Re: Fiabilitate motor Ford 1.0 EcoBoost 125 CP


-
ddi77 - 1nsane Member
- Mesaje: 4510
- Membru din: 29 Mai 2014, 19:18
- Maşina: Ford Diesel Turbo
Moderator: Huffy
de ddi77 » 27 Noi 2014, 17:22
de BogdanFSB » 27 Noi 2014, 17:52
de ddi77 » 27 Noi 2014, 18:01
$1 scrie:$2ti facut praf si topicul asta, chiar ca nu mai intelege nimeni nimic.
de Sorin-T » 27 Noi 2014, 18:18
de cip02 » 28 Noi 2014, 02:18
de ddi77 » 28 Noi 2014, 12:15
de andrey_1293 » 28 Noi 2014, 13:03
de DanielArdelian2 » 28 Noi 2014, 16:29
$1 scrie:$2. Pentru a afla cuplul la roata se imparte la numarul de roti . (Punct)
$1 scrie:$2..si tu cand urci un deal(masa masinii) cu bicicleta , chiar daca dai viteza 1 o sa simti nevoia de cuplu si o sa obosesti mai repede
$1 scrie:$2In curind vei ajunge sa scrii doua cursuri: unul de motoare si unul de transmisii!
de cip02 » 28 Noi 2014, 17:40
de DanielArdelian2 » 28 Noi 2014, 18:51
$1 scrie:$2utia aia nu are doar efect pozitiv , nu doar multiplica fara sa opuna "o rezistenta" . Ea transmite si ce simte la sol .
de alexsar » 28 Noi 2014, 19:04
de ddi77 » 28 Noi 2014, 19:23
$1 scrie:$2a ce legatura au povestile astea cu fiabilitatea?
Am impresia ca s-au mai dezbatut deja pe Focus 2...poate cand o aparea Focus 4 le scrieti si acolo))
de Malakay » 28 Noi 2014, 22:39
de Sorin-T » 28 Noi 2014, 22:57
de cip02 » 29 Noi 2014, 19:30
de ddi77 » 29 Noi 2014, 20:59
de cip02 » 30 Noi 2014, 00:10
de ddi77 » 30 Noi 2014, 11:32
$1 scrie:$2orect , pentru motor ...dar fara roti si fara alte "forte de rezistenta" ! ... putem sa inchidem subiectul . (indiferent daca unii raman cu parerea ca motorul trage pe banc la fel de greu cum trage 1.4 tone pe urcare la munte ...sau ca are acelasi consum in toate treptele de viteza. )
de cip02 » 30 Noi 2014, 18:20
de DanielArdelian2 » 30 Noi 2014, 19:36
$1 scrie:$2als! ... in timp ce in oras ai nevoie mai mereu in tr1 de acei 400nm (cuplu la roata) si ii folosesti , in extraurban se intampla foarte rar sa ai nevoie de 300-400nm .
$1 scrie:$2intr-o lume in care exista deja perpetuum mobile
$1 scrie:$2u mai este mare realizare incarcarea acumulatorilor prin convertirea energiei cinetice in electrice la franare
$1 scrie:$2mergem in oras demaraje cu tr1 0-30kmh fara frana (sa nu bagi scuza asta) si mergem in extraurban in demaraje 70-100kmh cu tr6
$1 scrie:$2Unde consumul motorului a fost mai mare (la aceeasi turatie) denota ca sarcina este mai mica sau mai mare ???
$1 scrie:$2(spre deosebire de varianta ta ilogica cu sarcina mica=consum mare) ... acum , ca nu vrei sa fii de acord , ... ASTA E !
de ddi77 » 30 Noi 2014, 20:00
$1 scrie:$2rorile de stand sunt mereu mai mari in treptele inferioare tocmai din aceasta simulare nu tocmai corecta a cuplului la roata.
De bine ce se simuleaza ajungem la consum pe ora nu pe 100km parcursi.
$1 scrie:$2n practica, regimul urban (accelerari dese si rapide in trepte inferioare sau de la 0kmh ) presupune o sarcina mai mare decat cel extraurban (constant + accelerari) ... indiferent de parerea unora . (se pot verifica motoarele dupa 200k km)
de DanielArdelian2 » 30 Noi 2014, 20:22
$1 scrie:$2Masa masinii se poate compara cu dealul la plecarea de pe loc , inertia ei la viteza se poate compara cu valea in treapta 6
de Adrianw » 30 Noi 2014, 20:39
$1 scrie:$2als! ... in timp ce in oras ai nevoie mai mereu in tr1 de acei 400nm (cuplu la roata) si ii folosesti , in extraurban se intampla foarte rar sa ai nevoie de 300-400nm . Inertia nu te ajuta deloc la plecare in oras .
de cip02 » 30 Noi 2014, 23:07
de ddi77 » 01 Dec 2014, 00:44
$1 scrie:$2aca masina lui ddi77 consuma 3.6% cand merge constant cu a2a ...deja discutia nu prea mai are rost.
Nu inteleg de ce va feriti de practica DAR totusi venerati diagramele .
de DanielArdelian2 » 01 Dec 2014, 01:10
$1 scrie:$2Masa masinii se poate compara cu dealul la plecarea de pe loc , inertia ei la viteza se poate compara cu valea in treapta 6
$1 scrie:$2E evident ca la capitolul consum 1>2>3>4>5>6 la aceleasi RPM ...pentru ca treapta 1 e cea mai puternica
de cip02 » 02 Dec 2014, 01:13
$1 scrie:$2aca atit indica pe bord ce vrei? Drum orizontal, regim stabilizat, poate batea vintul din spate.
Nu se fereste nimeni de practica, iar diagramele sint tot o consecinta a practicii! Nu au fost pictate la scoala de arta! Reprezinta cercetarea experimentala a motoarelor.
Cresterea consumului specific o data cu reducerea sarcinii poate fi explicata prin: reducerea umplerii, cresterea ponderii gazelor reziduale, inrautatirea arderii, raportul putere dezvoltata/pierderi mecanice (scade randamentul mecanic), etc.
Nu totul se rezuma la interactiunea roata - cale de rulare!
$1 scrie:$2u confunzi cuplul cu puterea (sarcina pe motor).
Si nu ai nevoie de putere foarte multa pentru a accelera de la 0 la 30 Km/h in 5 secunde.
De-aia si Dacia cu 54 CP reuseste sa plece de pe loc, chiar si incarcata cu saci de cartofi.
Iti trebuie insa de vreo 5 ori mai multa putere pentru a accelera de la 60 Km/h la 90 Km/h in 5 secunde.
De-aia e mai dificil de facut depasiri cu Dacia de 54 CP incarcata cu saci de cartofi decat cu Focusul de 150 CP.
O masina submotorizata se chinuie in depasiri mai tare ca la plecarea de pe loc.
de DanielArdelian2 » 02 Dec 2014, 09:46
$1 scrie:$2a inteleg acum ca la motor sarcina mica = consum mare ?
...
de ce pe 0-30 ai consum mai mare decat pe 60-90 ... pentru ca sarcina este mai mica si ai nevoie de mai putina putere ?
$1 scrie:$2Tu confunzi puterea cu cuplul ! ... pentru a "misca" o masina de pe loc ai nevoie de CUPLU ... de cuplu la roata
$1 scrie:$2uterea e mai importanta pentru viteze mai mari.
de ddi77 » 02 Dec 2014, 10:17
$1 scrie:$2FALS! Cercetare, proiectare si productie ! ... diagramele NU sunt o consecinta a practicii !!!
Diagramele sunt doar o interpretare si o incercare de a explica "fenomenul" , mai mult sau mai putin precise.
de manuko » 02 Dec 2014, 17:58
Înapoi la Help/Troubleshooting
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 7 vizitatori