Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Reguli forum

Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.
Răspunde

Diesel clasic de 1,8 cu pornire grea

09 Noi 2006, 21:43

Motorul de pe fiesta e un diesel de 1,8 aspirat(60CP),Endura D=este si pe Mondeo dar cu turbo si injectie directa(cred eu).
Hiba lui e ca porneste usor doar daca conectez bujia de incandescenta de 2 ori,chiar daca nu e frig afara.Cand a ajuns la temperatura de lucru , porneste usor.Am schimbat filtrul de motorina,urmeaza sa-l schimb si pe cel de aer, dar nu cred ca se va schimba ceva.Am auzit ca s-ar putea sa fie "infundat" catalizatorul.Dar ar insemna ca nu ar avea putere si nu ar porni asa usor la a 2a conectare a bujiei.Bujiile le-am verificat fara sa le demontez,si nu sunt intrerupte.
Cred ca unii aveti mai multa experienta.Ce ar trebui sa mai incerc?Aditiv in combustibil?Sa scot bujiile de tot?
Merci anticipat.

09 Noi 2006, 21:45

MOVED

09 Noi 2006, 21:47

o varianta e sa schimbi bujiile..... de cand nu le-ai mai schimbat?? se stinge becul de bujii repede cand pui contactul??


Bafta

10 Noi 2006, 17:53

Poate te lasa acumulatorul, nu stiu cum se face incalzirea cu bujii daca se opresc dupa ce s-au incalzit corespunzator sau au un timer. Chestia cu pus de doua ori contactul am mai auzit-o la motorinari cand e foarte frig afara.

10 Noi 2006, 19:47

si eu aveam problema asemanatoare si am verificat bujiile totul parea ok 100% apoi m-am decis din inspiratie proprie sa le schimb cand ce sa vezi dupa ce le schimb pornea perfect , pe vechile bujii scria motorcraft si era originale ale masinii problema lor era ca nu se mai incalzeau bine dak puneam de 2 3 ori contactul olua bine totusi erau destul de vechi, cele noi sunt bosch insa nu le dau o durata asa indelungata ca celor anterioare

17 Noi 2006, 07:46

$1 scrie:$2u stiu cum se face incalzirea cu bujii daca se opresc dupa ce s-au incalzit corespunzator sau au un timer.


Cel putin teoretic au un timer, nu cred ca ar proiecta nimeni o bujie, fie si incandescenta, cu rol de termometru, iar in alta parte nu prea au unde sa puna senzorul ala pe langa bujii.
Si eu pun contactul de 2-3 ori la benzina cand e foarte frig afara ca sa se faca presiune in instalatie; asa porneste mai repede.
Bateria nu cred ca e uzata pentru ca s-ar fi vazut in rotirea demarorului.

17 Noi 2006, 19:03

au un timer ,in functie de temperatura uleiului/apei.
m-am hotarat sa le schimb cand nu mai porneste(de la frig?:D)
si pun cheia de 2 ori daca nu a ajuns la temperatura de lucru motorul.
bafta si demaraj la sfert sa aveti!

23 Mar 2007, 00:00

Ma bag si eu in vorba:daca imi spui si citi km. are masinuta s-ar putea sa-ti zic:lipsa compresie.Sa dea domnul sa nu am dreptate.Crede-ma am pornit si cu facla iarna(masina nu tractorul),stiu ce vorbesc.

13 Noi 2007, 02:29

poate fi siguranta de la bujii...se afla in fata este un tablou(cel putin asha la focus)

13 Noi 2007, 12:09

acest defect l-am avut si eu,am schimbat pompa de inalta presiune si o ia la prma cheie fara sa mai astept incalzirea cu rezistenta

13 Noi 2007, 12:48

In primul rand topicul este mai vechi de un an...pana acum cred ca probelma a fost deja rezolvata... ;)
In al doilea rand este vorba de un motor de 1.8 diesel cu sistem de injectie clasic, pompa de injectie mecanica si injectoare mecanice, deci nici vorba de pompa de inalta presiune...

Re: Diesel clasic de 1,8 cu pornire grea

27 Iun 2009, 08:10

Eu fac la fel, cu acelasi motor. De cand am cumparat masina, avea 56.000 km, proprietarul mi-a spus ca sta e procedura...Desi bujiile sunt oki, noi etc, ma conformez, pun contactul de 2 ori, fie iarna fie vara. Doar cand motorul e cald imi fac de cap si pun contactul o singura data.
Răspunde