Re: renault infrumuseteaza Loganul
Loganul are cam o tona, 1100kg in cazul motorului 1.6 16V, dar cine crede ca incadrarea se face in functie de masa, se insala amarnic. In orice caz, Fiesta e mai grea ca Loganul.
Pe principiul Fiesta e clasa mica si daca ii pui portbagaj si o faci berlina, nu iese o compacta, principiu folosit destul de des in lumea auto (a se vedea si cordoba, symbol) eu imi sustin ideea ca Loganul este clasa mica (asa, cum de altfel, sunt de parere si alti jurnalisti auto).
Cei de la EuroNCAP, din cate stiu eu, fac teste de siguranta si nu clasificarea masinilor dupa diverse criterii in afara de cele de siguranta. Si probabil ca nu isi pierd prea mult timp cu incadrarea, ei masoara masina si o incadreaza dupa lungime.
Adevarul este ca un HATCHBACK care are aceeasi lungime ca o BERLINA, ofera mai mult spatiu ocupantilor si deci este intr-o clasa mai mare. De ce i-ar interesa pe cei de la EuroNCAP acest lucru?
Numai bine!
Pe principiul Fiesta e clasa mica si daca ii pui portbagaj si o faci berlina, nu iese o compacta, principiu folosit destul de des in lumea auto (a se vedea si cordoba, symbol) eu imi sustin ideea ca Loganul este clasa mica (asa, cum de altfel, sunt de parere si alti jurnalisti auto).
Cei de la EuroNCAP, din cate stiu eu, fac teste de siguranta si nu clasificarea masinilor dupa diverse criterii in afara de cele de siguranta. Si probabil ca nu isi pierd prea mult timp cu incadrarea, ei masoara masina si o incadreaza dupa lungime.
Adevarul este ca un HATCHBACK care are aceeasi lungime ca o BERLINA, ofera mai mult spatiu ocupantilor si deci este intr-o clasa mai mare. De ce i-ar interesa pe cei de la EuroNCAP acest lucru?
Numai bine!
-
toxicristi - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 7689
- Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
- Localitate: Bucuresti / Brasov
- Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon