un + si un minus.
Din pinul 22 intr-adevar trebuie sa vina un minus.
Ultima oară modificat de
titocus pe 17 Ian 2007, 15:26, modificat 1 dată în total.