Injectoare,valva egr,troncanit.
Salutare oameni buni.Am un Ford Focus,1,8tddi,2002,90bhp.Kilometrajul arata 73.000mile.Eu cred ca are 150.000 mile.Am fost multumit de ea la inceput,totul functiona cum trebuie,motorul plin de putere,de viata si ma pregateam sa-i schimb filtrele,uleiul,etc si apoi cureaua de distributie.Am schimbat toate filtrele si dupa un timp,am observat ca-mi scoate fum negru,mai putin la inceput,foarte mult ulterior,mai ales cand schimbam treptele,fara sa sar de 3000 turatii.Am fost la un service,mi s-a spus ca sa verificam injectoarele si valva EGR.Am inlocuit cele 4 injectoare,am pus noi,valva EGR a aparut defecta pe computer,dar mecanicul a spus ca este blocata pe inchis,si nu pe deschis si ca nu ar trebui sa afecteze mersul masini,dar mi-a recomandat sa o schimb.Am refacut testul la un dealer Ford,a aparut doar valva EGR.Cam asta este istoricul masinii.Am cateva probleme:
1-dupa ce am schimbat injectoarele,viata din motor a disparut.Daca urc o panta,schimb in treapta inferioara,4-3,nu conteaza cat de mult calc acceleratia,turometul nu se ridica,ci din contra scad turatiile,si trebuie sa schimb iarasi in treapta mica,3-2.La drum intins,aceasta problema nu apare,dar in schimb nu mai am acel "zvac"de putere sa ma bag in depasiri.Am fost la mecanicul care mi-a schimbat injectoarele,mi-a zis ca ar trebui sa umblam un pic la avans,ca cele vechi fiind mai uzate,bagau mai multa motorina,si poate de aceea aveam impresia ca merge mai bine.A zis ca turbo este ok.
2-de curand a aparut un troncanit din dreapta fata,mai ales daca intorc/virez pe loc,si am observat ca volanul nu mai revine la pozitia lui normala,fiind inclinat catre stanga,tragand tare catre stanga.
3-tot de curand,cand ajung la semafor,o scot pe neutru,din cand in cand,aleatoriu,turatia nu mai revine la 900,ci ramane blocata la 1000,calc un pic acceleratia,si apoi revine la 900.
Va rog frumos,daca v-ati mai lovit de aceste probleme,ajutati-ma cu un sfat.
Va multumesc anticipat si scuze pt povestea lunga,dar vreau sa intelegeti mai bine despre ce este vorba.
1-dupa ce am schimbat injectoarele,viata din motor a disparut.Daca urc o panta,schimb in treapta inferioara,4-3,nu conteaza cat de mult calc acceleratia,turometul nu se ridica,ci din contra scad turatiile,si trebuie sa schimb iarasi in treapta mica,3-2.La drum intins,aceasta problema nu apare,dar in schimb nu mai am acel "zvac"de putere sa ma bag in depasiri.Am fost la mecanicul care mi-a schimbat injectoarele,mi-a zis ca ar trebui sa umblam un pic la avans,ca cele vechi fiind mai uzate,bagau mai multa motorina,si poate de aceea aveam impresia ca merge mai bine.A zis ca turbo este ok.
2-de curand a aparut un troncanit din dreapta fata,mai ales daca intorc/virez pe loc,si am observat ca volanul nu mai revine la pozitia lui normala,fiind inclinat catre stanga,tragand tare catre stanga.
3-tot de curand,cand ajung la semafor,o scot pe neutru,din cand in cand,aleatoriu,turatia nu mai revine la 900,ci ramane blocata la 1000,calc un pic acceleratia,si apoi revine la 900.
Va rog frumos,daca v-ati mai lovit de aceste probleme,ajutati-ma cu un sfat.
Va multumesc anticipat si scuze pt povestea lunga,dar vreau sa intelegeti mai bine despre ce este vorba.
- alin31ro
- Incepator
- Mesaje: 9
- Membru din: 07 Noi 2009, 11:15
- Maşina: ford focus 2002 1,8,90bhp,ghia