Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
21 Noi 2010, 09:45
Sa va explic cum au inceput problemele la masina mea,acum un an si jumate sa aprins becul galben cu rezistenta si la testar a dat ca nu mai vede injectorul nr.1 l-am rescris,a mers pana acum o saptamana si sa aprins iar becul galben si la test a dat ca nu mai vede injectorul nr.2 si am zis sa rescriu toate codurile la toate injectoarele,zis si facut.A aparut o problema dupa ce am rescris toate codurile de la injectoare si anume,la demaraj la schimbarea vitezelor,mai ales de la treapta a doua incolo,intren 2.000 si 3.000 de rotati se aude un tacanit si la accelerare si la reducerea turatiei,este acel tacanit care a avut dacie cind avansul nu era bine pus la punct.Nu pot sa imi dau seama de la ce poate sa fie acest fenomen,la masina nu am facut nimic in afara de rescscriere injectoarelor si am spalat motorul,dar nu am avut nici o problema dupa spalare. Daca are cineva vreo ideie despre ce se intimpla sa imi spuna va rog si mie,ca eu nu mai inteleg nimic.
28 Ian 2011, 18:28
ovidiu ai rezolvat ceva de atunci; stiu ca a trecut cam mult timp da cand s-a scris dar si eu, dupa ce am rectificat injectoarele intampin cam aceeasi problema si anume cand ma apropii de 2000 de ture (doar atunci cand accelerez incet sau merg constant la 2000) se aude un zgomot metalic mai ales atunci cand motorul este rece si merge si un pic in suturi. Daca accelerez repede sa schimb vitezele masina merge perfect - ating 4200 de ture lejer in vitezele 2-5. Dupa ce se incalzeste motorul mersul neregulat dispare chiar daca accelerez incet sau merg constant dar zgomotul se mai aude uneori.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.