Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
09 Iun 2009, 22:34
hm ... am agitati si eu bidonul si dungile acelea negre care mie imi pareau ca sunt de la turnarea bidonului .... s-au spalat\ amestecat cu uleiul.
Eu am Formula E si scrie mare si frumos ca e facut in Germania la Koln. Acum eu sunt curios de 2 lucruri
1. Care ar fii reactia oficiala a celor de la ford(cred ca ar merge sa trimitem niste mailuri cu imaginile astea celor de la Ford insa din alta tara ... ca la noi... ptiuh)
2. Cum arata bidoanele altor tipuri de ulei
09 Iun 2009, 23:11
$1 scrie:$2cum eu sunt curios de 2 lucruri
2. Cum arata bidoanele altor tipuri de ulei
Va zic eu zilele astea dupa ce pun uleiul nou.
10 Iun 2009, 09:49
Am inteles ca vei pune Mobil1. Am cautat si eu totusi nu am gasit mobil1 certificat WSS-M2C913-B. De care pui si de unde-l iei? Poti sa dai si pe privat ca sa nu zica lumea ca e reclama.
Am cerut si eu original de la forcar 6L si mi s-a oferit un bidon 5L formula F si 1L formula S. Am intrebat prin ce difera fata de formula E cele doua formule. Inca mai astept raspuns. Oricum nu voi face un cocktail pana nu inteleg despre ce e vorba.
Multumesc lui narcisiulian, inteleg ca poate nu tot uleiul e stricat sau poate chiar nu e dar faptul ca nu se scrie tara de origine si producatorul mi se pare ilegal. Poate SRL-ul acela nici nu are licenta Ford si cine stie ce pune in bidon. O sesizare la Ford Europe poate fi utila, poate schimba furnizorul pentru Romania. Pana atunci caut un ulei bun.
10 Iun 2009, 11:53
Uleiul Mobil comercializat la noi este facut in Turcia... banuiesc ca nu vei folosi original din state, ci achizitionat din comert....si eu sunt curios sa vad acel ulei daca are ceva depuneri....dar asta depinde si de ce scrie pe eticheta (spate) . Daca acolo scrie ca el contine molibden sa fii sigur ca NU e full sintetic, si e foarte probabil sa aiba si depuneri din procesul de rafinare ...de pe instalatie (Turcia).
Eu voi schimba uleiul la masina cu un Mobil 1 0w30 cu advance fuel treatment adus de la mama lui din State. Nu e reclama. Oricum acest post poate fi considerat din start o reclama negativa....Sunt extraordinar de curios sa vad daca acesta full sintetic si NE-contrafacut dupa 2-3 zile de stat in casa va avea vreo urma de depuneri....
Exista norme dupa care se fabrica aceste uleiuri si va recomand sa cititi si voi pe internet....este extraordinar de interesant sa vedeti ca normele marelui ulei ford sunt vechi de 10ani... Nu e suficient ca are normele Ford....acelea din cate am citit sunt norme " de bun simt" , nu sunt niste norme care sa fie extraordinare si de o importanta colosala, pentru protectia mototrului. De exemplu norma wss-m2c913 a/b este inferioara normei wss-m2c929/930 a/b. Cea din urma se refera la motoare de generatie noua de genul celor cu filtru de particule si se traduce prin funingine mai putina la diesel, o spalare mai buna a motoarelor...etc. Deci, nu inseamna ca nu e buna pt. masina mea

si trebuie sa cumpar ce scrie in manualul masinii- adica un ulei depasit moral....Oricum, cei care doresc un ulei bun, recomand sa ia american. Americanii au standarde muuuuult mai ridicate decat europenii, sa nu mai spunem despre produsele de origine....
10 Iun 2009, 11:58
Pe alt forum se discuta despre uleiuri de ceva vreme. Si concluzia tuturor, unii fiind oameni cu experienta in cursele de la noi (VTM, CNR etc), este clara: folositi ulei cu specificatii recomandate de constructor. Tu vei pune 0W30. E motorul tau, faci cum crezi, dar e bine sa stie toata lumea ca recomandarea Ford e alta. Zici ca e depasit moral? Eu personal am mai multa incredere in ce zice constructorul decat in ce vorbeste gura lumii pe internet...
10 Iun 2009, 12:04
Pe mine ma ingrijoreaza faptul ca uleiul recomandat de Ford e 5w-30 si noi avem verile cam prea calduroase ptr clasa asta (30), personal as fi folosit un 5w-40 dar daca asta e recomandarea...
Sint curios care o fi norma ptr tari ca Grecia sau Turcia, cu adevarat calduroase, oare tot 5w-30?
10 Iun 2009, 12:12
dap ..toata europa are 5w30 iar in state e recomandat 5W20
10 Iun 2009, 12:23
Am descarcat ultimul manual de Focus si surpriza! Ia priviti! Deci bye bye Ford oil, in ce ma priveste. Dar se pare ca si Castrol e distribuit de acelasi distribuitor de "bun simt"....
Se poate observa si specificatia WSS-M2C913-C
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

10 Iun 2009, 12:27
uleiul din bidoanele ford e facut de castrol ...
10 Iun 2009, 12:35
Nu garanteaza nimeni asta. Nu ma mai mira nimic in tara asta. Macar la Castrol poti sa soliciti un test de laborator si afli ca e Castrol... nu stiu de care.
10 Iun 2009, 12:39
daca o iei asa ... nici in bidonul de Castrol nu poti fii sigur ca e Castrol!
10 Iun 2009, 12:44
$1 scrie:$2m descarcat ultimul manual de Focus si surpriza! Ia priviti! Deci bye bye Ford oil, in ce ma priveste.
Probabil nu ai observat steluta si ce scrie acolo...
10 Iun 2009, 13:18
M-am uitat, Mobil1 al meu e facut in Turcia. Ar trebui sa imi smulg parul din cap? Hai sa fim olecutza seriosi... Si ala de anul trecut tot acolo era facut, si a mers "uns".
10 Iun 2009, 13:27
Nu te pricepi 1q-ule... Daca nu este facut de mana lui Henry Ford nu este bun.
Iar pentru narcisiulian, legat de afirmatia "Americanii au standarde muuuuult mai ridicate decat europenii, sa nu mai spunem despre produsele de origine...":
Si totusi ti-ai luat Ford facut in Europa... De ce?
10 Iun 2009, 13:44
eu va recomand liqui moly, este singurul producator care produce si imbuteliaza uleiul in germania
numa bine!
10 Iun 2009, 14:31
$1 scrie:$2u personal am mai multa incredere in ce zice constructorul decat in ce vorbeste gura lumii pe internet...
Sunt cam de aceiasi parere. Logica mea simpla, nu stiu daca si buna imi zice ca daca Ford recomanda un ulei care dauneaza motorului, cei cu maisinile in garantie, vor reveni cu motoarele deteriorate la reprezentante si tot Ford va plati daunele.
10 Iun 2009, 15:03
Reprezentantele nu folosesc neaparat ulei Ford. Sunt unele care folosesc Texaco, care nu se prea intelege cu motorul.
10 Iun 2009, 15:32
Oameni buni, fiecare bea ce apa doreste, unora le place sa bea din aia "de firma" chiar daca are nisip in ea, dar are norma "x" inscrisa pe ambalaj.
Eu unul am spus doar ca nu voi mai folosi ulei "ford" comercializat in Romania, pentru un fapt simplu, care l-am patit pe pielea mea. Pentru o diferenta de 15 lei la litru, prefer un ulei american 0w30 care este mult mai bun in sezonul rece decat 5w30, este full sintetic si imi ofera o protectie mult mai buna decat cel "nisipos" iarna si in plus o economie de combustibil de 1-2% facand motorul si mai "prietenos cu mediul".
Am cumparat un autoturism Ford produs in Europa: 1. pentru ca mi-a convenit pretul, designul si 2. Pentru ca mi-a convenit consumul, fiind stiut ca "magaoaiele" americane inghit hectolitri de benzina si motorina, plus ca nu se comercializeaza pentru acest motiv in Europa.
Accest topic l-am dorit un avertisment, sau o punere in tema, pentru cei care sunt membri ai acestui forum, deci le pasa de masina lor.
In rest, fiecare face cum crede.
Ar trebui sa facem un test al uleiului din motor, sa vedem ce contine....ca sa vedem cat uzeaza motorul un anume ulei, sau altul. Dar nu avem acest timp, asa ca ne limitam sa cumparam si sa folosim ce ni se ofera pe tava...de catre producator, fabricat cine stie pe unde....
Pe site-ul firmei Total (elf) exista explicatia acestui test, foarte interesant de altfel, asupra continutului de diverse materiale in uleiul folosit, uzat.
La cat mai multi km fara fum!

.
Cu deosebita stima.
19 Iun 2009, 07:43
aa
eu am trimis un mail celor de la Ford si am atasat imaginile puse de colegi si am primit urmatorul raspuns:
"Dear Sir or Madam,
Please know I have forwarded your concerns to our Product Concern Engineer. However, we requesting additional clarification on the photos you sent.
Is the oil out of the motor, or is this the oil in the can that has never been used.
Can you also advise where you purchased the oil from and where you are located?
Kind Regards, "
19 Iun 2009, 10:53
Tine-ne si pe noi la curent daca iti mai raspund.
19 Iun 2009, 13:11
Adyamg - uleiul era fresh...nu fusese folosit.....sunt mai mutl ca sigur ca pe langa impuritati, fiind un ulei mixat sintetic cu organic, particulele organice sunt mai grele, si se depun formand acele insule. Esentialule ca....avea clar impuritati dar si depuneri organice.
Unde la Ford ai transmis? pura curiozitate. La inceputul thread-ului am scris eu importatorul si to ce e necesar....
19 Iun 2009, 14:14
Am si eu un bidon de Formula F gol pe jumatate care a stat nemiscat in ultimele 2-3 saptamani. Arata absolut normal inauntru, nu se vede nimic ciudat...
Probabil e vorba doar de un anumit lot...
19 Iun 2009, 17:52
Tu ti-ai pus repede mishculetii in motor...
19 Iun 2009, 22:41
?
23 Iun 2009, 10:41
A descoperit cineva pana la urma cine il fabrica?? Mobil??
23 Iun 2009, 10:57
Castrol
23 Iun 2009, 11:10
Uleiurile Ford sunt fabricate de BP Group (Castrol) iar chestia cu impuritatile cred ca este o afirmatie grava si iresponsabila.
Aceste uleiri sunt verificate si nu cred ca Ford ar permite sa se comercializeze produse de prosta calitate sub brandul lui ( numai daca nu lai cumparat de la piata

)
23 Iun 2009, 11:51
in bidon sigur se gaseste Castrol si nu BP?
23 Iun 2009, 12:52
Pai..BRITISH PETROLEUM face Castrol,dar, ca orice brand, are produse mai bune si mai proaste.Asa ca sa spunem ca Formula E este un ulei cam slabut ca peformante.Se fabrica in Turcia, din cate am inteles.Problema de puritate nu este problema Ford, ci a fabricii BP.
23 Iun 2009, 14:07
Totusi mie nu mi se par impuritati. Pare a fii un aditiv sau asa ceva, pentru ca dupa ce il amesteci si il lasi sa se limpezeasca nu se mai vede nimic, nici pe fund, nici in continut.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.